ja daar hebben we een meeting.met de dames waar ik samen uitgerekend waren in Dec,allen ben in november bevallen maar groepje is altijd gebleven
@ Gimena: succes straks! Hoop dat ze op de echo toch iets moois kunnen zien. @ Lilo: wow meis, wat gaaf dat jullie kleintje zo goed zicht- en hoorbaar was. Dat wil ik ook!! Weet wel dat er bij ons morgen niet zo heel erg veel zichtbaar zal zijn, maar dat maakt niet uit. Als het hartje maar klopt. Over 5 weken weer een nieuwe echo en dan is ukkie al een compleet mensje. @ wannabemom: vanavond mag je!! Zo spannend. Begin ook best zenuwachtig te worden hoor. Gelukkig mogen we al om 08.10 uur! Voel me nog steeds niet echt goed, maar dat maakt niet uit. Gisterenmiddag even 2 uurtjes op bed gelegen, want lukte echt niet meer. Hadden voor gisterenavond een reservering staan in de Molen in Kaatsheuvel (was speciale actie) en die konden we niet meer afzeggen. Gelukkig voelde ik me 's avonds een stuk beter en kon dat overheerlijke eten goed wegkrijgen (al was het wel veel en kreeg ik niet alles op). Morgen toch maar even pilletjes vragen aan de vk. Voel me meteen zo'n watje, want normaal ben ik helemaal niet van de pilletjes en het mauwen. Vandaag lekker dagje thuiswerken.
hier is een echo niet meer nodig! van 5 uur pijne krampen!en half 9 op de wc helder rood bloed dus ongie. voel me mooi klote
Bevallen!, sjan, 25 jaar,1e kindje Caner ZWANGER! lilo88, uitgerekend 6 mei 2011, 22 jaar,1e kindje ZWANGER! wannabemom24, uitgerekend 22 mei 2011, 24 jaar, 1e kindje ZWANGER! Esje78, uitgerekend 23 juni 2011, 32 jaar, 1e kindje NOD?, Marjolinos, 30 jaar, Ronde ?, 1ste kindje NOD 21 oktober, noordbrabant1981, 29 jaar, ronde 3, 1ste kindje NOD 5 november Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 2,1stekindje NOD 1 november, Tooske, 30 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 16 november?, mamootje,20 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 21 november, Petrab, 25 jaar, Ronde 4, 1ste kindje NOD 4 december, Gimena, 21 jaar, Ronde 4, 2de kindje
Haha ben je daar ook veel geweest? Ik woon er een kwartier rijden vandaan. Jammer van je hoofdpijn noordbrabant,dat is echt vervelend. Tooske,,yup saampjes naar de volgende ronde! Voor ons nummer 3. Bevallen!, sjan, 25 jaar,1e kindje Caner ZWANGER! lilo88, uitgerekend 6 mei 2011, 22 jaar,1e kindje ZWANGER! wannabemom24, uitgerekend 22 mei 2011, 24 jaar, 1e kindje ZWANGER! Esje78, uitgerekend 23 juni 2011, 32 jaar, 1e kindje NOD?, Marjolinos, 30 jaar, Ronde ?, 1ste kindje NOD 21 oktober, noordbrabant1981, 29 jaar, ronde 3, 1ste kindje NOD 1 december Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 3,1stekindje NOD 1 november, Tooske, 30 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 16 november?, mamootje,20 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 21 november, Petrab, 25 jaar, Ronde 4, 1ste kindje NOD 4 december, Gimena, 21 jaar, Ronde 4, 2de kindje Zo,effe mezelf aangepast. Morgen ben ik ongi,kan er op rekenen denk ik. Nu ga ik slapen aangezien ik alweer griep of een virus heb. Ik denk de 10e keer in 2 maanden,serieus.
@bolbuikje ja bent ik wel meer geweest alleen nu rij ik van een andere kant dus wordt even na denken hoe ik moet rijden van uit hier 40 min rijden
Hoi allemaal, Frou:leuk dat je mee komt kletsen. Lilo: LEUK!! Ben zo blij voor je.Leuk me geweldig om het hartje te horen en je kindje te zien op het scherm. Ginema: Dat is KL*TE, meid!! Zo lang gewacht en gehoopt. Vandaag even FLINK balen en dan met goede moed de volgende ronde in. Esje:de MOLEN in Kaatsheuvel?? Dan ben je misschien langs mijn huis gereden. Je had wel koffie kunnen komen drinken.HIHI Ik woon daar 100m vandaan. Sorry voor de mensen die ik vergeten ben. Hier alles goed. Ben nog steeds niet echt lekker.(grieperig) Maar gaat al weer iets beter gelukkig. Volgens mij heb ik gister mijn ei gehad en dat betekkend dat ik mijn nod zo even zal aanpassen. Groetjes,
hey meiden, @gimena,dikke knuffel meid! Veel plezier in de tongelreep vanmiddag! Ben ik ook heel veel geweest vroeger!! @bolbuikje beterschap en hoop dat je je snel beter voelt! @petrab, hoop dat jij je ook snel beter voelt! @hier, gisteren de bijeenkomst bij KPN gehad en uiteindelijk besloten om een aantal dingen aan te kaarten waardoor ik niet aangenomen ben! Jammer maar niet erg, want zou het niet volhouden op een aantal eisen van hun! Verder vandaag ruim 2 uur staan strijken (fijn dat manlief zo graag een blouse aan heeft)... Nu nog beddengoed ophangen en dan lekker op de bank!
He ik heb over je berichtje heengelezen dat je ongi bent geworden Wat jammer zeg en al die spanning die je gehad hebt. Sterkte ermee. petrab,,beterschap! Marjolinos,dank je wel. Succes met strijken. Wel rot van die KPN zeg.:x
@ Bolbuikje: beterschap meis. Balen dat je de afgelopen zo vaak niet lekker bent geweest. @ Petra: ja, de Molen in de Kets. Is deze week, week van het restaurant of zoiets en was een speciale aanbieding. Kon je voor 50 p.p. in een deelnemend sterrenrestaurant eten. Leuke kans. Was echt top. Jij ook beterschap! Hoop dat je griepje snel weg is. @ Marjolinos: kan ik de blouses van mijn mannetje ook bij jou af komen leveren . Gelukkig strijkt die van mij z'n overhemden zelf. Jammer van de KPN, maar je moet er vooraf al wel een goed gevoel bij hebben, anders wordt het idd toch niks. Succes met je beddengoed.
He Esje,je schrijft op hetzelfde moment als ik haha. Dank je wel voor de beterschap. Je bent alweer 7 weken,gaat snel zeg!
@gimena wat ongelooflijk klote zeg Had nog wel zo geduimt... hopenlijk is het de volgende rond duidelijk voor je! @ bolbuikje en petrab BETERSCHAP!! Wij hebben net de eerste echo gehad en gelukkig was alles goed! Ben een paar dagen vooruit gezet dus nu 12 weken precies! Wat een fantastische ervaring zeg! Helemaal supergelukkig! Fijne avond iedereen!