Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis, zie dat je op de 29e dag van je cyclus zit? misschien dan toch ongesteld of anders misschien een innestelingsbloeding? hoop voor je het laatste!!!! ben benieuwd!!! xxx

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend Petrab!!!! Veeg je nog steeds oud bloed? Of hoe staat het er nu voor?

Noordbrabant, bij jou ook al zo spannend!!!!

Ik duim voor jullie dames!

fijne zondag nog iedereen :)

3. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Hallo allemaal,

Had vandaag ook een klein beetje oud/ roze bloed op inlegkruisje, verder alleen bij afvegen.
    Voel af en toe steken onderin buik.
    Heb niet het ongi gevoel als ik anders heb.

OOOOOOh had me nog zo voor genomen om er niet teveel aan te denken en mee bezig te zijn!

Ik moet het inderdaad gewoon afwachten.
    We zien het wel.

Probeer ervan uit te gaan dat ik ongi word, valt het misschien straks niet zo tegen.

(wat fijn dat je hier zo anoniem bent met al die details)HIHI

4. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Noord brabant: hoe is het bij jou??
    Voel je al iets en wanneer ga je testen??
    Spannend!!!!

5. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    wat spannend bij ons he? ben nog niet ongi geworden maar heb nog steeds dat gevoel ongi te worden maar dat gevoel is niet meer de hele dag aanwezig. maar had vandaag ook weer zo'n "nat gevoel" dus ik denk nog steeds dat ik gewoon ongi word. had vorige week wel een beetje het gevoel dat het raak zou zijn want had kwaaltjes die ik anders nooit heb zoals echt erge honger en steken in mijn buik enz. ik wacht denk ik gewoon af of ik deze week ongi word(morgen is het dag 25 en vrijdag is het dag 29(1e ronde was het dag 29 en 2e ronde dag 25) en als ik dag 29 nog steeds niet ongi ben dan ga ik 's avonds testen(pas laat want ga na het werk eerst bij mijn ouders eten). wanneer ga jij testen? voel jij al iets? het kriebelt wel af en toe bij mij hoor. xxx

6. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    thanks meis, hoe is het met jou? xxx

7. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Noord brabant: Ik ga pas testen als het eind deze week nog steeds zo is/of over is, maar denk dat ik ongi ga worden.
    Het is niet veranderd maar mijn gevoel zegt dit.

Wel spannend zeg!!
    Duim voor je dat je eind deze week een positieve test in handen hebt.

Groetjes,

8. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Noord-Brabant en Petrab: spannend meiden. Duim heel hard dat jullie eind van de week een positieve test hebben.

Ik had deze maand juist het gevoel dat het niet raak zou zijn en mijn vriendinnetje ook. Beiden zijn we dus wel mooi zwanger. Innesteling heb ik ook gevoeld. Leek wel of ze met een mes in m'n onderbuik staken. Was maar 1 hele felle steek en dat was het. Heel bizar.

@ Noord-Brabant: sinds gisteren voel ik me weer prima (alleen keelpijn, maar dat staat er natuurlijk totaal los van). Dagen ervoor was ik echt ongelooflijk beroerd. Werd er zelfs 's nachts wakker van. Maar goed, je hoort mij niet klagen. Als ik daarmee over 8 maanden een gezond kindje op de wereld zet, dan vind ik het allemaal best.

@ Tooske: hoop voor je dat het klussen succesvol mag zijn geweest!!

@ Marjolinos: succes vandaag met het verwijderen van het gips. Wordt een druk weekje he voor je? Woensdag naar KPN en donderdag uitslag van je onderzoek toch? Sterkte meis! Hoop echt dat die uitslag positief zal zijn.

@ wannebemom: hoe is ie nu?

Vrijdag hebben we bij Prenatal hele leuke boekjes gekocht. 9 Maandendagboekje, mijn kraambezoek, baby's 1e jaar en van 1-4. Allemaal van dezelfde serie. Op internet het ik nog 'Mijn kleinkind' besteld en die gaan we aan onze ouders geven met Kerst.
    Hebben het afgelopen zaterdag aan mijn ouders verteld en mams had weer kippevel en tranen in haar ogen. Echt zo lief. Paps was uiteraard ook weer heel erg blij.

9. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @ Noordbrabant en petrab IK DUIM VOOR JULLIE!!
    Ik had ook heel de tijd een gevoel dat ik ongi zou worden hoor maar gelukkig niet!

