Oh wat moet dat een enorme teleurstelling zijn zeg.... Hoop dat jullie echt snel mooi nieuws hebben, dikke knuffel!
hallo meiden, iedereen een goed weekend gehad? @forever wat balen dat je gisteren ongi geworden bent! op naar de volgende ronde hoewel ik me heel goed voor kan stellen dat je het soms negatief in ziet (weet er alles van helaas) @hier een rustige week gehad met onverwacht vakantie.... nou ja soort van vakantie, heb niet kunnen werken omdat ik een stembandontsteking had/heb... ga morgen weer proberen te werken, ben benieuwd (van de 8 uur dat ik werk ben ik meestal zo'n 7,5 aan het praten)
Hoi hoi @ marjolinos : meid ik voel me schuldig dat ik zo depri ben na 2,5 jaar maar wat moet jij dan wel niet zijn !! Kop op meid!!! We krijgen onze kindjes wel !!! We blijven er in geloven.... Misschien leuk om te mailen?? Groetjes forever
Naam..........Ronde..........Kindje...........Leef tijd.............NOD Lilo88............2.................1............. .....22..................29-08 Petrab...........2.................1.............. ....25..................10-09 Wennekej.......1.................1*.................30...................08-08 Vorig jaar waren we na 1 ronde zwanger, helaas heeft het niet zo mogen zijn. Daarom een 1* met een sterretje bij kindje. Na een jaar pas weer groen licht gekregen (Asherman syndroom) en dit is weer ronde 1. Ik woon in Breda
Bevallen ! lilo88, bevallen op ... van Maelynn, 22 jaar,1e kindje Bevallen! Esje78, bevallen op 19 juni 2011 van Stijn, 32 jaar, 1e kindje ZWANGER! Tooske, uitgerekend op 7 augustus 2011, 30 jaar, 1e kindje ZWANGER! mamootje, uitgerekend op 11 december 2011, 21 jaar, 1e kindje ZWANGER! TJ82, uitgerekend op 6 februari 2012, 29 jaar, 1e kindje VLINDERTJE noordbrabant81 NOD 13 juli Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 13,1ste kindje NOD 24 juli Lilsuz, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD ?? Frou81, 29 jaar, Ronde 9, 1ste kindje NOD ?? Petrab, 26 jaar, Ronde 8, 1ste kindje Dit lijstje is completer
altijd leuk! ben alleen bang dat het bij ons nog wel even gaat duren. ben vanmorgen naar de huisarts geweest vanwege mijn stem (moet stemrust houden en dat vind ik super lastig) en heb ook een verwijsbrief ontvangen voor de internist dus ga daar de molen ook in! spannend!
Bevallen ! lilo88, bevallen op ... van Maelynn, 22 jaar,1e kindje Bevallen! Esje78, bevallen op 19 juni 2011 van Stijn, 32 jaar, 1e kindje ZWANGER! Tooske, uitgerekend op 7 augustus 2011, 30 jaar, 1e kindje ZWANGER! mamootje, uitgerekend op 11 december 2011, 21 jaar, 1e kindje ZWANGER! TJ82, uitgerekend op 6 februari 2012, 29 jaar, 1e kindje VLINDERTJE noordbrabant81 NOD ergens in augustus Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 14,1ste kindje NOD 24 juli Lilsuz, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD ?? Frou81, 29 jaar, Ronde 9, 1ste kindje NOD ?? Petrab, 26 jaar, Ronde 8, 1ste kindje ik heb mezelf effe aangepast. Tooske,het duurt nu niet lang meer he? Spannend! Ik ben erg benieuwd Was ik al langer hihi. Forever,heel veel succes en zo rot dat je ongi bent geworden Marjolinos,een beetje vakantie is nooit weg,alleen het lijkt me minder als je niet veel kan praten. Hopelijk wel meer dan als je voor je werk moet praten. Hierooo: ei is net geweest of komt eraan,ik weet het nog niet zo goed. Het doet er verder ook niet veel toe. Zwanger word ik toch niet zo snel waarschijnlijk,vandaar dat ik hier minder tijd doorbreng.
