Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

jaaa mooie nieuwe banner !!! zeg maar tegen je mannetje Wel raak schieten he :p

2. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Heb gelijk mijn banner even aangepast en ga nu echt naar bed.

Slaap lekker iedereen!!!

3. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    beterschap met je verkoudheid sjan!!! enne... is je ongi nu anders dan voordat je zwanger was? lees ooit dat het dan heel anders kan zijn. xxx

4. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    oh wat gaat dat snel meis!!! en super spannend dus morgen!!! ik zou ook echt onzeker zijn. is toch de eerste keer dat je ziet of alles goed gaat daar binnen. heel veel succes meis en laat je even weten hoe het was? xxx

5. gimena

gimena Niet meer actief

Slaap lekker meisie! (K)

6. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    haha wat leuk dat jullie elkaar hier weer tegenkomen haha. zitten jullie elke keer te kletsen en nu kom je erachter dat je diegene al kent!!! leuk zeg!!! xxx

7. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey allemaal, hier nog steeds geen ongi. maar ja kan nog komen. zit nu op dag 27 dus kan nog alle kanten op. mijn zus liep gelijk met mij(is al 10 maanden bezig) maar heeft nu sinds donderdag al bruinverlies. vind het echt balen voor haar en voel me ook wel heel erg rot als ik dadelijk eerder aan tel dan haar. ze heeft er best wel veel moeite mee namelijk. xxx

8. gimena

gimena Niet meer actief

@noordbrabant ik wist het nog niet dat ze dat was.tot ze me aansprak op hyves :).
    spannend wanneer ga je testen??

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat dat heel moeilijk moet zijn voor haar, en ook voor jou omdat je je waarschijnlijk bezwaard voelt als t bij jou wel raak is en bij haar niet.

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    meiden nog effe en dan ga ik aanrijden! Tuurlijk laat ik het jullie weten!! :) dit is de eerste keer dat ik de kleine zie .. dus heel erg onzeker allemaal. Denk dat ik eindelijk een beetje kan genieten als ik weet dat het goed zit!! Tot vanmiddag of vanavond meiden!!

Dikke kus

11. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Lilo: spannend!!! Hoop dat alles goed was. Heel spannend. Wat gaat dat snel joh, dat je alweer bijna 12 weken bent. Ik mag 5/11 vor m'n 1e echo en vind het ook eng hoor. Vorige keer ging het vlak daarvoor mis, dus knijp 'em nu al.

@ Sjan: kan me voorstellen dat je het ongesteld zijn niet gemist hebt. Maar wel fijn dat je iig weet dat alles weer naar behoren werkt.

@ Tooske: hoop dat al het klussen deze maand succes heeft gehad. Mijn vk zei tegen ons dat je beter om de dag kunt klussen ivm de kwaliteit van de zwemmers. Zou wel gaaf zijn hoor als het lukt.

@ Gimena en Lilo: leuk dat jullie elkaar weer gevonden hebben!

@ Marjolinos: hoe was het bij de KPN? Sterkte met de uitslag vandaag. Hoop echt dat die toch gunstiger uitpakt dan verwacht.

Hier nog steeds superdruk op kantoor en een concentratievermogen van 0. Gelukkig geen vergaderingen vandaag. Zaterdag gaan we naar Roosendaal voor de apparaten in de nieuwe keuken. Laten ze daar nou toevallig ook een babydump hebben......hahahaha. Kopen doen we nog niks, maar kijken is ook al leuk natuurlijk.

12. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @ lilo superspannend!! Ik krijg mijn echo ook pas erg laat als ik 11 weken en 4 dagen ben dus nog 2 weken wachten helaas. Laat even horen hoe het was meid!! :)

@ Noordbrabant Ben benieuwd hoor meis hoop het zo voor je! Is inderdaad wel klote voor je zus. Ik had dat met mn beste vriendin die zijn ook al megalang bezig en ook mk gehad, maar die is nu gelukkig ook wel erg blij voor ons al snap ik haar gevoel ook wel.

Iedereen fijne dag vandaag!

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Kpn mag ik over 2 weken heen want er was iets fout gegaan met de aanmelding! Heb dinsdag ook een ander gesprek gehad maar dat is niets geworden, wat ik overigens ook niet zo heel erg vond want het was maar voor 1 maand!

Verder vandaag een mega koppijn en duizelig dus blijf lekker thuis en op de bank!

@lilo, spannend je eerste echo! Ben heel benieuwd!

@sjan, hoe is het met je verkoudheid?

@gimena en lilo, wat leuk dat jullie elkaar zo tegen gekomen zijn!

Als ik verder nog iets vergeten ben sorrie!

14. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

@Lilo veel succes en plezier met je echo! Ik vind 3 maanden ook laat,2 maanden zou beter zijn geweest.
    @Noordbrabant,ondanks je zus zou het wel fijn zijn als het voor jullie raak is..Maar ik kan me voorstellen dat ze er moeite mee heeft! Schoonzusje en ik zijn ook samen bezig en zij is niet aan de pil en ikke wel en ik zou ook balen als zij eerder zwanger is dan wij..Maar dat gaat toch gebeuren ;)
    @Marjolinos,krijg je vandaag de uitslag van het onderzoek? Ik wens je heeeeeeeeeeel veel sterkte!!

wij zijn lekker aan de klus :)

15. gimena

gimena Niet meer actief

goede morgen :)

16. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Hey meis,
    Dankje wel :)
    Het is wel anders de buikpijn is minder :D

Hoe is het met jou?

17. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant

Ik hoop dat de duivels niet aankomen maar dat je gewoon zwanger bent ....
    En snap wel dat je het moeilijk vind voor je zus ze is tenslotte langer bezig maar jij kan er niks aan doen en jij hebt ook kinderwens....
    Meiden 1 ding geef nooit de hoop op anders zou ik niet zwanger geraakt zijn met voor 97% dode zaad van mijn partner ;)

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Marjolinos hier ietsje beter gelukkig.
    Met de banen wilt het ook niet echt lukken he!
    Is erg moeilijk tegenwoordig .....
    Owja vandaag je uitslag of niet? laat je het ons weten...?

@ lilo spannend hoe is het gegaan?

@Gimen goedemorgens lekker het zonnetje schijnt....

19. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    GOEDEMORGEN ALLEMAAL,

Hoop dat ik vandaag niet zo suf ben als gister avond.HIHI

Wannabemom:Nog 2 weken wachten voor je de echo krijgt,Wat duurt wachten lang he?
    Maar meid ik weet zeker dat het het wachten waard zal zijn.
    Succes!!

Ginema:Ik hoop dat je over een week een positieve test in handen hebt!!Ik duim voor je.

Lilo:En en en??Ik ben zo benieuwd hoe het is gegaan en hoe je het ervaren hebt.

Marjolinos:BETERSCHAP MEID!!!

Noord brabant: Dat is wel een vervelende situatie, maar je moet het elkaar gunnen en wie dan het eerste zwanger mag worden moet dan niets uitmaken.
    Ookal begrijp ik best dat je je dan rot zou voelen.

Groetjes,

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

net gebeld door de gyn maar weet nog niets want de uitslag is er nog niet! word nu over 2 weken teruggebeld!

Deel Deze Pagina