Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Esje, wat een lekker ding!!!! Whahahaha, slagroom in je boobies, das wel een goeie :D Is inderdaad veel wat hij aankomt ja, maar is alleen maar goed natuurlijk :) Ik ben errug benieuwd naar je verhaal ja, kan ik wel tegen hoor, is bij iedereen weer anders :D Ik zie je pb graag verschijnen!

Bolbuikje, meid wat lekker dat je eindelijk medicijn vrij bent. En dat je er weer met frisse moed tegenaan kunt. Hoop dat t snel gaat lukken nu!

Frou, wat ontzetten kl*te zeg.... Is je ongi al doorgezet?

Marjolinos, hoest met jou nu?

TJ en met jou? Hoe voel je je?

Gimena, ben je alweer begonnen?

Hier gaat t goed. Maandag lekker vrij geweest, gisteren en vandaag gewerkt en morgen ga ik half dagje werken. Ik voel me nog goed, dus zolang het zo gaat blijf ik rustig aan bezig. Kleine uk is errug druk vandaag, al een paar keer van links naar rechts gedraaid en weer terug. Zolang dat hoofdje beneden blijft liggen vind ik het goed haha!

2. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Iedereen: jawel, ongi is weer flink losgebarsten!

Vanmorgen meteen de huisarts gebeld, en ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag. Ik vroeg of ik iets mee moest nemen, maar de assistente zei dat de dokter alleen wat vragen zal stellen en me dan zal doorverwijzen. Ben benieuwd...
    Net ook gehoord dat vriendlief per 1 september voor minimaal 8 weken naar het buitenland moet voor zijn werk. In die periode mag hij NIET naar huis komen. Bleeeeeeggggghhhhhhhh....

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

hoe is het met iedereen?

Hier op zich wel goed alleen vanmorgen helaas ongi geworden! Dus baal vandaag wel weer, maar eigenlijk wel prettig dat dit vandaag is ipv morgen dan heb ik vandaag de gelegenheid om chagerijnig te zijn en morgen komt onze pleegdochter weer voor een weekend!
    Vandaag wordt ook onze auto gekeurd.... heel spannend! Hoop zo dat het meevalt!

@mamootje veel plezier vandaag met de levering van de babywagen!
    Hoe was het gisteren met je moeder in den bosch geweest?

@frou, dat is ook niet fijn dat je je vriend dan 8 weken niet zal zien!

@tooske, bij jou schiet het ook al op! Geniet van je vrije middag vandaag en doe lekker rustig aan!

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    heb al een telefoontje gehad van manlief over onze auto! En helaas valt het tegen (het is het max bedrag mamootje)...
    baal nu enorm want dan kunnen we ook niet op vakantie of een weekend weg! daar hebben we nu het geld niet meer voor!

5. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @Frou: wat balen!! goed dat je naar de dokter gaat! ik ben benieuwd wat ze zeggen, maar ik denk zeker wel dat je door wordt gestuurd

@Bolbuikje: hoelang willen jullie het nu weer zelf proberen (nu je gestopt bent met de AB) voordat je gebruik gaat maken van de verwijzing?

@Tooske: dat jij het nog zolang volhoud met het werken zeg, poe poe!!;)
    Ik denk ook dat ik naar van die cursusavonden ga voor voorlichting over borstvoeding. Ik wil het toch wel gaan proberen, dus dan lijkt me dat wel informatief!
    Ik ben btw ook nog goed op tijd met de zwangerschapsgym. Ik heb bericht gekregen en ze starten tussen 24e en 30e zwangerschapsweek. Ik krijg nog bericht wanneer ik echt mag beginnen!
    Dus dat komt goed:D
    Alleen KDV is nog een probleem hier, moet ik goed voor aan de slag gaan deze weken!!:(

@Marjolinos: DAT MEEN JE NIET! zo duur??!!
    Én ongi én zo'n slecht nieuws, ik denk dat jij echt een verdiende chaggi dag hebt:x Lekker iets makkelijks te eten halen vanavond, of hadden jullie nou iets?

@hier: ik heb inderdaad de kinderwagen geleverd gekregen vanmiddag:D:D:D ik heb hem helemaal zelf in elkaar gezet met de gebruiksaanwijzing. Trots dat ik ben;)
    Ik belde vriend al op om dat te zeggen, ik zei: als de baby er straks maar niet doorheen zakt. Hij zei: ik check alles nog wel van te voren:cool:
    Ik heb nu de bugaboo cameleon met bekleding, parasol, voetenzak, maxicosi pebble, voetenzak, maxicosi adapters, verzorgingstas.
    Allemaal van mijn lieve mamaatje en stief papaatje;):D

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @mamootje, we moeten vanavond boodschappen doen maar als het kan wil ik wel heel graag even komen spieken als dat goed is....

7. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjolinos wat balen van de tegenvallende autkosten! En ook nog eens ongi.... Dikke knuffel meis!

Mamootje, wat leuk dat je je babywagen hebt, klinkt erg mooi en uitgebreid ook. Leuk kadootje van moeders en stiefvaders!

Frou, fijn dat je een afspraak hebt, hoop dat je snel naar de gyn kan.... Jeej, 8 weken, das wel lang! Moet hij voor zijn werk weg?

8. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Frou,oh jakkes wat erg dat je vriend zo lang weg moet! Ik kan me voorstellen dat dat echt niet leuk is! 2 weken zou ik zelf al erg lang vinden..

Tooske,ik ben heel erg benieuwd wanneer je gaat bevallen,spannend! Vooral wat het word hihi.

Mamootje,ik weet nog niet wanneer ik naar de gyn ga. Ik slik nu nog homeopatische medicijnen en reageer daar ook weer heftig op (ziek weer) dus de kans dat ik deze maand een eisprong heb kan ik denk ik wel afschrijven. Ik moet me niet teveel met een baby bezighouden denk ik want voorlopig komt die nog niet. Je bent trouwens lekker verwend door je familie zeg!

Marjolinos,balen van de auto zeg. En dan die ongi pfff. Ik denk dat het weer van vandaag wel bij je stemming past. Bij mijne wel in ieder geval ;)

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Hey hey,
    Vriendlief moet inderdaad voor zijn werk weg. Het is minimaal 8 weken, maar de kans is aanwezig dat het langer gaat duren. Hij mag in ieder geval wel naar huis na die 8 weken. Hij moet naar Qatar, dus daar ga je niet zo makkelijk zelf heen ook...

Maar het goede nieuws is dat ik dan mooi 2 weken heb om vast wat te lijnen voor de bruiloft, haha...

10. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Mamootje: mooie kinderwagen, heb net even gespiekt op google, hihi. Wat voor kleur?

11. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @Frou: en gaat je vriend een keer naar huis komen denken jullie? Of nog niet zo expliciet over nagedacht?
    Mij lijkt dat echt moeilijk zo'n 'lange' tijd.
    Wat doet hij voor werk?

En ja ik vind het ook een mooie kinderwagen:D helemaal in het begin had ik er echt niks mee. Maar nu vind ik hem het allermooiste;)
    Wij hebben een donker grijze onderbak met een off white bekleding.
    Ik vind de kleurcombi via internet niet echt mooi uitkomen, maar in het echt wel! Dan is de off white bekleding ook niet zo super fel.
    Maar je krijgt wel een goede indruk via internet:)

12. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Mijn vriend zit in de petrochemie. Na die 8 weken zal hij zeker wel naar huis komen, mijn zus trouwt dan zo ongeveer, dus hij zal wel moeten, haha.

Zie er ook nu al tegenop. Het langst dat wij niet bij elkaar waren was een week (ook voor het werk), dus niks gewent wat dat betreft. Nog niet teveel aan denken maar...

Baal alleen wel dat we nu net de MMM in gaan stappen. Maar laat de afspraak met de HA woensdag maar wel gewoon doorgaan.

Ga eens zoeken naar jullie uitvoering van de kinderwagen!

13. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Hee meiden,

Hebben jullie nog leuke ideeën om op een baby verlanglijstje te zetten?
    Hier is bij ons al regelmatig om gevraagd, maar ik ben zwaar inspiratieloos!

14. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamootj ik heb nog wel inspiratie :D
    -omslagdoek
    -thermometer
    -badolie, huidolie, billenzalf
    -beddegoed
    -eerste pakje
    -slabbetjes
    -sokjes
    -mutsjes
    -dekentje, hoeslaken en lakentje voor in wandelwagen
    -luiertas

Moet ik nog even doorgaan? :D

Bolbuikje, ja ik ben ook heel erg nieuwsgierig wanneer het zover is, al heb ik zelf al heel lang sterk het idee dat ik over de 40 weken heen ga.... Nou ja, we zullen het wel zien :)

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Hoe is het met iedereen?

@tooske, lukt het nu om een beetje rust te nemen?

@mamootje, heeft vriendlief het kamertje zondag nog afgekregen?
    Was het nog gezellig gisteren?

@hier, het is op het moment redelijk rustig op mijn werk. Hoop dat dat zo blijft want dan mag ik vanmiddag misschien eerder naar huis... we zullen zien. Verder is er hier weinig nieuws!

16. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Hoe is het met iedereen hier?

