Gewoon vandaag al meteen bellen . Hoop dat je een vk hebt waar je idd rond 8 weken en 12 weken mag komen. Is geloof ik niet altijd zo nl. Geniet er van meis!
@ Tooske: Ga je naar de praktijk die we in ons dorp hebben?? Want daar krijg je de echo pas met 12 weken helaas ... vond ik ook erg lang.
Lilo echt waar? Dat duurt wel lang ja.... Ik ga ook nog maar eens in Oosterhout neuzen dan denk ik.... Thnx!
gefeliciteerd in oosterhout duurt het ook 12 weken voor een echo en dan moet je ook gewoon naar breda want in oosterhout hadden ze dat niet heb er zelf tot me 35 weken gezeten. was blij dat ik in uden kon elke keer als ik kwam kreeg ik een echo
Als ik dit allemaal lees, ben ik echt heel blij met mijn vk. Zit echt op 5 minuten loopafstand en ze kunnen zelf een echo maken. Ideaal. Hoor idd van de meeste andere mensen dat dat toch wel een luxe is. Succes Tooske. Hoop dat je toch met 8 weken mag komen. En anders gewoon met een smoes bellen tzt, dat je het vermoeden hebt dat er iets niet goed zit .
@ Esje: Bij de verloskundige in ons dorp krijg je met 8 weken een intake en met 12 weken wordt je doorgestuurd naar een echocentrum breda. Ze maken dus niet zelf echo's heel erg jammer. Daarnaast heb ik vaak zat overdreven over pijn en steken .. maar zolang ik geen bloed zag mocht ik niet komen en was er niets aan de hand. Echt ik voelde me zo afgewezen. En om nou te liegen dat ik bloedverlies heb is ook zo ... jij boft met zn goede vk Dus Tooske ik raad je aan om het ergens anders te proberen, en anders misschien een tip: ze vragen naar je 1e dag van je laatste menstruatie. Als je zegt dat je begod niet meer weet wanneer je voor het laatst ongi was dan doen ze volgens mij al eerder een termijn echo om te achterhalen hoe ver je bent succes xxx
@ Lilo: dat lijkt me idd heel erg vervelend. Juist als je onzeker bent, kun je wel wat goed advies gebruiken. Toen ik belde dat ik ineens dacht dat het niet goed zat, mocht ik meteen dezelfde middag langskomen (misschien ook ivm eerdere miskraam hoor) en ze deden nog een echo. Supervriendelijk en ze zei zelfs: ik heb liever dat je een keer extra belt en we kunnen bevestigen dat alles ok is, dan dat je je weken op loopt te vreten. Besef me steeds meer dat ik idd geluk heb met zo'n praktijk.
Maar even heel simpel gezegd: als IK een echo wil dan moet ik die toch gewoon kunnen krijgen? Ik wil er best wel zelf voor betalen, maakt me helemaal niks uit. Nou ja, morgen heb ik afspraak met de ha. Zal haar wel even navragen. Volgens mij kun je niet zomaar bij een andere verloskundigenpraktijk trouwens want ze hebben allemaal hun eigen werkgebieden. Anders moeten ze te ver rijden ofzo.
Bij de praktijk waar ik zit kun je alleen maar bellen voor vragen ma-di-woe tussen half 1 en half 2 en je kunt vrijdagochtend bellen. Dus niet elk moment van de dag. Dat is al een nadeel. Een ander nadeel is dat je alleen op woensdagmiddag terecht kan. Nou kan ik toevallig goed vrij krijgen van mn werk maar is erg beperkt. @ tooske: Ik vroeg ook om een eerdere echo maar was niet mogelijk. Ik moest dan maar naar een pretechobureau gaan.
dank je meis!!! leuk een winkeltje thuis! wat voor winkeltje heb je? alleen in december of het hele jaar door? werk ze!!!xxx
hoi dames, ik zou graag met jullie mee willen beppen. Ben 8 jaar bezig voor ons eerste kindje, dus al heel lang! heb al 3 icsi´s achter de rug en tal van andere behandelingen! Ben 3x zwanger geweest met mk als resultaat! Ik start morgen met icsi poging 4 en ben van plan hiervan zwanger te worden en zwanger te blijven! Hoop dat ik mee mag kletsen hier! hanied
hey meis, bedankt!!! oh zo'n maxi cosi mura 4 is kei mooi!!! een klant in de winkel had die eentje in het beige met een soort bloemen erop(moeilijk uit te leggen) en het stof leek op linnen. vond 'm zo mooi!!! een kinderwagen hebben we al. wel tweedehands maar die kon ik kopen van iemand voor 25 euro. ik dacht tja altijd makkelijk voor bij mijn ouders ofzo als ze op moeten passen hoef ik niet met die kinderwagen te sjouwen. maar ja als we geen kids kunnen krijgen(hoop van niet want dan word ik gek denk ik) dan kan ik 'm gewoon nog op marktplaats zetten. en het is een neutrale kleur(gewoon beige) en hij Ziet er nog super goed uit. snap dat je het wel spannend vind de echo! hoop ook echt zo voor jullie dat alles goed is!!! duim voor je!!! oh leuk dat jullie een nieuw huis hebben gekocht. dat wordt dus een heel mooi 2011 voor jullie!!! xxx
@Tooske: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd! Meid, wat ben ik ontzettend blij voor je! Blijf vooral strooien met die hormoontjes he!
