@ Marjolinos jeejjj spannend zeg ik hoopp zooo dat je zwanger bent!wat zou dat geweldig zijn! Wanneer ga je testen? xxxx
Hihi sorry zie dat ik de website verkeerd had opgeschreven... Ik ben in rosmalen geweest die vrouw is echt leuk!
@ Sjan Haha sorry als ik zoveel vraag hoor maar dan hoef ik dat niet meer aan de telefoon te doen De kosten zijn als het goed is 60 euro en dan heb je een echo na de 12 weken. Ik zie niet op de website staan speciaal geslachtsbepaling .. Hoelang duurt zn sessie daar?
Nee joh maakt helemaal niet uit. Idd 60 euro inclusief foto's + Video geslachtsbepaling en medisch. Het duurt 30 min tot 45 min
Dames ikweet niet of jullie hebben gehoord van de glijmiddel preeseed? die had ik ook gebruikt toen was ik zwanger weet natuurlijk niet of het daardoor komt maar ze zeggen dat het wel helpt owja caner doet mee aan de baby van de maand gewoon voor de lol
Ja volgens mij was dat wel Lilo maar weet het niet meer zeker zal dat wel effe voor de zekerheid vragen... hahaha ook toeval dat je ook door dat zwanger bent geraakt Nou dames die nog zwanger moeten worden sla je slag! en je krijgt een proefmonster gratis
Sjan: Heb het zojuist besteld.(nadat ik de tip van jou had gelezen) Ben benieuwd. Word binnen 4werkdagen geleverd,dus heb het als het goed is as donderdag in huis. Dan is het precies op tijd voor als mijn ei eerder wil komen.HIHI Ben benieuwd of het helpt, maar proberen kan altijd ,Toch??
Hihi fijn dat je hem hebt besteld! Het heeft mij geholpen en zo te lezen lilo ook! Hier was ooit een topic over en meerdere met succes! Dus tja wie niet waagt wie niet wint maar je moet er niet te veel hopen want wil je niet valse hoop geven meis.... Ik hoop dat het jou ook helpt. dikke Knuffel
Sjan:Nee, garantie heb je nooit. Maar proberen kan altijd. Over een aantal weken zullen we het weten. (Ik zat net te kijken , als ik een vroeg ei heb kan ik op mijn verjaardag testen(zwangerschap) en ben ik op mijn man zijn verjaardag uitgeteld,HIHI) Weet zelf ook wel dat het zou zeer waarschijnlijk niet zal gaan ,maar vond het toch wel grappig.
meid wij gaan gewoon samen de volgende ronde in en nu hopen dat we deze maand allebei roze mogen hebben hihi!!! fijn weekend!!!xxx