@sjan 19 nov alweer en de kleine gaat dan naar kdv? of naar een gast gezin of familie? geniet er nog maar extra lekker van dat je nog samen ben met je kleine man veders gaat alles goed?? al bij de cb geweest en hoe doet hij het? @noord haha nee is goed.je had het idd eraf gehaal @esje 5 nov eerst echo Spannend. @mamootje laat maar weten hoe het bij de HA was ok?
@ Petrab ik duim voor je lieverd! @ Gimena idd das al snel he! de tijd vliegt. Hij blijft gewoon bij papa wij hebben een eigen zaak die gaat pas 4 uur open dus de dagen dat ik werk werk ik tot half drie dan neem ik het over en gaat papa werken dus ik ga 3 dagen van 8:00 tot 14:30 werken en 6 uurtjes op maandag vanuit huis ik heb zelf een kantoorbaan. Ja we zijn al bij CB geweest hij doet het goed hij was wel ietsje zwaar voor een 1 maand baby bijna 5 kg je ziet het niet aan hem hoor! en hij had een beetje grotere hoofdje maar kan geen kwaad voor de rest was het goed. Ik zal zo effe spammen met een foto! hoe is het met jou verder?
Oh wat een dotje Sjan!!!! Mamootje, gewoon gaan inderdaad, goed van je hoor! Oh Esje, eerste echo, wat spannend meid. Wannabemom, volgens mij is dat wel normaal, om rond 10/11 weken eerst echo te hebben. Hier aan het werk, oh bijna weekend HEERLIJK! Hoop op mijn ei dit weekend, heb mijn slijmpropje deze week al gehad, dus nu is het wachten op pijnlijke tepels (heerlijk ja ). Fijn weekend iedereen!
@ Sjan: wat een mooi mannetje!! @ Tooske: succes met 'klussen 'dan maar dit weekend. You go girl! @ wannabemom: volgens mij is dat idd normaal als je een aparte vk en een apart echoburo hebt. Als je een vk hebt met een eigen echo, dan krijg je meestal al een echo bij je intakegesprek (iig, dat zei de mijne de 1e keer). Spannend! Is dat dan ook meteen je termijnecho of mag je met 12 weken dan nog een keer? Ik heb net even een weekendje Brussel geboekt. Wil ik m'n moeder geven als verjaardagkado (is pas in januari nodig en we gaan dan ook pas 4 feb naar Brussel). Via vakantieveilingen had ik een voucher gescoord voor Sandton Hotels en ze hadden nu een actie dat je al vooruit mocht boeken ipv 5 dagen voor aankomst. Meteen maar gedaan dus, voordat alles weer vol zit. Lekker vooruitzicht. Over 2 weken ook nog een weekendje weg met vriendlief . @Mamootje: hoe is het gegaan bij de dokter? Iedereen alvast een heel fijn weekend!!
Hoi hoi! Nou ik vanmorgen naar de huisarts met marjolinos als steun bij mijn zijde, ze wachtte gewoon in de wachtkamer hoor Het gesprek met de HA ging eigenlijk heel goed en heel snel (!) ik ben doorverwezen naar de verloskunde/gynaecologie!!! Ik was superrrrrr blij. Ik heb net gebeld en kon 18-11 eigenlijk al terecht maar mijn vriend moet er blijkbaar persee bij zijn dus toen kon het niet. Nu heb ik 1-12 een afspraak
hoi meiden, @esje gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet maar van de komende maanden! en je hebt een leuk vooruit zicht met je weekendje brussel! @sjan, wat is hij toch een mooi mannetje! @hier, aftellen tot het gips eraf mag is begonnen! nog maar tot maandag! vanmorgen gezellig met mamootje de boodschappen gedaan, dan hoeft manlief niet mee! hij ook weer blij!
Hey Mammootje wat fijn zeg dat je al terecht kunt! en lief van Marjolinos dat ze met je als steun is meegegaan. @ Marjolinos dankje wel moppie! hoe is het met je verder?
@ Tooske Succes girl dit weekend met klussen! Hopen op een positieve test over 2 weken! @ Sjan: wat een prachtig mannetje!! En wat heerlijk dat ie zo lacht @ mamaootje Fijn dat je al zo 'snel' doorverwezen bent meid! @ Esje Lekker dat je een weekend weggaat wij pas in December pff duurt nog lang Nee dit is ook gelijk de termijnecho geloof ik ze zijn bij mijn bureau niet zo van de echo's denk ik haha voorlopig dus de termijnecho en dan pas de 20 weken echo als alles goed mag blijven gaan natuurlijk. @ marjolinos Fijn dat het gips er maandag af mag! @ de rest en iedereen een heel fijn weekend!
