Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Marjolinos! Wat voor werk doe je nu? Fijn hoor dat dat weer op de rit is, super meid!

Frou, dat is toch al snel, nog maar een dag of 3/4. Is telkens wel spannend weer he....

2. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    En ineens moet ik weer 2 pagina´s bijlezen;) dat was alweer even geleden dat er zo lekker gezellig gekletst was! Iedereen druk druk druk (inclusief mezelf!!)

@Frou: ontzettend gefeliciteerd!!!!!! dat is nu helemaal een prachtige vakantie natuurlijk! Weten jullie al wanneer je wilt gaan trouwen?

@TJ: alweer bijna 10 weken, je bent die spannende dagen dat het de vorige week fout ging voor toch???

@Bolbuikje: ik vind het echt heel erg rot voor je met je ziekte!!
    Hoe was het bij de dokter vandaag?

@Tooske: wat een mooi kamertje!:D een super mooi die vlinders en lijkt me nog mooier als ze wat naar voren komen!
    Ik heb nu alleen wel een klein vermoeden wat het wordt;) maar zoals jij al tegen mij zei: dan weten een paar mensen het maar...
    Ik vind het nu ook heeeeel erg moeilijk om mijn mond te houden over het geslacht! ben er gewoon zo trots op;)
    En een super mooie buik heb jij zeg!
    Heb jij ook iets van zwangerschapsgym gedaan ofzo?

@Marjolinos: en bleef het rustig vandaag opt werk?
    Ik had vanmiddag een irritant lange wachttijd bij jullie!

@mijzelf: ik had vandaag controle verpleegkundige en gyn!
    Ik heb eindelijk het hartje nu eens mogen horen:D:D:D:D
    En ik heb bij de gyn weer een echo gehad, zag er wederom allemaal goed uit:D
    Dus ik was helemaal happy toen ik terugkwam uit het ziekenhuis!
    Daarna een hele vermoeiende middag gehad (met niet eens zo veel dingen te doen) maar ik ben echt kapot!

3. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    We trouwen mei 2012. Precies weten we het nog niet...

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Mamootje: gelukkig dat alles goed was! Willen jullie straks het geslacht weten?

5. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamootje, is telkens weer fijn he als alles goed is! Haha, ja kan me voorstellen dat je een klein vermoeden hebt wat t wordt bij ons :D Ik hoop maar dat er geen bekenden meelezen hier ;) Ik doe nog steeds zwangerschapsgym. Is mn gericht op houding en veel theorie over het hele lichamelijke gebeuren en dan ook praktijk hoe dat toe te passen. As maandag hebben we partnerles, dus dat wordt lachen denk ik :D Weet jij al of je iets en zo ja wat wilt gaan doen?

6. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Wij weten al wat het is:D
    Alleen houden het voor onszelf en marjolinos zit ook op het forum, dus kan het hier niet vertellen:(:)

7. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik heb me aangemeld voor zwangerschapsgym hier in Tilburg.
    Heb dat vandaag gedaan, dus ben benieuwd wanneer ik bericht krijg.
    Ik wilde dat al wel gaan regelen maar het kwam er steeds niet van. Gisteren zei de verpleegkundige dat ik het toch maar snel moest gana regelen, omdat het vaak snel vol zit en ik dan toch al vrij laat ben blijkbaar...

Verder weet ik nog niet of ik nog iets van een cursus ga doen.
    Ga jij BV of FV geven?

8. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil borstvoeding gaan proberen, heb ook een cursus gedaan, was 2 avonden van elk 2 uur. Erg informatief! Zou ik ook zeker aanraden als je bv wil gaan proberen. Wordt de kans van slagen een stuk groter van.

Ik heb me opgegeven voor gym toen ik een week of 23 was volgens mij. Was toen nog tijd genoeg.

Lastig he om voor je te houden wat t wordt! Ik heb me ook al een aantal keer versproken in mijn nabije omgeving.... Nou ja, pech dan hoor ;)

Fijn weekend iedereen!

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden!

HOe is het met iedereen?

@mamootje! eindelijk echt vakantie!

@hier, hebben een heerlijk weekend gehad alleen wel doodmoe! Komende vrijdag is mijn NOD (zal vanaf volgende cyclus weer een banner bij gaan houden)...

10. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Sorry, daar ben ik weer. Zit echt heel weinig achter m'n laptop de laatste weken.

@ Karlijntje: gefeliciteerd meis!

