bevallen!, sjan, 25 jaar,1de kindje Caner ZWANGER! uitgerekend 6 mei 2011, lilo88, 22 jaar,1de kindje ZWANGER!uitgerekend +/- 22 mei 2011wannabemom24, 24 jaar, , 1ste kindje ZWANGER Esje78 NOD 30 oktober Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 2, 1stekindje NOD?, Marjolinos, 30 jaar, Ronde ?, 1ste kindje NOD 30 oktober, Tooske, 30 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 24 oktober, Petrab, 25 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD28 September, noordbrabant1981, 29 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 14 oktober, Esje78, 32 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 27 oktober, Gimena, 21 jaar, Ronde 3, 2de kindje NOD 16 november?, mamootje,20 jaar, Ronde 3, 1ste kindje
bevallen!, sjan, 25 jaar,1de kindje Caner ZWANGER! uitgerekend 6 mei 2011, lilo88, 22 jaar,1de kindje ZWANGER!uitgerekend +/- 22 mei 2011wannabemom24, 24 jaar, , 1ste kindje NOD?, Marjolinos, 30 jaar, Ronde ?, 1ste kindje NOD 14 oktober, Esje78, 32 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 24 oktober, Petrab, 25 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 27 oktober, Gimena, 21 jaar, Ronde 3, 2de kindje NOD 30 oktober Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 2, 1stekindje NOD 30 oktober, Tooske, 30 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 21 oktober, noordbrabant1981, 29 jaar, ronde 3, 1ste kindje NOD 16 november?, mamootje,20 jaar, Ronde 3, 1ste kindje __________________
hallo lieve meiden!!! hoe is het verder met iedereen? ik heb vorige week woensdag een positieve ovulatietest gehad en we hebben die week ook zowiezo om de dag geklust. nu heb ik sinds maandag het gevoel dat ik ongi moet worden. maar kan dat wel? al een week na je eisprong ongi worden? tenminste ook als je tot nu toe een vrij regelmatige cyclus hebt( 29 dagen en 25 dagen)? als ik morgen ongi word zit ik op dag 21. heb ook zo'n erge honger de laatste dagen!!! normaal eet ik 2 boterhammen smiddags en nu had ik er 4 op en had nog honger. lees wel vaker dat mensen zo'n gevoel als ik hebben na de eisprong maar ik heb dat nog geen 1x gehad. maar ja ben ook pas met ronde 3 bezig. als ik volgende week donderdag nog niet ongi ben ga ik vrijdagavond na mijn werk testen. vind het zo spannend! voel me gewoon anders maar heb ook echt het gevoel dat ik ongi moet worden maar hoop natuurlijk van niet!!! morgen na het werk gezellig met collega's ergens eten, mmm!!! fijne avond nog en fijne dag morgen!!! xxx
@ Esje alvast een voorzichtige felicitatie @ Noordbrabant meis ik zal voor je duimen ik snap dat je toch voorzichtig bent! @ All hoe is het met iedereen? Sorry kom niet meer zo vaak maar het is best druk met zo een kindje..... Met Caner gaat het goed vandaag voor het eerst naar CB alles was goed alleen zijn kilo was ietsje te veel dus geen extra voeding ofzo meer hij zit bijna tegen de 5 kg hihi kleine vreetzakje je ziet het niet aan hem hoor zijn lengte was 56 cm dus dat was wel ok en zijn hoofdje is ietsje groter dan gemiddeld... liefs
Bedankt voor jullie leuke reacties. @ Sjan, fijn het dat het zo goed gaat met je kleine mannetje. Hoe is het nu met jou? @ Noord Brabant: spannend! Ik ga heel hard voor je duimen. Ronde 3 blijkt een vruchtbare ronde te zijn in dit topic . Ik liep ook al een week met ongikrampjes en had veel honger, dus wie weet!! Vanmorgen CB test gedaan (ja sorry, heb nou eenmaal bevestiging nodig met dit soort dingen) en daar stond een dikke + in het scherm. Op de een of andere manier voel ik me nu heel anders dan de vorige keer en heb sterk het gevoel dat het deze keer goed gaat.