@ Esje Gaat goed meid en met jou? Net gebeld naar het Echobureau en we kunnen pas 4-11 komen:$ duurt nog zolang pffff. Dat bureau is donderdagavonden altijd open en overdag kan ik gewoon niet dus vandaar dat we zolang moeten wachten helaas.
    Ach ja zijn we wel bijna 12 weken als alles goed en kunnen we het gelijk tegen iedereen vertellen.
    We hebben het nog niet tegen onze ouders verteld maar dat wil ik eigenlijk wel.. Veel vriendinnen van me weten het namelijk al wel en vindt dat toch een raar gevoel/idee. Alleen manlief wil liever wachten tot we een goede echo hebben gezien.

@ de rest hoe gaat het met jullie?

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

mijn gips is eraf alleen doet het wel nog pijn en is het bont en blauw en dik! Nog steeds rustig aan doen dus!

@wannebemom, kan me voorstellen dat dat nog lang duurt!

11. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Noordbrabant en Petra,ik ga hier heel hard duimen!
    Esje,leuk dat je je ouders zo blij hebt gemaakt ;)
    Tooske,hopelijk hebben jullie veel geklust :D Ik vind het zo een gek woord eigenlijk..
    Wannabemom,dat is idd nog lang wachten!
    Marjolinos,sterkte met je arm.

hier is alles rustig. Ik heb in 6 weken tijd vrijwel elke dag een soort van griep gehad en ben er vanochtend voor naar de dokter geweest omdat het telkens weer terugkomt. In het zkh hebben ze bloed geprikt. De dokter dacht dat het niets ernstigs was dus dat hoop ik dan maar.

12. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb me net maar weer opgegeven bij Moeders voor Moeders. Vind het nu al eng. Trauma van de vorige keer komt meteen weer boven. Gelukkig sturen ze wel een andere instructrice, want dat k**wijf van de vorige keer, komt er bij mij nooit meer in.

13. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    :x:x:x:x Hier zijn de rode duivels gearriveerd.

Maar goed als het niet raak mocht zijn deze ronde, liever een week te vroeg ongi, dan een week te laat.
    Kunnen we eerder met de volgende ronde beginnen.:p:p

Marjolinos:fijn dat het gips eraf is.
    Hoop dat het snel minder blauw zal zijn en je minder pijn hebt.

Esje:Het komt goed meid.Geniet ervan.
    En hoop dat je iemand ander krijg dan de vorige keer.

Noord brabant:SPANNEND!!Ik ben zooooooooooo benieuwd.

Groetjes,

14. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Bevallen!, sjan, 25 jaar,1e kindje Caner
    ZWANGER! lilo88, uitgerekend 6 mei 2011, 22 jaar,1e kindje
    ZWANGER! wannabemom24, uitgerekend 22 mei 2011, 24 jaar, 1e kindje
    ZWANGER! Esje78, uitgerekend 23 juni 2011, 32 jaar, 1e kindje

NOD?, Marjolinos, 30 jaar, Ronde ?, 1ste kindje
    NOD 27 oktober, Gimena, 21 jaar, Ronde 3, 2de kindje
    NOD 30 oktober Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 2,1stekindje
    NOD 30 oktober, Tooske, 30 jaar, Ronde 3, 1ste kindje
    NOD 21 oktober, noordbrabant1981, 29 jaar, ronde 3, 1ste kindje
    NOD 16 november?, mamootje,20 jaar, Ronde 3, 1ste kindje
    NOD 21 november, Petrab, 25 jaar, Ronde 4, 1ste kindje

Heb de lijst even aangepast!!!

15. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis, rot dat je je zo beroerd voelde!!! hoop echt zo voor je dat alles goed blijft gaan!!! en wat lijkt me dat leuk om samen met je vriendinnetje tegelijk zwanger te zijn!!!xxx

16. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    thanks voor het duimen meis!!! hoe voel je je? xxx

17. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    thanks voor het duimen meid!!! wanneer krijg je de uitslag van je bloedonderzoek? hoop dat het niks ernstigs is!!!xxx

18. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis, vind het echt balen voor je!!! hopen dat het de volgende ronde raak mag zijn!!! goed klussen he? xxx

19. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @Petrab: he gatver. Had echt gehoopt dat je een positieve test zou hebben. Ik ga weer duimen voor de volgende ronde.

20. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @ petrab jammer zeg :) op naar een vruchtbare nieuwe ronde!
    @ noordbrabant hoe staat het bij jou?

Manlief en ik hebben gisteren besloten dat we het aankomend weekend toch aan onze ouders gaan vertellen! Ben daar zooo blij mee en heb al zon vermoeden dat mn moeder iets in de gaten heeft dus moet ze toch even voor zijn ;)
    @ Esje hoe voel je je?

En hoe is het met de rest?

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina