Oooh mamootje,sterkte meis! Wat rot dat je je zo ziek voelt en dan de onzekerheid er nog bij. Ik ga echt heel hard voor je duimen dat met beeb alles goed is. Neem vooral je rust,ik hoop dat dat kan ivm werk enzo. (dat ze niet zeuren dat het te lang duurt) Hopelijk voel je je snel weer beter. Wel fijn dat je in ieder geval over de 12 weken zit. En lief dat je naar mij vraagt Ik ga me in ieder geval elke dag beter voelen gelukkig! Een eisprong heb ik niet (geen slijm) maar ik zou al blij zijn als ik dadelijk geen antibiotica meer hoef TJ: gefeliciteerd nog he meis! Frou,heel veel plezier op vakantie! Moet lukken met zo een fantastische bestemming. tooske,so wat ben jij weinig aangekomen! Maar goed,je bent er nog niet hé Esje,oei wat word het spannend! Vind je het eng? (de bevalling) petra: ik kan me goed voorstellen dat je niet altijd hier bent..Ik hoop dat er nog een optie is voor jullie om toch zwanger te worden. Denk aan je. Ik heb trouwens ook al de papieren thuis voor de gyn maar omdat ik ziek ben denk ik dat het daaraan ligt en wil nog niet naar zkh. Zit nu in ronde 12 geloof ik.
@Mamootje: meisje toch, wat een ellende! Duim voor je dat alles goed is. Fijn dat je snel terecht kunt. Dikke knuffel!
vandaag de hele dag steekjes in mijn onderbuik en onderrug... ?????????????????? Word echt gek van mijn lichaam.
@Bolbuikje: wat ontzettend fijn dat het elke dag weer wat beter gaat!!! hopelijk blijft dat zo doorgaan! @Frou, spannend, nog 4 dagen wachten met testen of ga je eerder testen? @hier: ALLES GOED MET DE BEEB Ik had om 11.05 uur een afspraak, en werd pas om 12.50 uur geholpen, zenuwslopend!!! de organisatie was heeeel ver te zoeken in het ZH! Maar goed, wachten is beloond, het hartje klopte mooi en de gyn zei dat hij geen reden zag om me ergens druk over te maken!! Dank jullie voor de lieve woorden ik moest het echt even kwijt gisteren...
@Mamootje: gelukkig meis! Ben zo opgelucht en blij voor jullie, tranen springen in mijn ogen! Ik ga niet testen, heb volgens mij geen eisprong gehad (in ieder geval niet opgemerkt, en geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik het zelf voel aankomen en ook qua slijm zeg maar), en zal dus wel gewoon ongesteld worden. Mijn NOD is woensdag de 15e. We zullen wel zien...
Petra, meis snap dat je niet veel meer bent hier, lijkt me vreselijk confronterend, maar we vergeten jou niet zomaar hoor!!!! Gimena dat is ook alweer aftellen meis! Frou en Bolbuikje, is er al rood gespot? Of is er toch nog hoop? Mamootje, wat heerlijk dat alles goed is met de beeb, nu jij nog! Hoop dat je snel weer wat bent opgeknapt en je wat meer van je zwangerschap kunt gaan genieten. Zeg Esje, hoe staat het er bij jou voor???? Ben errug benieuwd hoor! Hier gaat het wel goed, gelukkig momenteel geen last van depressiviteit. Hoop ook niet dat dat nog terugkomt want dat is erger dan alle andere kwaaltjes die ik had/heb! Kan nog steeds niet geweldig eten en zit nog steeds op 6 kilo erbij. Maar mijn buik groeit gelukkig wel dus die kleine gaat gewoon lekker door En ik ben sinds deze week met verlof van mijn parttimebaan en nu werk ik alleen nog bij mijn vriend op de zaak. Wel echt lekker, heb veel meer rust om alles te doen en bij te houden. Afgelopen maandag hebben mijn paps en vriend het laminaat boven helemaal afgemaakt en plintjes zitten er ook al tegenaan. Volgende week komt mijn moeder de babykamer mee poetsen en dan ga ik alles lekker wassen en 't kamertje helemaal inrichten met alle kleurtjes
@gimena: ooh 3 maandjes oke, beetje in de gaten houden he @Frou: en??? of ben ik te enthousiast? @Tooske: lekker dat je verlof hebt. Hoeveel dagen werk je nu nog bij je vriend in de administratie? blijf je dat doen tot je bevalling? Leuk dat je zo ver bent met de babykamer!! Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet bij jou maar jij wilde geen foto plaatsen ivm kennissen hier op ZP toch?? Wij zijn nu allemaal aan het bedenken hoe we het willen gaan doen, ik vind het best wel lastig eigenlijk... Gelukkig heb je nu geen last van depressiviteit, hopelijk blijft dat zo. Houdt iemand je daarbij goed in de gaten of niet?
@ Mamootje: fijn, dat de echo helemaal goed was! Lekker genieten. @ Tooske: alles ok hoor hier. Vanmiddag hele tijd in het ziekenhuis gezeten ivm minder leven voelen. Alles was helemaal in orde, maar meneertje is zo gedraaid dat hij nu recht tegen de placenta aan trapt als hij beweegt. Gelukkig doet hij het nog super. Is ook helemaal ingedaald. Dacht al een paar weken last te hebben van indalingsweeen. Blijkt het een flinke blaasontsteking te zijn . Moet toch eens leren om eerder aan de bel te trekken als ik iets voel.....hahaha. Kan nog steeds lekker alles doen. Geniet maar lekker van je verlof. Is even wennen, maar is heerlijk .
hey hey: helaas: weer ongesteld... Maar, always look on the bright sight of life: ik ben niet meer ongesteld op vakantie, en ik kan heerlijk genieten van Cubaanse cocktails...
Hier ook weer ongi,jakkes! Frou,je maakt me lekker met coctails,jammie!! Esje,oei dat was even schrikken of niet? Wel fijn dat alles toch goed is met beeb maar doe lekker rustig aan Tooske,lekker dat je met half verlof bent! Geniet ervan zou ik zeggen. Erg he om depri te zijn. Ik heb het helaas ook heel erg. Nou ik mag weer 2 weken aan de antibiotica en metronidazol. Die zorgen ervoor dat de slechte Lyme toestand uit m'n cellen gaat. Het gaat heel langzaam beter,hopelijk over 2 weken dat het weg is. Als mensen met me mee willen duimen graag want het word wel spannend nu
Ik duim met je mee hoor Bolbuikje. Het moet echt snel een keer de goede kant opgaan nu. Je sukkelt er al zo ontzettend lang mee. @ Frou: alvast een hele fijne vakantie meis! Idd lekker genieten van de cocktails. Die zijn echt heerlijk daar. We hebben toen in het hotel de hele kaart uitgeprobeerd......hahaha. Jammie. @ Petra en NB: dikke knuffel meiden.