tuurlijk mag je gezellig mee beppen met ons!!! gezellie!!! das lang ja 8 jaar! hoop zo voor jullie dat het er dan eindelijk eens van mag komen!!! zal duimen voor jullie!!!xxx
Even tussen het strijken en Criminal Minds kijken een bericht van hier. @Lilo en Tooske: mag ik vragen in welk dorp jullie wonen? Ik woon namelijk ook vlakbij Oosterhout! @Bolbuikje: hoe lang zijn jullie al bezig? En is je vriend nu in Noord-Brabant komen wonen of ben jij daarheen gegaan? Mijn vriend wilde al eerder aan kinderen beginnen (hij is 4 jaar ouder), maar voor mij was de tijd nog niet rijp. Is maar goed ook na ons bewogen jaar... Nu ben ik er helemaal klaar voor, heb echt rammelende eierstokken, haha! @Hanied: Wat vervelend dat jullie al zo lang moeten wachten op een kindje. Hoop dat het nu snel gaat lukken! Hier nog steeds geen teken van vruchtbaarheid! Voordat ik aan de pil ging had ik altijd last van pukkeltjes en ontstekingen aan m'n huid, maar zelfs dat heb ik nu niet. Voel niets in m'n buik en heb dus ook geen idee of m'n eisprong nu al wel of niet is. Lastig! Dan zit er maar 1 ding op: blijven klussen. Maar het moet wel leuk blijven!
TJ82: Ik woon in Dongen, en jij dan? Hanied: Welkom, tuurlijk mag je meekletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ik zal duimen voor een geslaagde icsi meid!! Het is je gegund na zoveel jaren!!
Hanied,welkom! Ik hoop dat jullie komende poging raak is! Er is hier nog een dame,Marjolinos die ook in de MMM zit. Heb haar al een tijdje niet meer gezien hier. Marjolinos,alles goed met je? TJ82,wij zijn pas 3 maanden bezig maar ik wilde begin 2008 al een kleine. hij kon nog niet hier komen,ik wilde niet naar daar dus moesten we wachten. Hij is nu naar mij gekomen en leert al Brabants Hij kon in het begin de mensen nauwelijks verstaan lol. He Tooske,je staat nog niet op roze bij de NOD december lijsten op het NOD forum! En die echo kun je gewoon aanvragen hoor als je zelf betaald,heeft een vriendin van me toenertijd ook gedaan. Zoiets is ronde de 30 euro dacht ik. Zo,ik heb de uitslagen van het ziekenhuis binnen: ben zo gezond als een vis. Gelukkig! Waarom ik telkens zo ziek ben mag joost weten. Ik denk dat het een soort griepvirus is wat maar niet weg wil. Krijg vandaag alweer last van moeheid en hoofdpijn. De dokter belt me terug en ik ga om een griepprik vragen. Sneeuwt het bij jullie ook? Hier echt heel hard!
@Bolbuikje, oh, dan ga ik dat ook gewoon doen hoor! Heeft ze dat gewoon bij het ziekenhuis aangevraagd? Of echt bij een echobureau? Lilo, ik heb toevallig vandaag gebeld en kreeg inderdaad het bandje te horen dat ik alleen die dagen een afspraak kan maken ja. De huisarts had het ook over een echo tussen de 10 en 12 weken. @Hanied welkom hier, en ik hoop voor je dat je spoedig zwanger zult zijn! @TJ82: lastig als je niet weet wat je lichaam allemaal ah doen is he.... Je kunt eventueel ovulatietesten gebruiken als je het zeker wilt weten. Ik vond dat heel prettig omdat je heel gericht kunt klussen en niet zo vaak een 'moetje' hebt. @Frou: bedankt voor je enthousiaste felicitatie meid! Voor iedereen die het nodig heeft: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
He Tooske, Ze heeft het gewoon bij een echobureau gedaan. alleen ze konden bij haar toen niets zien,ze was 5 weken maar na 6 weken wel. Heb ik effe geluk dat ik een medische indicatie heb,ik krijg waarschijnlijk meteen een echo als ik zwanger zie te geraken Oh ja,ik heb toch een darminfectie,de assistente had het verkeerd begrepen. Ik heb medicijnen gekregen,hopelijk helpen ze! Nou ja niet echt een infectie maar wat erop leek.