Oh nee Marjolinos, sjee zeg nog 2 weken wachten? Echt wel kl*te zeg.... Lilo, we zijn natuurlijk onwijs benieuwd hoe het is gegaan meis!
http://img841.imageshack.us/img841/6044/img0360fr.jpg Hier een foto van ons pukkie hij/zij was heel bewegelijk dus hoop dat jullie het een beetje kunnen zien. Het hartje klopte goed. Toen ik de beelden zag kreeg ik tranen in mn ogen pff wat was ik zenuwachtig! Alles kwam er effe uit xxx
netjes en liep zie of hij goed op zwangerschap schema ? mooi babytje hoor zal ze niet van een vreemde hebben
hihi nee die paar daaagjes maakte niets uit loopt goed op schema!!! Ja het is nu al een knapperd he Heb jij bij de eerste een combitest gedaan? xxx
Ahww marjolinos wat balen moet je nog langer in de zenuwen zitten grrr....knuffel...! @ Lilo wat een schatje zeg ik heb een gevoel gekregend dat het een jongen is
Marjolinos,sterkte met wachten. Echt rot voor je,en je moet al zoveel geduld hebben. Lilo: gefeliciteerd met jullie mooie kindje. En harstikke fijn dat alles in orde is!
ja kan er wel heel goed met haar over praten gelukkig en ze zegt zelf ook dat ze heel erg blij zou zijn maar dat ze ook wel weer verdrietig zou zijn maar ze zegt: het komt zoals het komt en je moet je eigen niet druk maken om mij! is wel lief maar toch voelt het heel dubbel. het is toch je zus en in alles eigenlijk een voorbeeld voor je hihi!
over twee weken pas? wat balen dat je nu nog twee weken langer moet wachten!!! ach ja we duimen gewoon door meis!!!xxx
wat fijn meid!!! een hele opluchting natuurlijk!!! snap dat er tranen kwamen, dan komt natuurlijk even alles eruit van de spanning. op naar de volgende echo!!! xxx
hoi allemaal!!! bedankt voor jullie lieve reacties en voor het duimen maar helaas ben ik vanmorgen ongi geworden. op naar de volgende ronde dus!!! fijn weekend allemaal!!!xxx
Goedemorgen meiden!! Bedankt voor de lieve reacties!! @ Sjan: Ik heb ook sterk het vermoeden dat het een jongetje wordt zoo leuk!! Maar als het een meid wordt vind ik het ook super hoor als het maar gezond is Nou ik hoef nog maar 4 uurtjes te werken en dan heb ik weekend Morgen gaan we het tegen de familie vertellen bij een groot familiefeest! Liefs
@ Sjan: Weet jij toevallig een echobureau in brabant die geslachtsbepaling doet rond 16 weken?? Liefs
Noord brabantat is balen. Ik dacht nog snel,voor ik ga werken, even succes wensen voor je gaat testen vanavond. Dat is balen zeg...knuffel Maar meid,Het komt goed. Met nieuwe moed de volgende ronde in. Lilo:Leuk zeg. Het weekend tegen de familie vertellen. Wat zullen ze blij zijn voor jullie. Ga je het nog op een speciale manier vertellen?? En meid..Op naar het weekend.
@ Marjolinos: man, wat k** dat ze je nu weer 2 weken in onzekerheid laten zitten. Sterkte meis. @ Lilo: kan me voorstellen dat je tranen in je ogen krijgt bij het zien van jullie kleintje. Gefeliciteerd met de mooie echo!! Leuke gelegenheid om het te vertellen morgen. Enjoy! @ Noordbrabant: damn, had zo gehoopt dat het deze ronde raak zou zijn voor je. Zometeen komt MvM. Zat al meteen weer in de stress na de rotervaring van de vorige keer, dus heb er zelf ook nog maar even een testje tegenaan gegooid om zeker te weten dat die van hun nu wel uitslaat. Gelukkig meteen een knalstreep, dus dat geeft wat rust.
Noord brabant:SOORRY VOOR HET POPPETJE. Maar snap niet hoe die erin is gekomen. Ik heb het bericht getypt via de snel reageren blokje onder deze tekst. Dan kan er toch geen poppetje op komen???? NOGMAALS SORRY SORRY SORRY. Heb het niet expres gedaan.