Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Esje:Hoop dat degene die zometeen komt je beter bevalt dan de vorige keer.
    Succes meid.

2. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    HEE wat raar,nu alweer, iedere x als ik de eerste zin intyp.

Naam:

Dan verdwijnt de : en de eerste letter van het woord erachter in een andere letter.

Weet iemand hoe dit kan????

(ik ben echt slecht met computers)

3. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @ Marjolinos wat ongelooflijk klote zeg dat je weer 2 weken moet wachten! :x

@ lili88 Wat een prachtige echo!! Super dat alles goed was meis kun je er nu echt van gaan genieten! Gaan jullie kiezen voor een combinatietest? Wij moesten kiezen gelijk voor de eerste echo of een termijn of een combi.... :(
    Veel plezier met vertellen!! Wij hebben het gister tegen mn schoonmama verteld en die was door het dolle.:D Vanavond tegen mijn ouders en verder houden we het nog even stil tot hopelijk over 2 weken alles goed is.

@ Noordbrabant wat balen meid! :( Duimen op de volgende vruchtbare ronde!

@ petrab dat weet ik ook niet haha.. Hoe is het verder met jou?

@ Esje78 Hoe is het gegaan met MvM?

@ de rest natuurlijk ook alvast een heel fijn weekend!

4. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ petrab: ik geef mijn opa en oma een lijstje met daarin het gedichtje:

jullie kunnen je nog niet horen
    jullie kunnen me nog niet zien
    maar als ik in mei 2011 wordt geboren
    mag ik dan in dit lijstje misschien.

En ik doe een buikband aan met Hollands NeXT top baby ;)

@ wannebemom: wij moesten ook kiezen maar hebben gewoon voor de termijn echo gekozen

Xxx

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

ja het is wel balen dat ik nog 2 weken moet wachten! maar goed we gaan er maar voor! Nu is het wel nog extra spannend want ben inmiddels 2 dagen over tijd! ga nog niet testen, heb al zo vaak een test gedaan en dan iedere keer werd ik s middag ongi! Nu wachten we het maar even af!

@lilo, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! kan me voorstellen dat je tranen in je ogen krijgt toen jehem/haar voor de eerste keer zag!

@noordbrabant, dikke knuffel!

@esje, succes vanmorgen!

6. gimena

gimena Niet meer actief

geen idee meer als een jaar geleden :D haha.
    denk het wel :)

7. gimena

gimena Niet meer actief

nog maar een maandje en Sophie is een jaar :(

8. gimena

gimena Niet meer actief

@ Noordbrabant wat balen meid! :(

@esje ja idd hoe was het met MVM?

@lilo wel leuk om het zo bekend te maken :)

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Nog 1 uurtjes en dan eindelijk weekend!!! :)
    gaan jullie nog wat leuks doen? Xxx

10. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noordbrabant, nee he.... Die rode duivels zouden ze moeten verbannen! Op naar de volgende ronde meis, knuffel!

Lilo, wat fijn dat alles goed is meid! En wat ontzettend leuk dat jullie het gaan vertellen dit weekend, wat moet dat leuk zijn om te doen :D

Marjolinos, spannend hoor meid, hou ons op de hoogte he!

Wannabemom, oh dus jij vanavond aan je ouders, leuk hoor!

Petrab, mysterie in je computer haha! Geen idee wat er aan de hand is....

Esje hoe is het met moeders voor moeders gegaan?

Heerlijk bijna weekend! Jullie nog leuke plannen? Net mijn ei gehad dus aan het wachten maar weer. Is elke keer zo onzeker he, probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar is errug moeilijk haha!

11. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Marjolinos: wow, ik ga echt heel erg hard voor je duimen!!!!! Zou wel heel erg gaaf zijn zeg. Spannend.

MvM is net geweest en had nu een superleuk mens. Over de test was ook geen enkele twijfel mogelijk. Echt een hele dikke vette knalstreep. Is geen garantie natuurlijk, maar geeft wel een heerlijk gevoel. Ze zei er zelfs nog bij dat ze het niet vaak tegenkomt dat de test met 5 weken al zo enorm uitslaat :). Mijn gevoel dat het deze keer helemaal goed gaat wordt echt steeds sterker. Heerlijk.

