Haii lieverds!! Wij krijgen een dochtertje hadden we niet verwacht. We dachten beide een jongen hihi. Heb vandaag het eerste rokje al gehaald hihi liefs xxx
GEWELDIG!!! Nu kun je gaan shoppen, haha... Nou, ik ben ongesteld geworden vandaag, dus op naar de volgende ronde!
Lilo:ECHT?? Kei leuk. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was vooraf. Nu kun je lekker gaan shoppen. Enne mooi buikje hoor. Geniet ervan meid. Frou:Balen, maar op naar de volgende ronde. Liefs,
Oh Lilo wat ontzettend leuk een meid! Nu kun je wat gerichter dingetjes kopen he Wat ontzettend kl*te Frou81.... Dikke knuffel!
http://94.100.114.7/1168300001-1168350000/1168344301-1168344400/1168344328_5_esmu.jpeg http://94.100.116.176/1168300001-1168350000/1168343201-1168343300/1168343255_5_l9tN.jpeg Voor de liefhebbers ons prulleke @ Gimena: Dan worden ze inderdaad vriendinnetjes leuk leuk Love ya!!! Wat een gave luiertaart @ Frou81: Jammer meid!!
@lillo love yaaa too mupke wanneer gaan we een keer date??? heb je lang niet gezien wordt eens tijd om bij te beppen
http://94.100.114.7/1168300001-11683...28_5_esmu.jpeg volgens mijn was er 1 aan het duimen Sooo Sweet helemaal verkocht
Lilo, wat prachtig om te zien zeg!!!! Gimena, ik vind je luiertaart ontzettend origineel, ga ik ook nog eens doen zo, wat leuk zeg! Nou, ikke vanmorgen 1 dag voor mijn NOD getest. Er kwam een heel licht streepje te zien na een paar minuten, maar niet meteen. Deze test was van KV 2v5, daarna ook nog met de vroege van Zwanger en Kids getest, ook daar kwam een heeeeeeeeeel licht streepje te zien. Ondertussen zijn de lijntjes ingedroogd en dus duidelijker zichtbaar, maar ik twijfel ontzettend of het wel positieve testen zijn.... Op de verpakking staat namelijk dat na 5 minuten de testen niet meer betrouwbaar zijn en dat je ze dan ook niet meer mag aflezen! Al moet ik zeggen dat ik voorgaande maanden als ik testte er nooit iets te zien was, ook niet na indrogen. Dus al met al, heeeeeeeeel erg spannend!!!! Maar ik zit nog maar 11 dagen na mijn ei vandaag, dus het is nog eg vroeg natuurlijk. Wil morgenchtend nog maar eens testen. Hoe kom ik deze dag door....
@ Gimena: Ik doe je effe berichten via hyves @ Tooske: Wauw wat spannend ik had 2 dagen voor mijn nod ook een minuscuul streepje hoop het zoo voor je XxxX
@ Lilo: gefeliciteerd met jullie kleine meisje!! Kan me voorstellen dat het onverwacht is als je beide denk een jochie te krijgen. Mooie echofoto's hoor. Ik heb ook het gevoel dat die van ons een manneke gaat worden. Vriendlief denk een een meisje. Nog 7 weken wachten op het antwoord. @ Tooske: wat spannend! Ik ga nog veel harder duimen voor je. Zou wel heel gaaf zijn. Mooi kado voor de feestdagen. @ Frou: balen. Misschien is het vals alarm. Duim, duim, duim. Wij hebben gisteren de kinderwagen opgehaald. Echt gaaf hoor. M'n ouders hebben er ook al trots achter gelopen in de huiskamer............hahahaha.
Ja, ik hoop het ook zo!!!! Jij dus ook een heeeeeel licht streepje voor je NOD? Esje, nog 7 weken wachten en dan weten jullie het geslacht, dat is nog even geduld hebben haha! Ja, zou een geweldig kado zijn hier met de feestdagen.... Geduld haben, pffff....
Hoopte ook nog even op een vals alarm, maar op dit moment lijkt het wel een slagaderlijke bloeding, haha. Niks aan te doen. Op naar een kerstcadeautje! Leuk, de kinderwagen al lekker in huis. Lekker van genieten!
@ Tooske: Ja 2 dagen voor mn nod had ik getest met kv2v5 En er kwam een heel klein 2e streepje zichtbaar. De dag erna was het nog precies hetzelfde .. maar 2 dagen erna was het al duidelijk en 3 dagen erna gaf de clearblue ook aan dat ik zwanger was Ben heel benieuwd!! Is inderdaad een heel mooi sinterklaascadeautje!!! Lekker zwanger onder de kerstboom
wat leuk een meisje!!! kun je lekker tutten met haar als ze er is!!! een jongetje is ook wel leuk hoor, maar met een meisje kun je leuk die haartjes doen enz. maar ja ik zeg altijd maar: als het maar gezond is!!! xxx