Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Tooske; Een vriendin van me teste pas positief 5 dagen overtijd :) dus alles kan nog :D

Liefs

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je positieve woorden Lilo! Ja, 10 DPO is ook wel erg vroeg natuurlijk. Nou ja, we wachten nog maar even af. Tot nu toe nog geen ongi, maar blijft wel errug spannend hoor! Loop echt TE vaak even naar de wc om te checken en draag voor de zekerheid ook al een maandverbandje, aangezien ik de vorige cycly al op 8 en op 11 DPO mijn ongi had. Spannend!

Vriendlief is vanmorgen naar het buitenland vertrokken voor 2 weken, dus kan ook nog niet eens mijn ei bij hem kwijt haha! En ik ga hem ontzettend missen natuurlijk.... Vanavond komt er gelukkig een vriendin en die blijft gezellig slapen dus dat is wel fijn om even mijn ei kwijt te kunnen :D

Gimena, hoe staan de zaken er bij jou nu voor? Ben ontzettend benieuwd....

Fijne zondag nog dames!

3. gimena

gimena Niet meer actief

@tooske het zelfde eigenlijk.nog niet ongesteld.last van me buik en borsten en meer niet.
    jammer van je witte test.. hoe voel je je?

4. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ooh Tooske en Gimena,wat klote van die witte test:( Ik hoop voor jullie dat ie nog positief word; dat kan altijd.

Ik zit zelf nu op 8 DPO maar mijn cylcus doet allemaal raar dus ik zal wel weer een aantal dagen te laat zijn.

5. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    bolbuikje, ik zit vandaag op 11DPO dus kan nog alle kanten op hier!

Balen Gimena! Zo onzeker he! Zolang er geen ongi is zegt die witte test natuurlijk niet zo veel!

Ik heb af en aan ongikrampen, als ik in het midden van mijn borsten druk lijkt t of er een blauwe plek zit ofzo en ik kan ineens helemaal genoeg hebben van mijn bord eten. Normaal ben ik toch een goeie eter. Af en toe misselijk. Gister had ik veel minder last, vandaag weer wat meer. Maar dit alles kan op zowel ongi als zwangerschap duiden das t lastige he.... Als er morgen nog geen ongi is dan maar weer eens testen, dan zit er 48 uur tussen mijn testen. Oh dit is zo spannend, bijna niet te houden! Ik duim voor ons Gimena!

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    haii meiden

Nou ik heb afscheid genomen van mijn navelpiercing. Dat ding begon te irriteren en zelfs met een zwangerschapspiercing bleef dat zo.
    Als ik m er niet uit zou halen zou hij maybe ook gaan uitgroeien omdat hij heel dun gepiercd is.
    Vond het wel jammer want heb dat ding 6 jaar gehad. Maar misschien is het gaatje nog wel open na de bevalling.
    En anders pech ;)

Vanavond lekker frietjes eten :D wat heb ik daar zin in hahah!

@Gimena: Hopelijk heb je snel duidelijkheid meis! Want dit is natuurlijk ook om gek van te worden dat wachten!! Ik Duim nog steeds voor je!

@ Tooske: En ook voor jou meid!! :)

xxx

7. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    wat leuk!!! er was ook nog een ander vriendinnetje van jou he dat ook net zolang zwanger was als jou? dus nu weer een zwanger vriendinnetje erbij? leuk zeg, heb je twee zwangere vriendinnetjes!!! ik wil ook een vriendinnetje van jou worden hahahahahhahahaha, jij strooit roze naar je vriendinnetjes!!! geniet er maar van meis!!! voel je je nog steeds goed? xxx

8. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis, voel je je al wat beter? hoop het wel voor je!!! xxx

9. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis wat balen dat je vriend nu naar het buitenland is voor twee weken!!! nou je mag je ei ook altijd hier kwijt hoor!!! is ook wel fijn dat je vriendinnetje gezellig bij je blijft slapen, ben je in ieder geval niet alleen thuis. jij ook nog een fijne zondag!!! xxx

10. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hoop voor jullie dat het raak is!!! duim gewoon door!!! ik heb net voor mijn eisprong pijn aan mijn borsten. net alsof ik blauwe plekken heb in de buurt van mijn tepels. heel raar. xxx

11. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    duim voor je meis!!! hopen op roze!!!xxx

12. gimena

gimena Niet meer actief

@lilo ik hoop het ook nog steeds maar zie de kans heel klein in :(

13. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Gimena: Ben je ooit wel eens zolang overtijd geweest? Hoeveel heb je al een regelmatige cyclus gehad?

xxx

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Iedereen een goed weekend gehad?
    Ik wel, beetje heel druk maar wel gezellig!
    manlief had vrijdag vrij en toen hebben we enquetes af staan nemen bij de ah! was super leuk om te doen!
    Zaterdag hadden we een trainingsdag wat super interessant was!
    Gisteren gepoetst, gewassen en opgeruimd en wat zakelijke dingen gedaan!
    Hier nog steeds geen onig te bekennen en inmiddels 3 kg aangekomen in de afgelopen week! vrijdag wel nog een test gedaan maar wederom negatief! Weet onderhand niet meer wat ik moet doen! Denk dat ik de fertiliteitspoli toch maar even ga bellen zometeen!

@gimena voor jou is het ook spannend! Ben je al wel eens eerder zo overtijd geweest?

15. gimena

gimena Niet meer actief

nee nog nooit zo ik het 123 weet volgens mijn was 33 1 van me langste cyclus ooit maar dit slaat hem echt

16. gimena

gimena Niet meer actief

@lilio 30 dagen.

@marjolinos is dat leuk te doen enquêtes??? gaat prima hoor en daar?

17. gimena

gimena Niet meer actief

heb getest en zie een 2e streepje zou het dan toch nog

18. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Gimena: super!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Kan natuurlijk dat je pas laat HCG aanmaakt of dat je cyclus wat langer was deze keer. Hoop dat je streepje over 2 dagen nog duidelijker is.

@ Tooske: heb jij al getest meis?

@ Lilo: hoe reageerde de andere helft van je familie?
    Heb jij die pilletjes gehad tegen alleen misselijkheid of omdat je regelmatig een innige omhelzing had met de wc? Als dit aanhoudt, vraag ik vrijdag aan de vk ook even of ze wat heeft. Kan heel wat hebben, maar dit is niet grappig meer.

Iedereen een lekker weekend gehad?

19. gimena

gimena Niet meer actief

Deel Deze Pagina