Nu weer proberen om toch nog te werken. Hele dag foto's uitzoeken voor een boek waar ik mee bezig ben. Gaan het hele productieproces bij ons in fotoboekvorm vastleggen en dat is heel veel werk. Ben gelukkig al een eind op weg. Wel heel leuk om te doen hoor.

12. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ wannabemom: leuk, dat jullie het vanavond eindelijk aan je ouders gaan vertellen en super dat je schoonmama zo enthousiast was.

Ik had net bijna m'n nichtje (tevens 1 van mijn beste vriendinnen)gesmst met het nieuws van m'n mooie MvM test en net voordat ik op verzenden wilde drukken, kwam ik erachter dat ik haar nog niks verteld had. Gaan we volgende week doen. Ze staat nl bovenaan m'n lijstje (want pa, ma en broer weten het al). Echt zo stom, maar gelukkig net op tijd gerealiseerd.

13. gimena

gimena Niet meer actief

@esje had je nog iets gekregen van MVM? hoorde dat ze armbandjes gaven.?

14. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @ Marjolinos Wat ongelooflijk spannend!! Ik duim zo hard als ik kan voor je meid! Wanneer denk je te gaan testen als je niet ongi wordt?

@ lilo88 Wij ook een termijnecho, we hoeven geen combi.
    Wij hebben mn schoonmama gister ook zon soort gedichtje gegeven met een speentje met i love oma erop en dan geven we vanavond ook aan mijn ouders als we het vertellen ben benieuwd!

@ Tooske dat is zeker erg moeilijk maar probeer toch niet al te veel mee bezig te zijn en luister naar je lichaam.

@ esje78 Fijn dat het nu een leuke vrouw was! Komt goed meis niet teveel proberen te stressen en toch beetje genieten tot 5-11 :D

15. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Gimena: ik kon kiezen uit een ketting of een armband en ben voor de armband gegaan. Zijn idd heel leuk.

@ Wannabemom: komt helemaal goed. Dit bevestigd mijn gevoel dat het dit keer helemaal goed gaat alleen maar meer.
    Hoe voel je je?

16. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

#416 BolBuikje34, 22 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2010
    Zij is slimmer geweest dan mij :( Maar ze is pas een jaar samen met haar man en zelfs al getrouwd en ik ben al meer dan 5 jaar samen met mijn vriend en wil al 4 jaar kinderen! Dat doet best pijn. Ben een beetje een zeikerd :)

He ik lees dat je ongi bent,mooi klote.
    @Esje,fijn dat je nu een betere ervaring hebt met MvM.
    @petraB,mocht je dit nog lezen,rechtsboven zit een knopje en daar moet je op duwen,je toetsenbord. Ik weet zo niet hoe ie heet maar mijn pc doet dat ook wel es :x Ik denk dat het de delete is of insert.
    @wannebmom,veel plezier bij je ouders!

Sorry als ik iemand vergeet te noemen,dat is echt niet de bedoelling maar ik kan niet alles bijhouden soms..

17. gimena

gimena Niet meer actief

@esje oke :) leuk leuk :D heb ik het goed ergens tussen door gelezen :D

@hier voel me zwanger haha :D me urine stinkt weer als een gek.
    en ik ben verkouden maar dat ruik ik wel goed bah bah.
    last van me onderrug. me borsten jeuken.
    en veel last van dommelende darmen, als ik zaterdag in oosterhout ben bij me ouders toch maar even een testje kopen.
    terwijl ik liefste toch wil wachten als ik overtijd ben maja denk niet dat ik dat ga reden :D

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Gimena : Ik ga voor je duimen meissie!! Zou wel leuk zijn als we samen zwanger zijn :D xxx

19. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Hey meis,

Jazeker een hele goede en nog niet zo duur ook! heb ik ook gedaan bij haar echt een superlieve vrouw je krijg fotos en het word opgenomen op video en ze kijkt ook gelijk medisch voor je;) echoprenataal.nl

Succes

20. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Gimena spannend zeg! ik zal duimen voor je :D
    Oosterhout nb? hahaha daar woon ik namelijk....

Deel Deze Pagina