petrab & noordbrabant,hopelijk is de volgende ronde voor jullie raak! Trouwens dat hoop ik voor jou ook Gimena,vond het zo klote voor je laatst. Ik heb iets heel geks. Vorige week zaterdag kei pijn in m'n buik,voelde als eisprong en dacht dat het dat was,ook al heb ik het niet gevoeld zoals normaal. (was net wakker) Toen een hele week vruchtbaar slijm,vandaag het allermeeste dus ik denk dat er nog een ei aankomt! zo vreemd. Zal wel zijn omdat ik vorige week heel ziek ben geweest.
Meiden:Bedankt voor jullie lieve woorden. Ja, mijn nod zal rond de kerst zijn, maar weet het niet precies. Is nogal verschillend. Gimena:Een fijne dag nog vandaag.Geniet ervan. Bolbuikje:vreemd.Maar hoop wel voor je dat je geklust hebt deze week. Voor het geval je inderdaad een late ei had.HIHI Hoop voor je dat het raak is.toitoitoi LIEFS,
Fijn dat het leuk is geweest Gimena! Wat toevallig dat net op je verjaardag het netwerk eruit lag, wat denk jij leuke familie en vrienden dat er niemand belt haha! Petrab, wat ontzettend balen weer zeg.... Zou inderdaad een prachtig kerstkado zijn meis! Wat raar Bolbuikje, heb je ovulatietesten gebruikt? Frau ik zie je niet in de lijst staan? En dat wachten is erg he.... Gelukkig kunnen we hier elkaar nog een beetje ondersteunen Ik heb m ook even aangepast, mn ei was er eerder dan verwacht En nu weer wachten ja dames....
Hey, ik sta er inderdaad niet in. Mijn NOD is dinsdag de 23e... Nog even geduld dus. Wil jij mij op de lijst zetten? Ik ben 28 jaar en bezig voor ons 1e kindje... Ik krijg er steeds minder vertrouwen in, hoe dichterbij bij NOD komt...
Bevallen!, sjan, 25 jaar,1e kindje Caner ZWANGER! lilo88, uitgerekend 6 mei 2011, 22 jaar,1e kindje ZWANGER! wannabemom24, uitgerekend 22 mei 2011, 24 jaar, 1e kindje ZWANGER! Esje78, uitgerekend 23 juni 2011, 32 jaar, 1e kindje NOD ?, Marjolinos, 30 jaar, Ronde ?, 1ste kindje NOD 16 november?, mamootje,20 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 18 november, Noordbrabant1981,29 jaar,Ronde 4,1stekindje NOD 1 december Bolbuikje4, 34 jaar, Ronde 3,1stekindje NOD 23 november, Frou81, 28 jaar, ronde ?, 1ste kindje NOD 29 november, Tooske, 30 jaar, Ronde 4, 1ste kindje NOD 4 december, Gimena, 21 jaar, Ronde 4, 2de kindje NOD 25 december, Petrab, 26 jaar, Ronde 5, 1ste kindje Frou81:heb hem even voor je ingevuld!!
Hoe gaat het met iedereen?? Hier een fijn en rustig weekend gehad. Gaan zo nog even bij vrienden gezellig kletsen. Liefs,
Bedankt Petrab! Frou, Petrab heeft je er al bijgezet. Waarom heb je minder vertrouwen meis? Nog maar 2 dagen tot je NOD, spannend hoor.... Ga je eerder al testen of ga je je NOD afwachten? Hier nog lang wachten, meer dan een week nog, pffff. Morgen weer aan het werk, goed om bezig te zijn, gaat de tijd sneller
Ik heb constant het gevoel dat ik menstruatiekrampen heb, terwijl dat erg vroeg zou zijn. En omdat ik zo'n last heb van een opgeblazen gevoel, zouden het ook mijn darmen kunnen zijn natuurlijk. Maar goed, we zullen zien wat het wordt. Ik wacht tot woensdagochtend met testen denk ik... Als ik het zo lang kan volhouden...