@ Frou: wat goed dat je ten huwelijk gevraagd bent. Gefeliciteerd. Fijn dat jullie zo genoten hebben op Cuba.

@ Tooske: mooi kamertje hoor en een heel mooi en beschaafd buikje! Nog even en je hebt jullie kleintje ook in je armen. Times flies.
    Heb m'n bevallingsverhaal nergens neergezet. Zal het je wel in een pb sturen. Weet je zeker dat je het oor je bevalling wilt horen....hahaha?

@ Marjolinos: welcome back!! Fijn dat je inmiddels een baan hebt en dat helemaal goed gaat.

@ Bolbuikje: dikke knuffel voor jou. Hoop echt dat er eens verbetering gaat komen in je situatie.

@ Hier: druk, maar gaat super. Stijn doet het heel erg goed. Groeit als kool. Meneer is in 1 week tijd maar liefst 340 gram aangekomen :$. Ik heb blijkbaar slagroom in m'n boobs zitten ofzo....Is verder een heel lief, rustig en tevreden mannetje. Zet alleen z'n alarm aan als er echt iets is of als hij naar zijn idee iets te lang moet wachten op eten. Als ie per dag 15-20 minuten huilt is het veel.

En dit is 'em dan. Onze trots!

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wat een mooi mannetje esje! geniet ervan!

12. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wat een schatje Esje! Echt een knapperd!!! Fijn dat alles zo goed gaat! Logisch dat het druk is, je moet toch weer je ritme zien te vinden. Voel je je al op en top mama? Geniet van je mooie mannetje!

13. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Esje: wat een mooi mannetje!

14. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Esje,wat een mooi mannetje!!

Even snel..Ik ben van de antibiotica af,hoera! Begin ook goed beter te worden. Heb alleen een apart soort antibiotica wat heel zwaar is en voel me zelf nu nog klote daardoor (vorige week gestopt) Gelukkig hoef ik nu voorlopig niet naar de dokter of medicijnen gebruiken. Ik denk dat de Lyme ook weg is!! Helaas wel weer ongi geworden en ik denk ook niet dat ik al zwanger kan worden komende maanden maar we kunnen in ieder geval serieus proberen. Ik weet alleen niet hoeveel schade mijn lichaam heeft opgelopen en hoe snel dat hersteld. We zien wel weer.

xx Bolbuikje

15. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Bolbuikje: wat een goed nieuws! Eindelijk! Oefen maar goed dan, de komende maanden!

@Iedereen: morgen mijn NOD, ben benieuwd. Heb nog geen hoofdpijn (normaal krijg ik dat zo'n 2 dagen voordat ik ongesteld word). Sinds gisterenavond met vlagen behoorlijk misselijk. Ben met een teiltje naar bed gegaan gisterenavond, en met het teiltje ook weer opgestaan helaas. De rest van de dag ging het wel moet ik zeggen. En gisteren ontdekte ik op mijn linkerborst een blauwe ader die over mijn hele borst naar mijn tepel loopt. Heb ik nog nooit gehad. Kortom: weer spannend dus! We wachten maar weer af. Heb voorlopig nog geen testdrang, dus dat stellen we nog maar eventjes uit...
    In de tussentijd: DUIMEN DRAAIEN...

16. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Frou: spannend! Ik duim weer hoor.

17. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Frou: Ik duim ook hoor! Hoop zo op goed nieuws!!! Spannend!

@Bolbuikje: Wat een goed nieuws dat je van de medicijnen af bent! Hopelijk gaat het snel een stuk beter met je en kunnen jullie weer voor een beebje gaan! Hoop dat het nu heel snel raak mag zijn!

18. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Dames,
    Weer niet helaas... Kreeg vanmiddag zware hoofdpijn en nu flink bruinverlies. Ga morgen de dokter bellen om voor volgende week woensdag (is mijn vrije dag) een afspraak te maken. Op naar de MMM...

19. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Frou,heel veel sterkte meid :( Dat is geen leuk nieuws. Ik hoop dat de dokter meer voor je kan betekenen. De dokter zal je wel meteen doorsturen naar een gyn maar mocht dat niet zo zijn: laat je niet afgeschepen! Ik heb tegen mijn dokter gezegd dat ik al een jaar bezig was,ook al was dat niet zo. (Heb de papieren in huis maar ik wacht er nog mee omdat ik ziek ben geweest.)

TJ: dank je wel! Gelukkig gaat het zo te zien prima met deze zwangerschap.

20. gimena

gimena Niet meer actief

@esje wat een knapperd :)

Deel Deze Pagina