Bevallen!, sjan, 25 jaar,1e kindje Caner ZWANGER! lilo88, uitgerekend 6 mei 2011, 22 jaar,1e kindje ZWANGER! wannabemom24, uitgerekend 22 mei 2011, 24 jaar, 1e kindje ZWANGER! Esje78, uitgerekend 23 juni 2011, 32 jaar, 1e kindje NOD?, Marjolinos, 30 jaar, Ronde ?, 1ste kindje NOD 24 oktober, Petrab, 25 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 27 oktober, Gimena, 21 jaar, Ronde 3, 2de kindje NOD 30 oktober Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 2,1stekindje NOD 30 oktober, Tooske, 30 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 21 oktober, noordbrabant1981, 29 jaar, ronde 3, 1ste kindje NOD 16 november?, mamootje,20 jaar, Ronde 3, 1ste kindje
Van harte gefeliciteerd Esje!! Nogmaals Was het bij jou ook ronde 3? Das echt toevallig inderdaad een vruchtbare maand. Hoe gaat het verder met iedereen? Hier gaat het goed vanavond voor het eerst naar de vk en dan horen we wanneer we de eerste echo krijgen. Zo spannend ook al stelt vanavond nog niet zoveel voor! Manlief wilde perse mee hij wil ook overal bij zijn en zegt telkens ik ben ook in verwachting he... Wat is het toch een schatje! Fijne dag iedereen!
@ wannabemom: Spannend! Succes vanavond. Hoop dat je snel een echo krijgt. Kunnen ze dat daar niet meteen doen? Echocentrum zit toch in hetzelfde complex? Superleuk dat je man zo betrokken is. Maakt het voor jou ook nog leuker. Zal vd week ook eens bellen (vind ik nu nog wel erg vroeg). Mag geloof ik nu wel al met 7 weken ofzo voor een echo, vanwege mk. Dat zei ze iig de vorige keer.
@noordbrabant waar om haalde je esje eruit als zwanger in het lijstje??? @Esje nogmaals van harte meis!!
@sjan maakt niet uit meis.daar moet je niet voor onschuldige hoor. je hebt ook maar 2 handen en dan geef je liever al je zorg aan je kleine mannetje dan aan een computer.haha je kleine mannetje is al weer meer als een maandje oud gaan snel he.
Hallo allemaal, Sjan: fijn te horen dat het goed gaat met je mannetje. Hoe voel jij je nu?? Wannabemom:SPANNEND!! Je krijgt dan wel geen echo vanavond maar toch is het wel spannend lijkt me. Succes en KEI lief dat je mannetje er zo bij betrokken is. Noordbrabant: ben benieuwd.Hoop het van harte voor je. En zal voor je duimen. Ik hoop dat ronde 3 inderdaad een "vruchtbare"ronde is. Dan heb ik volgende week misschien ook een positieve test. Iedereen succes!!!!!
Dankje wel dames voor jullie begrip..... @ Gimena idd gaat erg snel 19 november weer aan het werk pf ga die kleine erg missen maar heb ook wel weer zin om te werken! @Petrab met mij ook alles goed gelukkig helemaal genezen... hoe voel jij je?
Hoi Sjan, Voel me wel goed. Heb vorige week mijn ei gehad.(weet ik omdat de temp omhoog is gegaan) Heb vorige week ook een paar dagen ongi krampen gehad. Gister wat lichte buikkrampen gehad en was super chagi. Hoop dat ik volgende week een positieve test heb, maar probeer heeeeel nuchter te blijven , vanwege de vorige keer. Verder geen "klachten". Voel me goed verder.
@ Esje: gefeliciteerd!! Over mijzelf: ik heb een afspraak gemaakt bij de HA ik was best zenuwachtig omdat ik van sommige al verhalen had gehoord dat hun niet eens mochten komen bij de HA maar nog even moesten wachten, maar ik kreeg enkel de assistente aan de telefoon en die vroeg niet door nadat ik zei dat het over zwangerschap ging. Dus de afspraak staat gepland, morgen
@ wannabemom: hoe was je intake gisteren? Ik heb ook maar even gebeld en mag 5/11 om 08.10 uur voor een intake en eerste echo. Hebben beide de hele dag vrij genomen en gaan als alles goed is daarna lekker naar de Jonge Gezinnebeur in Utrecht. @ Mamootje: succes bij de huisarts! Goed van je dat je de afspraak toch gemaakt hebt.
@ Esje Nou de intake ging wel goed anders dan ik had verwacht mag ik volgende week pas bellen voor een afspraak voor de eerste echo voor week 10 of 11, dan kan ik ook gelijk kiezen of ik de combinatietest gelijk wil. Vindt t wel een beetje laat eigenlijk maar ja weet niet wat normaal is. Mooi dat je 5-11 kunt! Gezellig de jongegezinnenbeurs ga snel op internet kijken daar wil ik ook heen! Alvast fijn weekend iedereen!