Marjolinos, rust nemen gaat wel goed hoor, ik wissel dagen werken af met thuis zijn of ik werk maar een halve dag bijvoorbeeld, maar net hoe ik met voel :)

17. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier ben ik weer even.
    Was toch wel weer even benieuwd hoe het met jullie gaat.
    Zie gelukkig een hoop bekenden.
    Heb niet alles terug gelezen, want dan ben ik nog wel even bezig.hihi

Tooske: Je werkt nog zie ik. En je bent ruim 38 weken zwanger.
    DIEP RESPECT!!
    Jeetje wat een moed.
    liefs,

Bolbuikje: zie dat je gezondheid nog steeds niet mee wil werken.
    Meid, denk aan je en hoop dat er voor jullie over een tijdje ook een wonder geschied.
    Liefs en dikke knuffel,

Marjolinos: Hoe gaat het met je??
    Zie dat je eerst af moet vallen voor ze ivf gaan doen.
    Lukt het een beetje??
    Is echt heel zwaar (i now), maar je weet waar je het voor doet, meid.
    Je kunt het.
    Liefs,

Frou: Jeetje 8 weken is een hele tijd!!
    Kan me voorstellen dat je ertegen op ziet.
    Zeker nu je de MMM ingaat.
    Sterkte!!
    Dikke knuffel,

Hier gaat het zijn gangetje.
    Nog steeds niet aan het werk helaas.
    Kan inmiddels mijn arm wel weer bijna helemaal zelfstandig bewegen maar er zit nog niet echt kracht in.

Gelukkig begint de tijd nu te korten voor we naar het ziekenhuis in Nijmegen kunnen.
    18 Augustus.
    Hoop dat er een beetje positief nieuws komt, maar we moeten het afwachten.

Het afvallen gaat goed, ben 30 kg kwijt.
    Heb al een paar x mijn gardarobe opnieuw gevuld.(heeel vervelend.HIHI)
    Heb wel tussendoor een flinke dip gehad wat afvallen betreft.
    Zag het echt niet meer zitten en ben toen een tijdje gestopt met lijnen, maar gelukkig wel redelijk gelijk gebleven.
    Ik ben er nog niet, maar ben wel trots op het behaalde resultaat tot dusver.

Veel liefs en een dikke knuffel voor iedereen,

18. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    TJ; JE bent weer zwanger!!
    GEFELICITEERD MEID!!!
    Wat vind ik dit fijn om te lezen.
    Het is je ZOOOO gegunt.Liefs,

19. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Petra: dank je wel voor je lieve berichtje! Je bent zo'n schat!
    Fijn weer iets van je te horen! Gelukkig is het voor jullie aftellen naar 18 aug, hoop zo dat jullie met positief nieuws terugkomen! Gun je zo'n wondertje zo erg!!! Hou je ons wel op de hoogte wat eruit komt in het ziekenhuis?

Knap dat je al 30 kilo bent afgevallen zeg! Respect!!! Heb zelf niet zoveel doorzettingsvermogen... Leuke bijkomstigheid dat je een volledig vernieuwde garderobe hebt!

Wens je heel veel succes de 18e en ga heeeel hard voor je duimen! Dikke knuf meis!

@Tooske: Doe je nou nog steeds niet rustig aan??!! Wordt wel tijd he?! :p Nog maar heel eventjes en je hebt je kleintje in je armen, heerlijk! Ben zo benieuwd! Laat je het ons wel weten als je bevallen bent?

@all: heb vrijdag echo gehad, deze was helemaal goed! Hebben een mooi bewegend kindje gezien gelukkig! Hierbij de echo:

Bekijk bijlage 169615

We zijn echt helemaal dolblij! Eindelijk is het goed en kunnen we gaan genieten. En dat ben ik ook volop aan het doen (als ik niet doodmoe op de bank lig :p)!

20. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @TJ: gefeliciteerd meid! Lekker genieten nu!

@Petrab: 30 kilo, wow! Goed joh, wat voor dieet volg je?
    Ook ik duim voor je!

@iedereen: over mezelf heb ik weinig te melden. Deze ronde zijn we niet zo actief zeg maar, ik heb er weinig behoefte aan nu, nu de MMM een feit is, en het is gewoon ook nog eens heel hectisch op mijn en zijn werk, zo na de vakantie en collega's op vakantie. Donderdag brengen we het potje naar het ziekenhuis. Hoe lang zou het duren voor je de uitslag hebt? Ben ik vergeten te vragen aan de HA.

Nog wel een positief nieuwtje: ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een contract voor onbepaalde tijd krijg per 15 augustus! Jippiekajee!

Deel Deze Pagina