maakt niet uit meid! kan gebeuren! haha nee normaal kan er dan niet zo'n poppetje komen volgens mij. vreemd hihi. xxx
Marjolinos: Ik ben echt benieuwd.Het is je zo gegund, meid. Zou echt niet kunnen wachten om te testen. Vind het onwijs knap dat je dit volhoud. Succes meid,ik duim voor je!! Noord brabant: Zo is dat.We gaan samen voor de volgende ronde. Ginema:een fijne dag in oosterhout.Ik hoop natuurlijk ook voor jou op een knal positieve test. Lilo: heel veel plezier als je het tegen de familie verteld. Wat zullen ze blij zijn!! Ik heb vandaag lekker een dag vrij (werk normaal altijd op zaterdag)en we gaan lekker relax doen vandaag. Al begon dit niet zo. Wilde lekker samen uitslapen, gaat om half 9 de voordeur bel. Kwam de post een pakketje afgeven.GRRR Maar goed hebben we een lekkere lange dag vandaag. Ga zo lekker naar stal.(heb een pony vandaar) En ga nog even langs bij een collega die een probleempje heeft met haar pony. Vanavond gaan we naar een wedstrijd kijken en meehelpen met een 4 span. Groetjes,
Dat ging niet helemaal goed.HIHI Voor meer info kun je op de site kijken. Ginema:EN EN EN ???ben zooooo benieuwd.
Gimena,hopelijk is het raak! DUIM DUIM Dat pre-seed wil ik ook wel bestellen trouwens! Ik heb het niet nodig *ahum* maar als je er misschien wel zwanger mee kunt worden.. Oh ja: Marjolinos,,voor jou ga ik ook keihard hopen dat het raak is!
Haii meiden Nou de eerste helft van de familie weet het. Iedereen reageerde super leuk. Opa en oma in tranen @ Gimena: Alles kan nog meid ... ik zal heel veel duimen voor je!! Nou meiden ga slapen ben bek af!! Dikke kus
Dank je voor je info Petrab! Ik heb t inderdaad ook niet nodig als glijmiddel, maar als inderdaad de zuurtegraad van de vagina niet goed is, dan is het heel erg handig dus. Voorlopig probeer ik t nog even zo Gimena, hoeveel tot NOD nog? Spannend hoor.... Lilo wat leuk die reacties! Slaap lekker
LILO:LEUK!!!Nu de rest nog. Echt leuk meid!! Slaap lekker. Ginema:balen,maar wie weet heb je gewoon te vroeg getest. Nog even afwachten en ikzal zeker voor je duimen. Bolbuikje:Ik heb het ook niet nodig, maar als het "misschien"helpt.. Ik ga het gewoon proberen. Baat het niet dan schaat het niet,toch?? Nou ik ga ook maar eens slapen. Slaap lekker meiden!!
goedemorgen meiden Vandaag heb ik het goede nieuws eindelijk op hyves gezet ooh wat is dat fijn zeg nu maar afwachten op de reacties hahah We doen vandaag een lekker luier dagje dekbedden naar beneden, filmpje op en genieten van onze zondag Morgen alweer 12 weken zwanger wat vliegt de tijd Fijne zondag!
@tooske normaal heb ik een cyclus van 28 dagen maar heb hem veranderd naar 31. dus nog 3 dagen voor me NOD
Hoe dat zo Gimena, doet ie er lang over???? Hier ook lekker op de bank in joggingpak vandaag Lilo, heerlijk is dat he! Wat leuk dat jullie het nieuws nu helemaal naar buiten kunnen brengen! Fijne zondag iedereen
Ken je mijn vent nog niet die doet er langer over dan mij. Maar ja hij heeft een enorme bos krullen. Hopelijk is je test morgen positief! 3 dg voor NOD is ook nog vroeg misschien. Ik ga toch gewoon effe proberen zonder pre-seed. Zat ook al hier te lezen: Diethild de Vries - Therapeut en coach - maar dat hebben wij (hopelijk) niet nodig & ik geloof er niet zo in.
@ Gimena: spannend. Hoop dat je over een paar dagen alsnog een positieve test hebt. @ Marjolinos: hoe is het meis? Heb je al getest? @ Wannabemom: hoe reageerden je ouders???? @ Lilo: wat super dat iedereen zo leuk reageerde. Lijkt me heerlijk om het wereldkundig te maken. Hier alles prima. Voel me echt super. Beter zelfs dan normaal. Heb energie voor 10 en heb het gevoel dat ik de hele wereld aan kan......hahahahaha. Ben me er van bewust dat dit vd ineens om kan slaan, dus ik genier er nu lekker van.