Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Hoe heb ik dat nou weer gedaan??(zie boven)
    Beetje verwarrend.HIHI

liefs,

2. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Mysterious girl: welkom! Hopelijk gaat het snel lukken bij jullie!

@Petrab: Hoe gaat het met je? Weer afwachten zeker nu?

@NB: hoe was de 2e echo?

@iedereen: hier alles goed. Afgelopen week iets te veel gedaan, merkte het wel hoor! Erg moe (slapen!!!!) en trekkend gevoel in mijn buik. lekker weekend gehad in ieder geval.

Hoe is het met jullie verder?

3. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Frou:Ja wachten.As zaterdag nod.Spannend!!
    Fijn te horen dat alles goed gaat met je.
    liefs,

4. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Petra, mijn duimen draaien voor jou! Hoop zo dat het raak is deze keer.

NB hoe was de echo?

Tis inderdaad heel erg moeilijk Esje, maar ik zal het wel moeten accepteren. Ik ga niemand een kind door de neus boren of opdringen.... Al hoop ik inderdaad dat ie ooit nog een keer overstag gaat natuurlijk, maar die kans is heeeel erg klein helaas.

5. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Helaas bruin verlies en negatieve test.
    Poeh pas 2e iui maar had het zooooooo gehoopd.

liefs,

6. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Petra: oh nee meis, had het zo gehoopt voor je. Hebben al een 3e poging in de planning staan of nog niet. Weet niet met welke regelmatig zoiets mag/kan.

@ Mysterious girl: welkom!

@ Tooske: dikke knuffel meis. Ookal heb je een heel mooi meisje, toch is dit dan ook een verwerkingsproces.

@ NB: hoe is het?

Hier nu alles weer ok. 2,5 Week ziek op bed gelegen. Eerst flinke griep met hoge koorts en dat ging over in bijholteontsteking en bacteriële infectie aan m'n neus. Van de drup in de regen eigenlijk ipv andersom. Met de kleine is gelukkig alles nog helemaal goed. Heb me daar wel even zorgen om gemaakt.
    Kleine man heeft flinke oorontsteking en griep gehad, maar is gelukkig weer erg vrolijk en volop aan het ontdekken.

7. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mysterious girl, leuk dat je mee komt kletsen!

Esje, idd wat je zegt evengoed een verwerkingsproces. Veel mensen zeggen dan, ja maar je hebt er toch al een (moet eerlijk bekennen dat ik dat voordat we ons meisje hadden ook had gezegd) maar het blijft toch heel lastig en een gevoel wat je niet zomaar uit kunt schakelen. Uiteraard kan dit erg gevoelig liggen, ook hier met de dames die zo hard hun best doen om uberhaupt een kindje te kunnen krijgen. Ik wil dan ook niemand voor het hoofd stoten uiteraard.

Jeej, jij hebt het flink te pakken gehad Esje, poeh! Fijn dat alles goed is met jullie beebje en dat ook jullie kleine man weer beter en dus vrolijk is!

Petrab, balen meis, maar bruin zegt nog niks. Hoeveel DPO zit je nu?

8. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    hoi dames

ook ik kom uit brabant
    wij zijn eind feb begin maart begonnen voor de 1ste en de 1e ronde zo spannend allemaal iemand tips om er wat minder mee bezig te zijn??

liefs chantal

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Chantalcindy,

Leuk dat je mee komt kletsen. Er niet te veel mee bezig zijn gaat bijna niet, sorry, geen tips helaas ;)

Petrab, hoe staat het ervoor?

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, hoi, ik kom ook uit Brabant. Leuk dat daar een clubje van is.

@Chantalcindy, relativeren wil soms helpen. Volgens mij gaat het namelijk niet zo zeer om ermee bezig zijn, maar meer om het creeeren van bepaalde stress. De voordelen benoemen van nog niet zwanger zijn lukt me nu nog wel. Maandje extra sparen, nog een wijntje kunnen drinken op vakantie etc. Maar echt niet er mee bezig zijn? Dat is lastig. Wij wonen bij elkaar in de buurt zie ik.

Groetjes Babke

11. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Esje: ja de 3e iui staat geplant rond 28 maart.
    Je mag het blijven doen.
    je hoeft niet bijv. een maand rust te nemen of zo.
    Als je mee wilt doen die maand moet je op de 1edag van je menstuatie het zh bellen om door te geven dat je menstruatie is door gekomen en die maand weer mee wilt doen.
    Hun geven dan aan vanaf welke dag je moet gaan testen.Als de ovu test dan positief is moet je het zh bellen en krijg je de dag erna iui.
    beterschap!!

tooske:
    Helaas deze ronde mislukt.
    Op naar ronde 3.

liefs,

12. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Nieuwe meiden: welkom!

@ Petra: dan ga ik weer heel hard duimen voor je! Suces alvast. Gun het je zo.

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook Petrab!

14. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hey dames het er niet mee bezig zijn lukt nu beter wel voel ik me anders kan inbeelding zijn dus wil mezelf niet voor de gek houden zal blij zijn als ik volgende kan testen

@petrab idd gezellig ik werk en leer in rsd

Liefs chantal

15. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Nou meiden,

Deze week 3e iui-d.(waarschijnlijk woensdag of donderdag)
    Zaterdag gaan we lekker 2,5 week op vakantie.
    Hopenlijk doet die ontspanning me/ons goed en komen we met z'n drieen terug.HIHI
    Laptop gaat mee, dus houd jullie gewoon op de hoogte.

LIEFS,

16. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Succes lieverd! Ga weer super hard voir je duimen! En lekker genieten op vakantie! Hoe is het met de rest? Hier nu 11 weken zwanger. Voel me goed. Vorige week wat minder maar mag niet klagen. Aankomende donderdag baar vk en 3 april nekplooineting. spannend weer dus. Xxx

17. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Sorry voor fouten maar typ via mobiel haha. X

18. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Petra: heel veel succes meis. Ga heel hard duimen. Ook alvast een fijne vakantie. Geniet er van!

@ NB: fijn dat alles zo goed gaat.

Hier ook alles prima. Kleine man heeft sinds 5 dagen eindelijk uitgevonden wat doorslapen is en dat vind mama heel fijn......hahaha. Vond het niet erg om op te staan, maar dit is wel stukken beter moet ik zeggen. Misselijkheid neemt iets af, dus hopelijk nu snel weg. 26/4 Pretecho met geslachtsbepaling. Ben heel benieuwd. Vorige keer was ik overtuigd van een jongen, maar heb nu eigenlijk helemaal geen voorgevoel.

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Esje dat jullie manneke eindelijk heeft besloten om snachts door te slapen! en spannend al echo gepland om te kijken of t weer een jongetje of een meisje wordt.

Petrab, mijn duimen draaien!!!!

20. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Tooske: ja, 26/4. Ben dan al wel bijna 19 weken, maar kon niet eerder. Of vriendlief kon niet en weer ervoor zit ik lekker 5 dagen in Dublin met een vriendin. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. 5 Dagen zonder m'n lieve kleine vriendje.
    Afgelopen 2 nachten heeft ie alweer niet doorgeslapen, maar 1x opstaan vind ik niet zo erg. Moet toch 2x naar de wc 's nachts en valt meestal wel samen (hij is dus wel goed in plannen.....hahaha).

@ Petra: you go girl. Hoop voor je dat het vandaag zo ver is!

Deel Deze Pagina