Oh Petra, vreselijk! Hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen om door deze moeilijke periode heen te komen, hele dikke knuffel.
hey meiden, gister curettage gehad. dag eerder. was iemand uitgevallen. was best heftig. nu nog geregeld flinke buikpijn en last van onderrug. Nadat ik over 4-6 weken mijn menstruatie krijg zouden we weer mogen starten. Maar we zullen nog een tijdje wachten. We hebben een flinke klap opgelopen. Normaal zijn we super positief, maar het houd nu een beetje op. We hebben de afgelopen 6 jaar zoveel meegemaakt dat dit toch echt de druppel was. Eerst verwerken dan zien we wel verder. We hebben veel steun van zh en ha. Natuurlijk ook van familie en vrienden. liefs,
Jullie zijn al zo ontzettend lang bezig jullie allerliefste wens te verwezenlijken, dan moet dit inderdaad ontzettend hard aankomen! Ik hoop zo dat het geluk met jullie is de volgende keer. Neem je tijd en ontvang alle steun en steun elkaar. Heel veel liefs en knuffels....
Logisch meis, dat jullie tijd nodig hebben om dit ook nog een plekje te geven. Nogmaals heel veel sterkte. Dikke kus.