Hey dames, eventjes korte update. Kga morgen naar de HA bellen voor de uitslag van het zaadonderzoek. Vriendlief wil zelf niet bellen (want dat is zo onhandig op het werk), denk zelf dat hij niet durft. Maar goed, ik hoop dat ik de uitslag dan krijg, anders moet hij alsnog zelf bellen natuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte!
Bevallen ! lilo88, bevallen op ... van Maelynn, 22 jaar,1e kindje Bevallen! Esje78, bevallen op 19 juni 2011 van Stijn, 32 jaar, 1e kindje ZWANGER! Tooske, uitgerekend op 7 augustus 2011, 30 jaar, 1e kindje ZWANGER! mamootje, uitgerekend op 11 december 2011, 21 jaar, 1e kindje ZWANGER! TJ82, uitgerekend op 6 februari 2012, 29 jaar, 1e kindje VLINDERTJE noordbrabant81 NOD ergens in augustus Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 14,1ste kindje NOD 24 juli Lilsuz, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 9 augustus Frou81, 29 jaar, Ronde 14, 1ste kindje NOD ?? Petrab, 26 jaar, Ronde 8, 1ste kindje
@frou81 wij hebben zelf februari de uitslag gekregen en ik kreeg het als vriendin zijnde niet te horen... ik kan wel zeggen dat als ze je vragen om te komen dat het dan vaak niet goed is nou hoop ik voor je dat je vriend suppeeeerrr in orde is want het is geen pretje.... en ik kan me voorstellen dat je vriend niet durft want dat is ook wel erg moeilijk... wat ik je mee wil geven mocht de uitslag slecht zijn probeer er voor je vriend te zijn en praat er over want opdat moment voelt je vriend zich geen man meer omdat hij niet kan presteren.... hier heeft mijn man ook last van gehad nou wil natuurlijk niet zeggen dat het bij elke man zo is maar ik zal morgen voor je duimen dat de uitslag goed is.... groetjes f0rever
@Forever: dankje lieverd, ga morgen gewoon wel even proberen te bellen, je weet het nooit. En anders moet mijn vriend zelf maar eventjes bellen.
@frou81 ik hoop echt voor je dat de uitslag goed is... als je het weet laat je het dan ffe weten??? groetjes
Hoi dames, Wat spannend Frou, hoop ook dat het gewoon goed is! En Gimena, hoe is het nu met je? Is de ruzie al wat uitgepraat? Bolbuikje, snap dat het moeilijk is hier veel te komen als je zelf zo graag wilt en je omringt wordt door zwangere mutsen.... Maar je eisprong heb je dus wel weer? Hier gaat het nog goed, last van voorweeen, maar dan kan het nog wel 3 weken duren dus we wachten maar af....
Hoi hoi, Nou, de uitslag was GOED! Aan vriendlief ligt het niet, zeg maar. Eind deze maand is mijn eigen huisarts weer terug van vakantie, en dan moeten we even langskomen om het vervolgtraject te bespreken. En aangezien mijn mannetje dan voor zo'n 3 maanden weg gaat, moeten we even zien of ik dan al wel met wat onderzoeken aan de slag ga, of dat we daarmee wachten tot hij terug is. Heb geen idee wat nu de vervolgstappen zijn namelijk. Misschien eens op googlelen...
Oh Frou, wat ontzettend fijn dat dat allemaal goed is meis! Nu dus afwachten tot de volgende onderzoeken....
frou81 wat fijn dat het allemaal goed is !!!!!!!!!! super ben echt blij voor jullie als ik jou was zou ik alvast de onderzoeken bij jou laten doen want dat zijn er nogal wat dan kun je de drie maanden ook een beetje opvullen groetjes
Frou: wat ontzettend goed en fijn!! Je had dus toch de uitslag gekregen, fijn hoor! anders moest je langer wachten tot je vriend er was. Goed geregeld Ik ben wel blij voor je dat dit iig al goed is
Nou ja, ik kreeg inderdaad de uitslag NIET, maar heb "geregeld" dat de huisarts mijn vriend zou bellen, en dat is dus gebeurd. Wij vrouwen moeten toch maar inventief zijn, he, haha. Ik denk inderdaad dat ik maar met de onderzoeken start, tenzij de huisarts anders adviseert...