Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een luxe ja, van allebei een, leuk hoor dat je straks van allebei kunt gaan genieten!

2. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Esje: wat leuk, een meisje!

Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad. Alles goed met de kleine, een beetje aan de grote kant, maar dat is papa ook. En voor ons is het een verrassing, jongen of meisje! Maar denk zelf een jongen (op niets gebaseerd natuurlijk).

3. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Hey meiden,

oooo allemaal leuke verhalen over echo's.
    nog 2,5 week dan de 1e echo.
    SPANNEND!!

Hoop alleen wel dat ik dan wat opgeknapt ben.
    Lig nu met oor en voorhoofdholte ontsteking op bed.
    BAH!
    Heb antibiotica.
    Daar word ik weer ontzettend misselijk van en heb ook daar weer medicijnen voor.
    Maar hoop dat ik over een week weer de oude ben.

Liefs,

4. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Petra: beterschap meis. Is geen pretje. Heb ik een aantal weken geleden ook gehad. Van de antibiotica werd ik ook alleen maar beroerder. Pilletjes tegen die misselijkheid werkten voor geen meter bij mij. Hoop dat ze bij jou meer effect hebben.
    Nog maar 2,5 week!! Spannend.

5. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Succes morgen Petra! Spannend.

Hier een goede 20-wekenecho gehad. Altijd weer een fijn gevoel.

6. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Petra: en, en , en? Hoop dat alles goed was.

7. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    esje: een meisje.Kei leuk. Heb je dadelijk een zoon en dochter.

As woensdag 1e echo.SPANNEND!gaan we voor het eerst kennis maken met ons kindje.
    Dan 31 mei weer een echo bij de verloskundige.
    Afgelopen woensdag intake verloskundige gehad.
    aardige vrouw en klikte gelijk.

liefs,

8. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh, dacht dat je de 11e eerste echo had. Dan duim ik nog 2 dagen heel hard door voor je. Hoe voel je je?
    Heel veel succes meis!

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Petra!!!!

Wij vandaag terug gekomen van vakantie, heerlijk gehad! En Jessi heeft het super gedaan. We hadden babyfoon mee, dus konden ook nog wat doen als ze op bed lag. We zaten op een groot resort all inclusive, echt goed bevallen met een kleintje erbij. We hadden maar 9 dagen geboekt, maar ter plekke nog 3 dagen bij geboekt :D

10. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Haha ben ik weer een x. Effe berichtje want is lang geleden. Ben nu morgen 18 weken zwanger. Was 4 dagen terug gezet dus mijn banner klopt niet meer. Afgelopen zaterdag een geslachtsbepaling gehad en we krijgen een jongetje! Was even wennen want ik trok echt helemaal naar roze en een meidennaam hadden we al dus moet nog even omschakelen. Wat spannend Petra woensdag de echo! En es een meisje! Leuk leuk! Hoe is het met de rest? X

11. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Tooske: dat klinkt goed! Word ik helemaal niet jaloers van hoor..........hahaha. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben.

@ NB: gefeliciteerd! Superleuk een jongetje. Kan me voorstellen dat je even moet schakelen als je zo'n duidelijk voorgevoel had en dat blijkt toch anders te zijn. Succes met het bedenken van een leuke naam. Jullie vinden vast wel wat (en als je tips nodig hebt voor gave jongenkleding, just let me know).
    Ik ben ook nog steeds aan het idee aan het wennen dat ik een meisje krijg. Niet omdat ik overtuigd was van een jongen, maar omdat ik het zo'n luxe vind om straks van beide 1 te hebben.

Wanneer heb je je 20 wekenecho?

12. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    gister echo gehad.
    Niet goed.
    kindje loopt ruim 2 weken achter in groei en hartje is zwak.
    volgende week vrijdag terug voor weer een echo.
    Als mijn lichaam het dan nog niet heeft afgestoten.
    anders krijg ik medicatie om een miskraam op te wekken.
    Lukt dat niet dan een operatie.
    Ze maken nog een echo voor de zekerheid om te kijken wat het kindje in een week doet, maar de kan dat het fout gaat is meer dan 95%.
    Ben erg teleurgesteld en verdrietig,maar arts zegt dat ik/wij niets fout hebben gedaan en het je gewoon overkomt.
    poeh, van de positieve petra blijft weinig over zo.
    ben echt helemaal op.
    Het voelt ontzettent naar om alle kwalen van de zwangerschap te hebben en al positsie broeken te dragen omdat gewone niet meer passen, en je weet dat het fout gaat aflopen.
    het is al zo zichtbaar, en was zo trots, maar durf nu de straat niet eens op voor reactie's van mensen.

liefs,

13. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Oh lieverd ik ben er stil van... Weet hoe *** het is en voor jullie is het nog meer ***. Heel veel sterkte mop en we zijn er voor je!!! Xxx

14. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    @es: 24e hebben we de 20 weken echo. Zo spannend! Ja tips voor leuke kleding zijn altijd welkom. Vind z8 een heel leuk merk en babyface. Maar mijn prijzen zijn meer van de zeeman, wibra, Hema, jola mode enz. Haha werk zelf in 1 van die winkels en ben niet van de al te dure dingen haha. X

15. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Petra: oh meis, wat vreselijk. Krijg er tranen van in m'n ogen. Het is jullie zo gegund. Hopelijk gebeurt er een klein wondertje en is de echo volgende week toch goed. Heel veel sterkte. En wat NB zegt: we zijn er voor je.
    Ik blijf gewoon doorduimen voor je. Dikke knuffel.

@ NB: ik vind Z8 en Lief helemaal super. Wil er meestal ook niet de volle mep voor betalen (ze hebben het tenslotte relatief kort aan), dus heb heel veel via marktplaats gekocht ;). Maar bij de H&M, Zeeman en Hema koop ik ook regelmatig hele leuke dingen.
    Qua spijkerbroekjes ben ik helemaal weg van Name It of Just Small. Superstoer.

16. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Petra, dat had ik niet verwacht.... Zoveel tegenslag gehad en nu dit er weer bij.... Hoe gaat het nu met je? Weet je al meer???? Hele dikke knuffel meis!!!!

17. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    gister op controle geweest.
    hartje was gestopt met kloppen.
    door middel van medicatie vandaag miskraam gekregen.
    heel jammer dat we ons kindje hebben verloren na 10 weken zwangerschap.
    Nu herstellen en verwerken.

liefs,

18. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Petra, heel veel sterkte meis, wat moet dit moeilijk zijn voor jullie.... Hoe lang moeten jullie wachten voor een volgende poging?

19. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Vandaag controle gehad om te kijken of het weg was.
    Hellaas, niet dus.
    As dinsdag (5 juni)operatie.
    OOK dat nog.
    poeh, hoeveel kan een mens hebben.
    We komen er waarschijnlijk wel weer sterker uit, maar we zijn er nu echt kapot van.

liefs,

20. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Jeetje Petra, wat erg meid! Weet heo heftig het is, heb het zelf ook gehad met 12 weken. En heb ook een curettage gehad. Is vooral emotioneel heel zwaar. Hoop dat je het een plaatsje kan geven en dat je snel weer zwanger mag worden. Heel veel sterkte meid! Dikke knuffel

Deel Deze Pagina