Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    TJ: Ga jullie op de hoogte houden, maar zal hier niet eel vaak zijn.
    Is nog steeds wel confronterend.
    ECHT GEWELDIG dat de echo in orde was.
    NU lekker genieten meid, je hebt het dubbel en dwars verdient.
    Liefs,

Frou: Volg timfit.(shake's)
    Echt een aanrader voor mensen die veel af willen/moeten vallen.
    In mijn omgeving doen verschillende mensen dit dieet en zijn stuk voor stuk dik tevreden.
    Ook blijf ik vrijwel gelijk als ik een paar weken niet wil lijnen.
    Wel opletten dan natuurlijk, maar dat is loghisch.
    Meid, ik snap dat het nu niet meezit, maar onthoud 1 ding:
    ook jij moet in je dromen blijven geloven.
    alles komt goed, geloof daarin.
    hoe gek het misschien ook klinkt.
    vecht ervoor, en geef niet op.
    geloof in je dromen,
    maak ze waar.
    laat aan iedereen zien,
    dat je sterk bent.
    want ik weet dat jij sterk bent.
    geloof in je toekomst.
    Knuffel,

2. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Petra: jeetje wat knap dat je 30kg kwijt bent. Respect meis (maar dat had ik toch al voor je)! Fijn dat je je arm iig weer kunt bewegen.
    Ga uiteraard weer heel hard duimen voor positief nieuws. Zal aan jullie denken de 18e.

@ TJ: super dat je echo zo goed was. Lekker van genieten.

@ Tooske: jij kunt ook echt niet rustigaan doen he? Ken het gevoel hoor. Heb nu wel vaak zoiets van: had ik toen maar wat meer rust genomen. Nu komt het er al helemaal niet meer van...........hahaha. Gelukkig is onze kleine man wel heel rustig en huilt heel weinig. Nu wel wat meer dan die 5-10 minuten pd die hij deed, maar nog steeds niet veel. Hij is nu wel steeds meer wakker overdag, dus rusten voor mams is er niet bij. Had ik tijdens mijn kraamperiode eigenlijk ook moeten doen, maar toen was ik ook zo eigenwijs om de hele dag vanalles te doen en geen tukkie te doen tussen de middag ;).
    Succes met de laatste loodjes. Ben echt heel benieuwd of het een jongen of een meisje gaat worden.

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Petra, wat leuk om wat van je te horen meis! Je arm gaat dus iets beter lees ik. En jullie afspraak komt inderdaad steeds dichterbij, hoop zo ontzettend hard dat er wat moois uit voortkomt voor jullie, het is jullie zo gegund!

TJ, oh, fijn dat de echo goed was, kunnen jullie eindelijk gaan genieten!

Esje, wat fijn dat het goed gaat met jullie kleine man! Tsja, ik kan wel hele dagen thuis gaan zitten, maar dan blijft mijn werk gewoon liggen ;) En dan heb ik straks alleen maar meer te doen. En ik voel me gewoon goed en vind het al heerlijk dat ik gewoon een dag thuis kan zijn als ik daar behoefte aan heb. Ik werk nu gemiddeld nog zo'n 25 uur denk ik, dus is al veel meer vrije tijd dan de 45 uur die ik voorheen werkte! En als het niet meer gaat blijf ik gewoon thuis, maar voel me de meeste dagen echt nog kiplekker, zou me stierlijk vervelen hele dagen thuis :D

Frou, heerlijk een vast contract, proficiat! En nu dus maar gaan afwachten in de molen, hoop dat het snel wil gaan voor jullie meis.

4. gimena

gimena Niet meer actief

@tj Gefeliciteerd met een goede Echo:)

5. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Dank je wel Gimena! Hoe is het met je? Al bijna klaar voor de start?
    Hoe is het eigenlijk met Lilo? Hebben hier niets meer van haar gehoord en ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met haar en haar meisje gaat!

6. gimena

gimena Niet meer actief

prima hoor, ik heb geen flauw idee maar ik denk wel goed zo ik af en toe lees op hyves

7. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ik dacht dat jullie regelmatig contact met elkaar hadden, maar dat valt wel mee dus... Wat een leuke foto van Sophie trouwens! Echt een scheetje!

8. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Petrab: dankjewel lieverd, voor de prachtige woorden. Hoe jij altijd zo optimistisch blijft????

9. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Dag dames,

Ik ben terug van vakantie :D Hoe is het hier allemaal? Petra hoe gaat het met je? Trek je het allemaal nog?

