Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Zo das weer even geleden! Hier gaat alles goed.

Hoe is het met jullie allemaal? December ja, spannend hoor NB!

Ben ook erg benieuwd hoe het met de rest is!

2. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Dag dames,

Hier nog steeds heel erg ziek. Ik weet niet of ik hier nog uit ga komen dus ik ga mijn account hier opheffen,sorry. Mocht het na een paar maanden beter gaan kom ik misschien wel terug. Noordbrabant,succes met zwanger worden,ga ervoor!

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bolbuikje, wat vreselijk voor je meis.... Hoop je toch spoedig weer terug te zien hier met goed nieuws, ik gun het je zo! Alles goeds voor je gewenst!

4. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Mocht iemand hier nog een keer komen lezen, ik wilde even laten weten dat ik op 27 december bevallen ben van een zoon, Jurre. Heb ernstige zwangerschapsvergiftiging gekregen en daarom is hij met 34 weken gehaald met een keizersnede. Deze was helaas onder volledige narcose, omdat de ruggenprik niet werkte. Gelukkig gaat alles super goed met ons! Ik ben goed aan het herstellen en onze kleine man doet het super! Hoop dat we over 1,5 week naar huis mogen, maar da's nog even afwachten.

Hoe is het verder met iedereen?

5. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeejtje TJ, dat was wel even schrikken denk ik! Maar gelukkig gaat alles dus goed met jullie! Gefeliciteerd met jullie zoon Jurre!

6. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @TJ: gefeliciteerd met jullie zoon! Gelukkig gaat alles goed.

Hier nog een nieuwtje: Ik ben zwanger!!! En dat dus gewoon spontaan, terwijl we in april eigenlijk zouden starten met IUI. Nu hopen dat alles goed blijft gaan, het is nog zo pril nu.

7. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ TJ: gefeliciteerd meis!! Wilde je toevallig net een berichtje gaan sturen om te vragen hoe het nu met je was. Of het al beter ging dan laatst. Geniet van je kleine mannetje! Dikke kus.

@ Frou: super! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

8. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Dank jullie wel!

@Frou: Wat een super goed nieuws!!!!! En ook nog eens gewoon spontaan! Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat het gewoon goed blijft gaan, maar daar heb ik alle vertrouwen in! Gefeliciteerd meid!

9. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Lang niet online geweest... sorry daarvoor!
    Knuffel voor iedereen met wie het niet zo goed gaat...
    en gefeli voor alle zwangere en geboren babys!!

Hier alles goed... op weg naar week 27 de tijd vliegt!!

10. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Hoi meiden,

Bolbuikje:afschuwelijk.wens je heel veel beterschap en denk aan je.hoop dat de artsen snel iets voor je kunnen betekenen.hopen ijk komt er spoedig een einde aan deze ellende.

Frou : echt??? Geweldig.van harte gefeliciteerd.geniet errvan.

Tj : gefeliciteerd, meid. Eindelijk een lief klein wondertje in je armen.jammer dat het te vroeg geboren moest worden,maar hoop dat het allemaal goed komt.

Voor de rest : sorry dat ik niet op iedereen reageer,maar ga niet alles terug lezen.

Met mij gaat het goed.hebben 25 januari een gesprek met de gyneacoloog in Utrecht.dan kunnen we beginnen.ze hebben een geschikte donor voor ons gevonden.
    Ik heb nog allerlei onderzoeken gehad waaronder een inwendige echo, bloedonderzoek en baarmoeder foto.
    Alles ziet eruit als in een schoolboek was de uitslag.
    Dat is natuurlijk precies wat ik wilde horen.
    Als alles goed gaat krijg ik rond 5 februari m
    De 1 ste iui.
    Begint nu echt spannend te worden.
    Misschien toch nog een lief wondertje in onze armen dit jaar.
    Hoop het zooooo.

Veel liefs voor jullie allemaal,

11. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Petra: Wat een super goed nieuws!!!! Hoop echt dat de IUI meteen goed gaat en dat je dit jaar zwanger wordt van je wondertje. Gun het je zo! Hou je ons op de hoogte?

@all: Ik en ons kleine manneke zijn sinds gisteren lekker thuis! Het gaat zo super goed! Echt fijn om na zo'n lange tijd weer lekker thuis te zijn. Man heeft deze week vakantie, dus we genieten lekker met z'n drietjes!

12. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Petra: oh meid wat super. Hoop dat het meteen goed gaat. Gun het jullie zo. Spannend hoor! Dikke knuffel.

@ TJ: heerlijk, dat je kleine mannetje eindelijk lekker thuis is. Geniet er van met z'n drietjes.

@ NB: hoe is het nu met jou meis?

@ Tooske: hoe gaat het met jullie kleine meid?

@ Hier: alles supergoed. Kleine man groeit als kool en is zo lekker vrolijk. Heb ook nog een nieuwtje. Durf het bijna niet te zeggen, maar onze kleine man wordt grote broer :). Als alles goed gaat komt nummer 2 in september.

13. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    esje: neeee echt??? GEWELDIG!!! gefeliciteerd.ooo wat een goed nieuws.vind het echt geweldig voor je.

tj: fijn dat jullie thuis zijn.lekkker genieten van jullie lieve wondertje. en vooral doe het rustig aan.zal wel een tijdje moeten revalideren.liefs,

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden.

liefs,

14. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Esje: Wat gaaf, gefeliciteerd meis! Hopelijk heb je weer een goede zwangerschap! Echt super nieuws!

15. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hallo lieverds !

voel me bijna schuldig dat ik hier lang niet ben geweest ...

zie dat er iemand is bevallen : gefeliciteerd geniet er van

petra: wat verschrikkelijk dikke knuffel meid !

alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd ! geniet er van :)

@@hier : wij zitten nu op 24 weken wat gaat de tijd snel zeg ! we zijn druk bezig met haar kamertje :D want we krijgen een prachtige dochter :D :D ik voel haar elke dag lekker druk bewegen en dat is een genot... verder gaat het hier dus prima :) ik zal hier weer is wat vaker komen :)

veel liefs van deze kant !

16. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Hey meis wat een supernieuws!!! Zo moet ik nog de eerste krijgen whaha en jij krijgt al een tweede wondertje echt super!!! Lekker genieten, het is je gegund!!! Hier gaat het wel. Zit nu in de tweede ronde en hoop dat het snel raak is. Deze maand echt alle kansen benut dus wie weet. Verwacht er niks van want voel nog niks en moet volgens ovutest vrijdag ongi worden. Vorige x had ik zoveel dagen van tevoren al klachten maar ja elke zwangerschap is anders. Afwachten weer dus! Liefs xxx

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend Noordbrabant, eindelijk kunnen jullie weer aan de gang!!!! Hoop dat het heeeel snel wil lukken!!!!

Esje, wat gaaf! Heerlijk zeg weer zo'n klein wondertje in je buik!!!! Ik zou ook wel weer willen, maar vriendlief wil geen tweede. Ik laat het nu even rusten en wil zo over een half jaartje nog eens peilen ;) Hoe gaat het met jullie mannetje? Weet even niet zeker meer of je zijn naam gebruikt hebt openbaar, al weet ik wel hoe hij heet :D

Forever, fijn zeg dat het zo goed gaat allemaal!

TJ wat heerlijk dat je mannetje weer thuis is, hoe gaat het nu?

Petra, al snel je IUI, wat spannend meis! Mijn duimen draaien voor jullie!!!!

Bolbuikje, weet dat je niet meer meeleest of reageert, maar misschien toch stiekem nog wel, ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat meis....

Hier gaat het heerlijk met ons meisje, rond en gezond zullen we maar zeggen :D As zondag wordt ze alweer een half jaar. Hier ff fotootje:

18. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Tooske: wat een geweldige foto! Ook zo'n lekkere kleine boeddha ;).Wat knap dat ze al op dat autootje kan zitten.
    Da's mooi k*, dat je vriend geen 2e wil. Hoop voor je dat hij er over een tijdje toch anders over denkt.

@ Petra: hoe is het gesprek vorige week gegaan? Gaat 5/2 nog door? Spannend hoor. Dat is gewoon al over 4 dagen. Hoop zo voor je dat het meteen raak is. Is je zo gegund. Mijn duimen maken weer overuren.

@ NB: voor jou draaien ze ook op volle sterkte door hoor. Wanneer kun je testen? Zou geweldig zijn als het weer zo ver zou zijn.

@ TJ: hoe gaat het met je kleine mannetje? Al helemaal gewend aan het lekker thuis zijn met z'n allen?

Hier alles prima. Ben de 6 wekengrens weer gepasseerd dus de misselijkheid van de vorige keer is weer helemaal terug (helaas).
    Kleine man doet het super. Is echt een supervrolijk mannetje. Staat lachend op en gaat bijna lachend naar bed. Nu nog hopen dat ie binnenkort doorheeft hoe hij moet doorslapen. Zou toch wel fijn zijn....hahaha. Gisteren heeft ie dat voor het eerst in 7,5 maand gedaan, dus hij kan het wel. vannacht helaas alweer niet. Maakt op zich niet zo heel veel uit, want slaap toch alweer slecht door de zwangerschap. 17/2 de eerste echo. Spannend weer. Vorige keer kwam er pas een klein buikje bij 20 weken, maar lijk nu al wel 5 maanden zwanger. Echt niet normaal.

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nu al een enorme buik Esje? Wat gek dat dat zo anders kan gaan hè. Wel kl*te dat je weer misselijk bent....

Heerlijk hè als ze zo vrolijk zijn! Hier ook een enorm lachebekkie, echt zo fijn. Wel balen dat ie nog niet standaard doorslaapt. Issie dan ook echt aan het huilen 's nachts? Wat dat betreft hebben we echt heel veel geluk, ons meisje maakt al minimaal 4 uur in de nacht sinds ze 2 weken is, toen heeft ze eerste voeding nog een aantal weken rond 5 uur gehad en sinds ze een maand of 2 is maakt ze gewoon lange nachten, echt heerlijk!

20. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Meiden zie mijn banner!!! Kom van de week even terug maar ga nu slapen als ik kan slapen hihi! Xxx

Deel Deze Pagina