@ NB: WOHOE!!!! Gefeliciteerd meis! Ga heel hard duimen dat deze keer alles helemaal gaat zoals het zou moeten. is je zo gegund. X @ Tooske: eerst hoefden we er alleen een aantal keren per nacht uit voor z'n speen. Heb hem een aantal keer laten jengelen, maar hij valt dus niet uit zichzelf weer in slaap. Sinds 2 weken is ie 's nachts ook echt wakker. Soms slaapt ie dan na 5 minuten alweer, maar wil helaas ook wel eens 1,5 duren. Is niet anders. Blijft een lekker ventje. Ik slaap nu sowieso weer slecht door die hormonen, dus ben vaak toch al wakker .
Noord brabant: GEFELICITEERD!!!!!! Het is je gegund.Geniet ervan. Ik heb afgelopen zaterdag (4 Feb.) de eerste iui-d gehad. Nu op het wachten bankje. Wanneer zou ik evt. kunnen testen?? En met welke test?? Zou eigenlijk dinsdag 14 feb. willen testen. (Zit dan 4 dagen voor NOD) Dan is het valentijsdag (neeee echt???? HIHI) en zou het geweldig zijn om mijn mannetje met zo'n groot kado te verassen. Nou ja afwachten maar. Zou wel ERG toevallig zijn als het de eerste keer lukt, maar acht het mag toch best mee zitten?? Ik blijf positief. Heb echt het gevoel dat het raak is.(ookal kan ik dat niet weten) Maar in November zei ik dat we in feb. de eerste behandeling zouden krijgen en de eerste dag van mijn laatste menstruatie zei ik dat ik op 4 feb de eerste iui zou krijgen. (BEIDE KEREN IETS WAT IK NIET KON WETEN EN WEL IS UITGEKOMEN, zal dit dan ook uitkomen???) Liefs,
@Petrab: ik duim voor je! Enne... bij zo'n uiterst gevoelige test (bij zwangerenkids.nl) kun je een aantal dagen van te voren al positief testen (ik testte ook 4 dagen voor NOD positief namelijk). xxx
NB: Wat een super nieuws, gefeliciteerd meis!!! Hoop zo dat het nu allemaal op z'n plek blijft en dat je over 8 maanden een prachtig kindje in je armen hebt! Petra: Fijn dat jullie de eerste IUI gehad hebben. Ga heeeeel hard duimen dat het gewoon in 1 keer raak is! Gun het je zo! Hou je ons op de hoogte? Tooske: Wat een knappe meid heb je! Leuke foto! Gaat alles goed met haar? Esje: Alles goed daar in die buik? Bijna echo, spannend! Frou: Hoe is het met jouw zwangerschap? Heb je de kleine al een keer zien zwemmen op de echo? Hier gaat alles super goed! Onze kleine man is vandaag alweer 6 weken! Raar idee dat ik eigenlijk afgelopen zaterdag pas uitgerekend was... Maar hij doet het zo ontzettend goed! Was al meer dan 500 gram aangekomen in 2 weken tijd! Groeit als kool dus! Ik ben ook weer volledig hersteld van m'n keizersnede en de zwangerschapsvergiftiging. Ben dus met volle teugen aan het genieten van me mannetje! Hierbij nog een foto van vorige week:
Tj: Wat een dropje!!Echt een schatje.Fijn te horen dat alles goed gaat.Geniet van je mannetje. En ga jullie zeker op de hoogte houden. Frou:Bedankt. Heb zo'n test van kruidvat 2 v 5. en ook 1 van clearbleu (met tekst: niet zwanger/zwanger) Zouden deze ook gevoelig genoeg kunnen zijn? OOO dat ik daar mee bezig ben, moet eigenlijk al blij zijn dat de eerste iui achter de rug is, maar ik hoop zoooooo dat het de eerste keer raak is. liefs,
@TJ: wat een moppeke zeg! Super dat het zo goed gaat! Wij hebben al 2 keer een echo gehad, dus een hoop gewiebel met beentjes en armpjes kunnen zien. Bizar dat ze dat al zo vroeg doen hoor, zo klein als ze zijn! @Petrab: die testen die jij hebt zijn niet zo gevoelig... Die van zwangerenkids zijn goedkoop en daarvan weet ik zeker dat ze wel vroeg kunnen testen.... X
Petrab wat ontzettend spannend voor jullie zeg! Ik had ook die van zwanger en kids en ook die van de kruitvat 2 voor 5 euro. Ik testte 3 dagen voor NOD met die van de KV positief en met die van Z&K niet. Dus ik zou lekker die van de kv gebruiken! Hebben volgens mij veel mensen hier op het forum positieve ervaringen mee, daarom heb ik ze destijds ook gehaald.... Frou, hoe gaat het met jou? Voel je je goed? TJ, wat een cuty!!!! Whaaaaaaaa Noordbrabant, wat GAAAAF! Gefeliciteerd meis! Esje, hoop dat ie zich snel gaat bedenken dat het veel fijner is om snachts te slapen Hmmm, slaap jij zo slecht door de hormonen ja? Vind je het nu echt anders een tweede zwangerschap? Minder spannend omdat je alles al een keer hebt meegemaakt? Vandaag weer bij cb geweest, weer lekker gegroeid, alleen heeft ze last van spruw weer, dus morgen maar even langs ha om middeltje te halen. Ook is haar eczeem uitgebreid, dus ook daar maar wat voor halen. Ben nu ah testen of ze reageert met haar eczeem op fruit, dat vermoeden hebben we namelijk. Maar verder doet ze het super, qua ontwikkeling en eten en slapen, we mogen echt niet klagen. Ja, de laatste week is ze vroeger wakker, dus daar moeten we even aan wennen en ze is haar slaapritme overdag lekker in de war aan het gooien. Ene dag 4 keer een uurtje, andere dag een middagslaap van 4 uur Wel fijner als ze een ritme heeft, maar ik heb me er volledig bij neergelegd en dan is het helemaal niet erg meer ineens, stom he?
@ Petra: wat spannend allemaal. Hoop echt zo voor je dat het de eerste keer meteen raak is. Ik heb ook met de kruidvat 2 voor 5 voor NOD positief getest (bij de kleine man en nu weer). Bij zwanger & kids test kreeg ik toen helemaal geen streep. Wel is het minder betrouwbaar als je 4 dagen voor NOD test. Die clearblue met indicator heeft heel veel hcg nodig, dus die zou ik iig nog niet doen. @ Tooske: ooit komt het goed met het doorslapen van de kleine man. Hopelijk heeft nummer 2 het wel wat eerder door....hahaha. Slaap slecht omdat ik weer zo ontzettend misselijk ben. Maakt niet uit hoe is ga liggen, dus vandaar dat ik veel wakker lig. Ook dat komt goed. Vorige keer was ik er na 20 weken vanaf, dus hopelijk nu iets eerder. Verder merk ik weinig verschil. Ben wat eerder moe, maar heb nu natuurlijk al een ukkie dat ook aandacht nodig heeft. Dat is eigenlijk het enige. Wel ben ik er wat minder mee bezig, doordat de kleine man er al is. Ook heb ik me nog niet 1 keer onzeker gevoeld en dat is wel fijn. had ik de vorige keer heel erg na m'n mk. @ TJ: wat een lekker ventje!! Fijn dat hij het zo goed doet. @ NB: hoe voel je je nu meis? Al een klein beetje aan het idee gewend?
