@ Frou: wat fijn meis, dat de uitslag goed was. @ Tooske: succes met je allerlaatste loodjes. Nog heel even en je hebt hem/haar in je armen.
oh dan moet je hem kopieren en plakken in een internet browser en dan zie je de link verder 3 niet 1 IVF pogingen vergoeden | petities.nl deze link liefs
@Tooske: hoe is het meid? Ben je al bevallen? Zo niet, dan alvast heel veel succes met de laatste loodjes en met de bevalling! xxx
@tooske gaat prima hoor, ja hoor alleen drukjes met me sollicitatie,ik werk wel maar wil meer uurtjes hebben
@iedereen: ben ongesteld geworden helaas... Nu nog 1 ronde voordat vriendlief voor 2 maanden weggaat. Pfffff.....
@frou : balen meid !! een dikke knuffel !! en heb je al besloten of je alvast de tests bij jou laat doen?? en balen dat je mannetje voor 2 maandjes weg gaat moet vreselijk zijn.... sterkte.. liefs
@Forever: thanks, meid. Ja, ga starten met de onderzoeken, hebben we voor onszelf besloten. Alleen nog afwachten wat de HA zegt, maar daar kunnen we pas eind augustus terecht, want dan is hij pas terug van vakantie...
@frou: sorry dat ik pas zo laat reageer maar zoooooo druk ! balen dat je pas eind aug bij de ha terecht kan en dan moet je ook nog is alleen maar denk dan maar dat we allemaal bij je zijn bij elk onderzoek ! en natuurlijk is je mannteje ook in gedachten bij je liefs en zet hem op !
@frou: hou je ons op de hoogte van je onderzoeken? als het goed is krijg je een uitstrijkje/inwendige echo/ bloed prikken. maar weet wel want ik denk dat jij naar nijmegen toe gaat ?? daar doen ze alle onderzoeken inc. die van je mannetje overnieuw want zij willen hun eigen uitslagen... man lief krijgt dan ook nog een echo van de balzak enzv... hoop dat je hier een beetje aan hebt want dan weetje ongv welke onderzoeken je kan verwachten... liefs
@Forever: ik woon in West-Brabant, dus vermoed dat het Rotterdam wordt ipv Nijmegen... We zullen zien en laten het over ons heenkomen...
Tooske,gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk! Heel veel geluk met je gezinnetje! Frou,heel veel sterkte met de onderzoeken. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Ik ben pas ongi geweest en ga een eisprong krijgen,gelukkig maar. Heb nu al ovulatiekrampen gehad en rond een week verwacht ik een ei. Ben benieuwd.
Dank jullie dames! Onze kleine meid Jessi neemt heel veel tijd in beslag, dus ik heb nog niet kunnen reageren op jullie, sorry! Bolbuikje, wat goed dat je nu een eisprong hebt! Heb je nog last van Lyme? Nog ziekteverschijnselen? Frou, echt balen dat je weer ongi bent geworden! En dat dat je mannetje weggaat. Je kunt dan toch wel doorgaan met eventuele onderzoeken? Anders moet je nog langer wachten.... Hele dikke knuffel meis! Forever, hoe gaat het met jou? Petra, hoe is het met je arm? Jullie hebben toch nu ongeveer die afspraak staan in ziekenhuis? Ben heel benieuwd wat daaruit komt meis. Het gaat erg goed, de eerste 5 dagen met de borstvoeding zitten klooien, ze wilden niet pakken, ook nog met tepelhoedje geprobeerd, maar dat moet ze ook niet. Toen op dag 5 besloten om borstvoeding in de fles te geven en dat gaat super! Ik kolf nu 5 keer per dag en heb heel veel productie, rond de liter per dag, dus kan al een mooi voorraadje aanleggen Zal nog even een collage bijdoen:
@Tooske: Gefeliciteerd met jullie PRACHTIGE dochter! Alles goed gegaan met bevallen? Ik wil inderdaad wel beginnen met onderzoeken als dat van de HA mag. Maar kan pas volgende week bellen voor een afspraak...
@Tooske: Gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Fijn dat alles goed gaat! Zeker wel even wennen? Lekker van haar genieten en laat je goed verwennen door iedereen! @Frou: Hopelijk kun je snel starten met onderzoeken! Balen dat je nog even moeten wachten om een afspraak in te plannen... Hopelijk weet je snel meer!
@ Frou: ik hoop ook dat je snel mag starten. I'll keep my fingers crossed. @ Tooske: nogmaals gefeliciteerd meis. Is echt een prachtig kindje! @ TJ: hoe gaat het bij jou? Ook alweer bijna 16 weken op weg. Gaat echt zo snel. Ga je een prectecho doen met geslachtsbepaling, wacht je tot de 20 weken echo of laat je het een verrassing tot bij de bevalling? @ rest: hoe is het met jullie? Sorry dat ik niet meer zo veel reageer. Beetje druk met die kleine man in huis. Hij krijgt nog steeds bv, maar nadeel is dat ik dus iedere 2 uur aan het voeden ben. Ga nu 2x per dag flesvoeding geven. Mijn melkfabriek draait helaas geen overuren en hij moet straks ook eten als ik weer ga werken. Nu dus heel langzaamaan afbouwen naar flesvoeding. Blijf wel een aantal voedingen geven als ik thuis ben. Hopelijk gaat dat werken. Hij doet het super. Heeft dinsdag z'n eerste spuitjes gehad en is al 7cm gegroeid. Wordt een flinke beer. Weegt nl al 4436gr (en hij begon met 2800, met terugval naar 2605).