Bevallen!, sjan, 25 jaar,1e kindje Caner ZWANGER! lilo88, uitgerekend 6 mei 2011, 22 jaar,1e kindje ZWANGER! wannabemom24, uitgerekend 22 mei 2011, 24 jaar, 1e kindje ZWANGER! Esje78, uitgerekend 23 juni 2011, 32 jaar, 1e kindje NOD ?, Marjolinos, 30 jaar, Ronde ?, 1ste kindje NOD 16 november?, mamootje,20 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 18 november, Noordbrabant1981,29 jaar,Ronde 4,1stekindje NOD 1 december Bolbuikje4, 34 jaar, Ronde 3,1stekindje NOD 23 november, Frou81, 28 jaar, Ronde 4, 1ste kindje NOD 29 november, Tooske, 30 jaar, Ronde 4, 1ste kindje NOD 4 december, Gimena, 21 jaar, Ronde 4, 2de kindje NOD 25 december, Petrab, 26 jaar, Ronde 5, 1ste kindje Heb mijn "ronde" er nog even bijgezet...
@ Petra: he balen meis. Op naar een mooi kerstkadootje! @andere meiden: succes met wachten. Mijn duimen blijven gewoon doordraaien.
@ Tooske: hier alles prima hoor. Nog steeds 24/7 goed misselijk . Wordt nu wel iets minder, dus kan ik beter doorwerken op kantoor. Volgens mij heb ik van de week mijn HCG-piek, dus ik zal proberen zoveel mogelijk over te stralen naar jullie! @ andere meiden: hoe is het met jullie? Lekker weekend gehad?
He Esje,ik kan wel wat HCG gebruiken haha Iedereen trouwens wel,hopelijk heb je genoeg PetraB,mooi balen dat je ongi bent. En hopelijk niet met de kerst! Frou81,weet je al wat meer? Tooske,hmm jij mag ook lekker wachten. Ach,ik wacht met je mee. Ik heb een darminfectie te pakken; ben al vanaf begin september heel veel ziek. Dokter denkt dus dat het in de darmen zit en doet onderzoek of het wel zo is. Zo ja,mag ik aan de antibiotica en dan hoop ik voorlopig niet meer ziek te zijn! Athans niet elke week. *gaat weer slapen*
Oh wat vreselijk dat je al zo lang ziek bent, nu dus wachten op de uitslag of het inderdaad je darmen zijn? Beterschap meis, je bent al wel heel lang ziek! En ook nog eens spannend of je ongi uitblijft of niet.... Ja, we wachten (on)geduldig saampies
Goeiemorgen meiden, Nou, net getest, maar negatief hoor... Zal dus binnenkort wel ongi worden, helaas. Had mijn lichaam me weer mooi tuk, afgelopen maand (en nog steeds...) xxx
He Tooske,ja is echt niet leuk vooral omdat mijn cyclus telkens van slag is. ach ja,morgen effe bloedprikken en we zien wel verder. Gut jij mag ook lekker wachten,spannend is het he? Ook niet leuk vind ik zelf want ik heb last van ontpillen grrr Misschien zitten we we saampjes zwanger onder de kerstboom hihi. En de andere meiden hier trouwens ook natuurlijk! He frou,ben je ongi omdat je banner weer op dag 1 staat? Zo ja,sterkte meid. Rot ongi! :x
Wat ontzettend balen dat je test negatief is Frou81! Ik ben ook erg benieuwd of je ongi bent of niet.... Bolbuikje, zou je cyclus misschien van slag zijn doordat je last hebt van je darmen? Hoop dat er wat nuttigs komt uit het bloed prikken, dan weet je tenminste wat je eraan kunt doen. Bedoel je dat aan het ontpillen bent omdat je een onregelmatige cyclus hebt? Oh ja, tis zow spannend, ik zou zooooooooow graag zwanger onder de kerstboom willen zitten! Maar ja, wie niet hier he Voorlopig nog steeds wachten. Ik heb net als vorige maand wat last van ongikrampjes, voel me eigenlijk hetzelfde als vorige maand over de hele linie genomen, dus ik ben bang dat t m niet gaat worden deze maand. Het engie wat ik kan doen is wachten.... Net als iedereen hier, sterkte en succes dames!