Hoi meiden, Ga die van kv 2v5 en die van zwanger & Kids allebei gebruiken. Sorry,Maar vind het zooo spannend en ik denk dat het raak is. (ben alleen wel bang dat ik teleurgesteld ga worden.) Nog een kleine week wachten. LIEFS,
thanks voor de felicitaties! Voel me helemaal niet zwanger dus juich niet te hard. Durf zelfs niet blij te zijn. Heb zelfs geen pijn aan mijn boobs. Ben zo bang dat het weer niet goed zit! Typ nu even met mijn telefoon wat niet makkelijk gaat dus kon nog wel een x the terug hier. Wil wel ff tegen Petra zeggen dat ik super hard voor haar ga duimen! Het is jullie gegund meis!!! Xxx
Noord -Brabant: Thanks meid.Jullie is het natuurlijk ook zeer gegund. Positief blijven denken en toch proberen te genieten. Maar snap dat je pas echt blij bent als je een echo hebt gehad en je hoord dat alles in orde is. Het is niet niks wat jullie de vorige keer hebben meegemaakt. Sterkte meid, maar het gaat goed dat weet ik zeker. liefs,
@ Petra: kan me voorstellen dat je niet kunt wachten. Ben heel benieuwd dinsdag! @ NB: vaak komen de 'kwaaltjes' pas vanaf week 6 hoor, maar snap je onzekerheid. Had ik de vorige keer ook heel erg. Probeer vertrouwen te blijven houden in je lijf. Misschien ben je wel 1 van die gelukkigen die niet misselijk wordt of ergens anders last van krijgt. Ik heb nu ook geen last van m'n boobs hoor, terwijl dat de vorige keer heel erg was. Per zwangerschap kan er een heel verschil zijn. Wanneer heb je je eerste echo?
Oh, echt wel gaaf om te lezen dat ook degenen waarbij het in eerste instantie niet meteen lukte, nu toch zwanger zijn of er heel dichtbij zijn! Ik gun het iedereen zo, het is zo bijzonder en speciaal het zwanger zijn, de bevalling en dan een beebje die je hele leven op zijn kop gooit, op een positieve manier Balen dat je weer zo misselijk bent Esje.... Is inderdaad waar wat je zegt, dat de meeste klachten pas na 6 weken komen, was bij mij ook.
Hey meiden, Hier een heel onhandig kwaaltje: ik heb zo'n verschrikkelijke weerzin van warm eten! Bahbah, zou het liefst 3x per dag brood eten. Maar goed, echt handig is dat niet (en vriendlief maak ik er ook niet echt blij mee, sterker nog, die wordt een beetje ongerust boos omdat ik geen warm (avond)eten door mijn keel krijg). Iemand tips and tricks?
hoi meiden, wilde op valentijnsdag gaan testen (4 dagen voor nod), maar kon ECHT niet meer wachten (STOM STOM STOM:x) heb vanmorgen al getest (5 dagen voor nod) met kv 2v5. NEGATIEF!!! Baal nu echt ontzettend. Heb zondag die van zwanger en kids gebruikt (6 dagen voor nod) maar deze zou je 6 dagen voor nod kunnen gebruiken.NEGATIEF!! Voel me nu echt zo'n trut dat ik niet gewoon heb gewacht tot na NOD, maar dacht echt te weten dat het raak was. - Pijnlijke borsten - Had zaterdag en zondag menstruatie achtige buikkrampen soms zo erg dat ik niet eens recht kon zitten. -Heb last van stemmingswisselingen.Ben (bijna)nooit chagerijnig of humeurig. Maar iedereen kan het ontgelden nou. Ken mezelf niet. - heb al 3 dagen last van mijn onderrug.(heb ik normaal de dag dat ik ongi word) Weet natuurlijk wel dat het nog steeds kan. Maar ben bang voor de teleurstelling. Nou ben weer klaar met klagen, maar moest het even kwijt. LIEFS,
Hoi meiden, Ben ik weer. Helaas, heb sinds vanmorgen bruin verlies. Weet nu iig waar ik aan toe ben. MAAR ik blijf positief. Was pas ronde 1. Met opgeheven hoofd de volgende ronde in. LIEFS,