TJ gefeliciteerd met je prachtige echo. Gelukkig dat alles goed gaat. Hele fijne zwangerschap toegewenst.

tooske,wat werk je hard. Rustig aan is idd niet verkeerd ;) Het word al spannend denk ik he,je hoeft niet zo lang meer..

Frou,ik hoop dat de uitslag van het zaad goed is. Dan heb je in ieder geval alweer een probleem minder. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te klussen. Gefeliciteerd met je contract trouwens!

gimena,ik hoop dat jullie snel weer mogen beginnen! En overigens vind ik Sophie een schatje met een prachtige naam :p

Wij (vriend en moi) zijn terug van vakantie. we hebben gereisd tussen Oostenrijk Zwitserland en Duitsland. Ik ben de hele vakantie wederom ziek geweest door nieuwe medicatie (homeopatisch gelukkig dus zonder enge bijwerkingen) en het begint minder te worden. Zwanger worden deze maand zit er helaas nog niet in want ik mag deze rommel een jaar gaan gebruiken maar na 2 weken zal ik eraan gewend zijn en waarschijnlijk niet meer ziek zijn. Gelukkig maar.

10. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Hebben jullie het vreselijke nieuws gehoord van Sookie? Ik ken haar niet, maar las net het condoleanceregister hier op ZP. Zo erg...

Wij hebben vanmorgen zaad ingeleverd. Eerst naar het ZH, bleken ze daar alleen maar op dinsdag en woensdag na te kijken, ivm de vakantieperiode. Mooi shit dus, gelukkig konden we in een lab ergens anders terecht (waar de HA normaal al zijn lab-onderzoeken laat doen, maar is zo'n 35 km hiervandaan). Nu dus maar afwachten. De uitslag is binnen 2 dagen bij de HA, dus maandag maar eventjes bellen denk ik. Spannend!

11. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bolbuikje, wat balen dat je (weer) ziek was en dan ook nog eens op vakantie! Heb je er nog wel een beetje van kunnen genieten?

Frou, dat is zeker spannend, de uitslag van het zaadonderzoek. As maandag is nog wel even geduld hebben ja, hoop dat dat allemaal goed is!

Gimena, Sophie is echt een scheetje om te zien ja!

Ik ben ook errug benieuwd hoe het met Lilo gaat :)

Hier gaat het nog steeds goed, voel me goed en kan echt lekker het werken afwisselen met thuis zijn, een boodschapje doen of met vriendinnen of familie afspreken. Ik ben zo vrij en flexibel, hoef niet op bepaalde tijden op de zaak te zijn namelijk, dat ik er echt van geniet zo! Ondertussen wordt het inderdaad wel spannender wanneer onze uk zich gaat aandienen, maar het enige wat ik kan doen is wachten he.... ;) Alles is er klaar voor thuis....

12. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi dames

ik ben hier een tijd geleden geweest en heb toen doorgegeven dat ik er even en tijdje tussen uit zou gaan om het wat te laten rusten...

maar nu ben ik terug !

met vanochtend eeeeennnnnnn heeeeeeeel licht positieve test naar 2,5 jaar proberen !

ik durf nog niet blij te zijn omdat hij bij de HA negatief aan gaf met middag urine...

maar ik neem weer deel aan de gesprekken als jullie dat leuk vinden :)

groetjes f0rever

13. gimena

gimena Niet meer actief

we hebben gewerkt bij de zelfde kapsalon.

14. gimena

gimena Niet meer actief

spannend hou ons op de hoogt

15. gimena

gimena Niet meer actief

dank jullie wel :) (over sophie)

16. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi dames

ik ga jullie zeker op de hoogte houden

wij gaan maandag weer testen

maar weet iemand dat hier

soort van lichte ongi krampen??

groetjes ons

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend Forever.... Lichte ongikrampjes kunnen gewoon bij een prille zwangerschap horen, of je ongi komt eraan, kan echt alle kant op! Ik hoop zo voor je dat het raak is!

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Ik had nog wel een vraagje.

Wanneer zou je donkerde tepels moeten krijgen en krijgt iedereen die?? Want ik heb alleen een paar donkere aders

Groetjes forever

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is bij iedereen verschillend Forever.... Heb je niet zo veel aan he ;)

20. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Hoi lieve dames

Ik ben vamavond ongi geworden helaas baal hier ontzettend van

4 oktober naar de vruchtbaarheids dokter of hoe die ook mag heten en dan starten met iui/ivf/icsi ik blijf mee lezen maar wij nemen nu 3 maanden volledige rust dus ik ga mij weer op de achtergrond houden

Maar ik lees wel mee en zal afentoe ook reageren...

Groetjes van ons

Op naar de vertiliteits arts

Deel Deze Pagina