@Sjan,mooi mannetje heb je! @ Mamootje,fijn dat ze je meteen doorverwezen hebben. Lijkt me toch al niet zo leuk om naar de huisarts te moeten. @Tooske,klus ze! Ik heb ook een eisprong op dinsdag denk ik,een paar dagen later dan verwacht. Gelukkig heeft vriend herfstvakantie (is leraar) dus kunnen we flink k(l)ussen hehe.
hoi allemaal!!! @sjan: wat een knapperd!!!! @mamootje: lief van marjolinos dat ze is mee gegaan!!! fijn dat ze je door verwezen hebben zo snel!!! ben benieuwd!!! @tooske:nou klus ze he!!! dat het raak mag zijn hahaha!!! @marjolinos:wat lief dat je met mamootje mee bent gegaan naar de huisarts. ook al ben je niet mee naar binnen gegaan, het is natuurlijk fijn als je buiten komt en je verhaal meteen kwijt kan. @esje: hoe voel je je? hoop goed!!! @allemaal: fijn weekend. hier nog steeds pijn aan mijn eierstokken en hele erge honger. toen straks was ik mijn neus aan het snuiten en toen kreeg ik een steek bij mijn eierstokken. als ik de trap op ren voel ik mijn eierstokken ook meer, heel raar. en kan om elk klein ding janken, niet normaal. denk dus echt dat mijn ongi eraan zit te komen. ga nu nog poetsen want ben eindelijk weer een weekend vrij en dan hoef ik van het weekend niks meer te doen. volgende week weer 6 dagen werken dus ik kan wel weer wat rust gebruiken. fijn weekend allemaal!!! xxx
Noord brabant: spannend!!! Wanneer kun je ook al weer testen?? Sjan: Wat een lievertje.Om op te eten.HIHI Mamootje:ben blij voor je dta je bent door verwezen. Ik heb mijn ouders verteld dat we bezig zijn om een kindje te krijgen. Ze waren dol blij en mijn vader heeft het al over om met zijn kleinkind te gaan fietsen.HIHI Heb toen met mijn moeder erover gepraat.(ik zat toch nog met de vorige keer in mijn maag.Was het een miskraam of toch niet.Het is dan toch zo maar het liet me niet los) Mijn moeder heeft precies hetzelfde gehad en dit was een miskraam. De ha had ookal gezegt dat het waarschijnlijk een miskraam was. Heb nu al een paar dagen last van buikkrampen,ben af en toe misselijk en ben moe, maar ben ook een beetje grieperig dus houd er rekening mee dat het dat is. Voor de (nog) niet zwangeren: succes met wachten en klussen. Voor de zwangeren:Geniet van je zwangerschap!!
de calculator zegt dat ik vanaf volgende week vrijdag kan testen. maar had die woensdag (vorige week) een positieve ovu-test en als ik dan een cyclus van 28 dagen tel met die calculator dan staat er dat ik die vrijdag de eisprong heb gehad. kan dus wel kloppen en een innesteling zou dan woensdag zijn geweest en ik had woensdag echt meer buikpijn dan de andere dagen. stond op het werk af te wassen en kreeg echt steekjes onderin mijn buik. dacht echt toen van: zou ik nu al ongi worden. maar ben het nog steeds niet. maar ik hoop nergens op want het kan ook zijn dat ik deze ronde ineens van die klachten krijg die meer meiden hebben na hun eisprong. vind het deze keer toch wel heel spannend omdat ik me heel anders voel. voel je je nu wat fijner nu je het tegen je ouders hebt gezegt? mijn ouders weten ook dat we bezig zijn. kan heel goed met ons mam praten haha. mijn zus weet er ook van. vind het wel echt rot voor je dat het mis is gegaan!!! hopen dat het de volgende ronde weer raak mag zijn en dat het goed blijft gaan!!! duim voor je!!!! liefs xxx
HELP!!!!! Heb sinds vanmiddag wat oud bloed bij afvegen. Zou ik ongi worden???? Dat zou volgens berekening pas volgende week zondag moeten zijn. Heb wel wat buikpijn maar niet zoals anders. Wat zou dit zijn???
PetraB, pfoe,goede vraag. Een innesteling misschien? Maar ik ben zelf nog nooit zwanger geweest dus kan ook niet goed zeggen hoe dat voelt. Ik hoop dat het gewoon positief is en dat alles goed zal gaan. Noordbrabant,,heel veel succes met testen! Ik heb het ook tegen ons mam gezegd maar mijn vriendinnen weten het ook allemaal al. Ik heb 7 vriendinnen in een groepje en met mezelf 8. 4 meiden hebben al kinderen en ik en nog 2 meiden zijn bezig voor een kindje. Zij zijn alleen al langer bezig dan ik.
@sjan wauw netjes. hij doet het prima. de gewicht kan nog Zo schommelen bij een kleintje. fijn dat hij het goed doet! volgde afspraak bij de cb een prikje?? en super gedaan met opvang! wou dat het hier zo makkelijk ging @alle geniet nog lekker maar van de zondag de dag is zo weer voorbij