welkom wendy, leuk dat je mee komt kletsen!!! ik vond dat ook spannend met mijn cyclus. gelukkig is mijn cyclus vrij regelmatig na de pil(29-25-27). hoe oud ben je? ik heb 13 jaar de pil geslikt. xxx
Hallo nieuwe meiden:WELKOM!!Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?? Gezellig dat jullie ook mee komen kletsen.
Tooske: NIET testen meid, hou het vol, SUCCES!!! Marjolinos: echt balen joh.Hoop op een goede uitslag, nog even volhouden, meid. Hier alles wel ok. Ben een beetje grieperig en hoop dat het niet erger word.
hoi allemaal, sorry dat ik niet veel meer post maar zit de laatste tijd echt helemaal niet lekker in mijn vel. heb het nog steeds heel erg druk met werken(kan amper vrij zijn)en heb de laatste 2 weken heel erg veel last van jankbuien. voel me elke keer depri. heb alles snel snel gelezen dus denk dat ik van het weekend eens op m'n gemak alles ga lezen want vind het wel lullig dat ik nu niet echt op de hoogte ben van hoe het met iedereen gaat. slaap lekker iedereen!!!xxx
@ Wendy Welkom bij de club gezellig!! Ik heb de pil een jaar of 10 geslikt, en had gelukkig ook gelijk een regelmatige cyclus. Na de 3e ronde zwanger. Hopenlijk is het snel raak bij jullie! @ noord brabant dat geeft toch helemaal niks meid dat je nog niet echt gereageerd hebt! Dikke knuffel voor jou! Alvast fijn weekend iedereen!
@ Nieuwe meiden: welkom! @ Noord Brabant: hoop dat je snel weer beter in vel zit meis. Dikke knuffel. @ Lilo: hoe is het met de misselijkheid? Hier sinds 2 dagen echt heel misselijk en hoofdpijn. Gelukkig nog steeds energie voor 10 . @ pil: heb de pil ongeveer 17 jaar geslikt en ben er 2,5 jaar geleden mee gestopt. Had genoeg van al die hormonen die steeds naar binnen gepomt werden. Daarna gelukkig altijd een hele regelmatige cyclus gehad. Wist het net niet op het uur nauwkeurig, maar kwam wel in de buurt. Nog leuke weekendplannen?
Gimena,goedemorgen! Hou je het nog vol met wachten? Noordbrabant,geeft niets meid. Hopelijk voel je je snel beter.
Godemorgen! Ja Gimena, echt wel spannend.... Wendy, gezellig! Ikke 14 jaar de pil geslikt, 1e 2 cycli waren 28 en 27 dagen, maar door ovulatietesten ben ik er wel achter dat ik mijn ei elke keer laat heb en een kortere luteale fase heb, maar dat kan natuurlijk veranderen nu ik langer van de pil af ben. Wel last gehad van ongikrampen, hoofdpijn en korte ongesteldheid (maar 2 dagen) en al ongi 8 dagen na mijn ei de eerste cyclus. Dus mijn lichaam was best wel ontregeld hoor. Noordbrabant, hopelijk ga je je wat beter voelen want dat is niks he als je je zo kl*te voelt! En er worden hier geen excuses gegeven voor minder of niet reageren he, tis geen verplichting! Marjolinos, je wordt wel op de proef gesteld zeg, sterkte met wachten meid! Petrab, wat balen dat je grieperig bent.... Hopelijk voel je je snel wat beter meis! En bedankt voor je aanmoedigign om NIET te testen! Had er vanmorgen bijna een gedaan, maar kon mezelf nog net in toom houden haha!
@ Tooske: nog maar een paar daagjes wachten en dan mag je testen. You can do it. Blijf duimen voor je. @ Gimena: wanneer ga jij weer een testje wagen? Duim voor jou uiteraard ook gewoon door. @ Petra: beterschap!
Goedemiddag meiden @ Esje: Met de misselijkheid gaat het wel .. met zeggen dat ik nog steeds de tabletjes slik maar morgen ga ik weer zonder proberen eens kijken hoe me dat afgaat bij mij begon de misselijkheid ook met week 6 @ Gimena: Spannend Spannend ohhh wat zou dat leuk zijn als je zwanger bent ben zooo benieuwd! Ohja nog een vraagje aan jou .. jij hebt toch een navelpiercing? of heb ik dat verkeerd gezien? Mijne is een beetje aan het ontsteken dus heb maar een zwangerschapspiercing ingedaan. best wel vreemd want heb dat ding al 6 jaar en nog nooit ontstoken geweest :S Hier gaat het verder wel goed. Heb net het huis schoongemaakt. Vanavond ga ik met mn zusje naar het tuincentrum de kerstafdeling is al klaar zooo gezellig vind ik dat altijd Morgen verjaardag van mn Oma .. kunnen we het eindelijk de andere kant van de familie vertellen. Dan is als het goed is iedereen op de hoogte! Liefs
Hey meiden, Fijn dat ik mee mag babbelen! @Noordbrabant Ik ben 27 en jij?Ik slikte microgynon30,jij? Ik hoop dat mn cyclus snel op gang komt,stik van de rug/buik pijn momenteel en zo misselijk als een kat. Erg leuk dat ontpillen (NOT). Zou bij een enigzins regelmatige cyclus nu een eisprong moeten hebben komende dagen. Ben wel benieuwd hoe "snel" het zal gaan! Ik lees hier in ieder geval al een paar meiden die rond ronde 3 zwanger waren,zou leuk zijn!! Maar reken maar nergens op want in mijn vriendengroep hoop ictie en ivf klanten,dus allang blij als het gewoon via de natuur lukt!
@lillo ik had geen navel piercing.maar heb besten bij ontstoken oorlellen of navel. speeksel op doen klinkt heel stom. werkt super . en voor het slapen me een oorstaafje vaseline opdoen en ronde de ontstoken plek smeren
Wendy, is inderdaad te hopen dat het voor ons allemaal gewoon via de natuurlijk weg lukt. Gimena en Lilo, ik heb ook een piercing, goeie tip speeksel als het gaat ontsteken! Ik ben zo aan het twijfelen om morgen al te testen.... ik zit mezelf helemaal gek te maken. Ene moment ben ik ervan overtuigd dat het raak is, andere moment juist dat het helemaal niet raak is.... IK WIL GEWOON ZEKERHEID, grrrr.... Ik heb wel testen die extra gevoelig zijn. Dussss....
heb het ook via via gehoord werkt super ow ja had getest iemand had nog een test liggen die ze niet gebruikte en hij was gewoon negatief!! mooi kut dus me cyclus klopt geen drol van voel me zwaar klote dat me lichaam me in de zeik neemt!
@ Gimena: Aaah moppie hopelijk test je alsnog positief of wordt je snel ongesteld .. dat wachten is ook maar niets! @ Tooske: Gewoon testen wanneer jij daar behoefte aan hebt!! Liefs welteruste
Oh wat ontzettend kl*te Gimena!!!! Dikke knuffel! Dat heb ik ook gedaan vanmorgen Helaas omowit.... Zit op 10 of 11 DPO vandaag, dus ik heb nog wel een klein beetje hoop, maar niet veel meer. Wachten dus maar weer!