Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @TJ: spannend voor je hoor!!!! Ik hoop het zo voor je!

@Bolbuikje: wat goed dat je weer een eisprong hebt gehad! jeeeej, dat is weer een goed begin.
    Fijn dat je nu een goede dokter hebt, dat is wel het minste eigenlijk hé?!

@NB: ik leef nog altijd met jullie mee als ik je verhaaltjes lees!

Ik heb gisteren inderdaad mijn 2e echo gehad! Ik ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger, 2 dagen vooruit gezet!
    Het beebje was 4,5 cm groot en het hartje klopte nog steeds heel mooi.
    Dit was meteen mijn termijnecho.
    Ik had een hele ochtend in het ziekenhuis, bij allemaal verschillende artsen, dat was echt heel erg intensief!
    We hebben na heeeeel veel overleg en ook met de artsen, toch besloten om een nekplooimeting te doen, we krijgen volgende week de uitslag! Ik ben benieuwd, maar ik sta er wel redelijk nuchter in...
    Gisteravond helemaal naar Almere gegaan om de verjaardag van mijn schoonvader te vieren, pfff dat was nog extra vermoeiend.

Morgen op mijn werk vertellen tegen directeur, maar nou is ze ziek...dus weet nog niet hoe ik dat aan moet pakken;)

2. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ TJ: spannend meis!! Duim, duim, duim. Hoop echt voor je dat het weer raak is nu en dat het een mooie plakbeeb wordt.

@ Mamootje: fijn dat je echo helemaal goed was. Wat gaat het snel zeg. Jij zit ook alweer op meer dan 11 weken.

@ Bolbuikje, Petra en NB: hele dikke knuffel meiden. Hoop dat het met jullie snel ook wat beter zal gaan.

@ Tooske: nog maar 2,5 week ofzo voor je. Time flies. Ik moet eerlijk gezegd nog steeds wennen aan het thuis zitten hoor. Doe nog steeds heel veel op 1 dag, wat natuurlijk helemaal niet hoeft. Als ik even rustig ga zitten, voel ik me al weer schuldig dat ik niks aan het doen ben. Zit nou eenmaal in me. Komt vanzelf een punt dat ik echt rust moet nemen.
    Kleine man is al wel helemaal ingedaald en dat is niet altijd even fijn met zitten en lopen. Ben heel benieuwd wanneer hij besluit om er uit te komen. Vanaf volgende week donderdag mag het gewoon al gebeuren, zonder dat hij de couveuse in hoeft.

@ rest: hoe is het met jullie?

3. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi meiden uit noord brabant !

ik kwam toevallig bij dit topic uit en ik denk laat ik me zelf hier dan ook maar is melden als jullie dat gezellig vinden....

mijn man en ik zijn nu 2 jaar bezig voor ons eerste kindje

en momenteel zijn we voor de eerste keer in 2 jaar tijd nu 4 dagen overtijd :)

heb alleen wel 2 nega testen tot nu toe maar goed we gaan morgen weer testen en hopen dan op dat 2de streepje!

spreek jullie snel

groetjes f0rever

4. gimena

gimena Niet meer actief

welkom hier:)

5. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    dankje :)

6. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Welkom,
    Spannend 4 dagen overtijd!

7. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Bolbuikje: Fijn weer iets van je te horen! Jammer dat je weer ongi bent geworden, maar je hebt in elk geval wel een eisprong! Fijn! Hopen dat het nu heel snel raak is, gun het je zo!

@Mamootje: Fijn dat de echo weer goed was! Lekker kunnen genieten van jullie kleine beebje?

@Esje: Bij jou komt het zo dichtbij! Echt spannend! Fijn dat jullie manneke vanaf donderdag gewoon mag komen, ook weer een zorg minder! Geniet nog maar van je rust, want over een paar weken is dat over hoor :)

@F0rever: welkom hier! Ook heel spannend voor jou! Hoop dat je snel een posi test in handen hebt!

@all: Hier is het nog steeds heel spannend! Ben er bijna van overtuigd dat het weer raak is deze ronde, heb echt weer dezelfde klachtjes als de vorige keer. Volgens mij is m'n NOD maandag, maar dit is niet helemaal zeker ivm cyclus die nog van het padje is. Durf alleen nog niet te testen... Misschien dat ik er morgen een testje tegenaan gooi, heb er toch genoeg in huis gehaald! Hou jullie op de hoogte!

8. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Kon niet meer wachten en heb er vanavond een test tegenaan gegooid: hartstikke positief! Ik ben zwanger!!!! En dat zo ver voor m'n NOD! Nu maar hopen op een plakbeebje... Ben helemaal door het dolle!

9. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    helaas mag ik waarschijnlijk nu op rood zojuist donder bruin/rood verloren :(

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    TJ: Super leuk :D Gefeliciteerd meis, ik gun het je!!!

11. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Forever: welkom hier!!!

@TJ: Gefeliciteerd meid! Super! En zo snel alweer, ben echt blij voor jullie!

12. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Balen meid... Zijn jullie al zo lang via de natuurlijke weg bezig? Of zit je al in de MMM?

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Wij zijn al 24 maanden natuurlijk bezig nog vier kansen hebben we nu over en dan wordt het ivf

14. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    WAUWWWW TJ: van harte gefeliciteerd meis!!! Ik ben zooo blij voor je, ik gunde het je ook zoooo erg!:D:D:D
    Geniet ervan

15. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @forever: ooh dat is spannend nog 4 pogingen, maar zijn jullie al helemaal onderzocht in het ziekenhuis enzo? dat jullie meteen doorgaan naar ivf?

16. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Hoi mamootje

Ja we hebben alle onderzoeken al gehad en zijn naar huis gestuurd met probeer het nog maar half jaartje maar deze maand moet ik helaas voor de 24ste keer op rood :(

Wij nemen nu een maandje rust

Ik blijf wel mee lezen en hoop op veel roze hier

Hugss from me

17. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ TJ: WOEHOE!!!! Gefeliciteerd meis. Echt super voor jullie. Op naar een mooie plakbeeb deze keer.

@ Forever: welkom. Hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn, na zo'n lange tijd.

18. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Mamootje:12 weken alweer! Wat gaat dat snel he, hoe voel je je?

@Forever: hoop voor jullie dat het snel raak is!

19. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @Frou, jaaa 12 weken alweer:D
    Ik voel me ietsje beter dan de laatste weken qua misselijkheid, dat heb ik nu beter onder controle.
    Moe ben ik nog steeds wel heel erg en ik ben ook nog steeds heeeeeel erg neusverkouden!!!! Heeeel vervelend, hopelijk wordt dat ook snel beter.

Vanmorgen zei vriendje tegen mij, wil je een massage? ik zo:$ (dat doet hij namelijk niet vaak/graag). Tuuurlijk:D ik vroeg,waarom dan? 'omdat je al 12 weken goed voor ons kleintje zorgt' aaaaaah:D ik smolt!;)

En hoe is het met jou Frou, bijna weer op het wachtbankje zo te zien?!

20. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Mamootje: ahhhh, wat lief van hem. Wel genoten van de massage?
    Wij zijn nog aan de klus, en dan is het maar weer afwachten... verwacht woensdag mijn eisprong, dus we hebben nog eventjes...

Deel Deze Pagina