Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

@frou81 nog gefeliciteerd meis! hopelijk heb je een leuke dag gehad

2. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Marjolinos: succes met jullie bedrijfje. Wat voor iets is het? Wel heel mooi dat je het daar lekker druk mee hebt. Is een goed teken.

@ Bolbuikje en Frou: succes met klussen. Ik ga weer duimen.

@ Bolbuikje: fijn dat de medicijnen aan lijken te slaan. Zal wel even wennen zijn als je zometeen niet meer continu ziek bent.

Hier straks echo. Ben heel benieuwd. Daarna geen tijd om online te komen, dus ik laat morgen wel even weten hoe het was.

3. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @petrab: succes met afwachten! Blijft vervelend he??!! Hopelijk wordt je cyclus ook weer regelmatig, dan kun je wat gerichter gaan klussen. Ik zit daar ook nog steeds op te wachten, maar ben echt weer veel te ongeduldig...

@Frou: Hopelijk heb je snel een positieve ovu test! Goed klussen en hopelijk is het dan snel raak! Duim voor je!

@esje: heel veel plezier en succes bij de echo vandaag!

Hier is het al 3 dagen ellende, ben nog steeds ziek thuis. Net bij HA geeest, is toch een buikgriep helaas. En dus is het uitzieken geblazen. Is wel een goede manier om niet constant met het zwanger worden bezig te zijn, maar het klussen shiet er zo ook een beetje bij in!

Liefs!

4. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Hoe ist gegaan esje?
    Ben benieuwd!!!

Hier te voorbarig geweest.
    Heb nu weer slijm dus denk dat mijn ei binnenkort komt.
    Dus flink klussen de aankomende dagen!!!HIHI

Iedereen fijne avond!!!!

Liefs,

5. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Zo, vanavond weer een ovu-testje gedaan. Streepje is donkerder dan gisteren, verwacht morgen een knaltest... Dus vanavond...

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esje, ik ben heel benieuwd hoe de echo is gegaan!

Frou81, oeh spannend dat je test bijna positief is, lekker ad klus dus!

Petrab jij ook bijna je ei, klus ze meid!

TJ82 wat kl*te dat je buikgriep hebt, hoop dat je snel weer beter bent.

Heb gisteravond op internet 2 rompertjes besteld: 1 voor mijn ouders met de tekst 'Ervaren opa en oma gezocht!', omdat mijn ouders al 5 kleinkinderen hebben. En 1 voor mijn schoonouders met de tekst 'Opa en oma gaan het druk krijgen', omdat mijn schoonzusje nu 12 weken zwanger is van hun eerste kleinkind. Als alles goed mag blijven gaan willen we het met kerst geven, kijk er nu al naar uit :D

7. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Wat leuk! waar heb je ze besteld? Wat zullen je (schoon)ouders blij zijn, zeg!

xx

8. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    leuk idee meis!!! waar heb je die besteld? xxx

9. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Tooske: wow, dat zijn leuke teksten. Als dat geen leuke kerstkado's worden.......

Ga voor degene die nu flink aan de klus zijn weer heel hard duimen. Hoop echt dat jullie een heel mooi kerstkadootje gaan krijgen.

Echo was top! Kleine doet het perfect. Zo gaaf om te zien. Helaas niet zo veel bewegingen gezien, want ukkie lag lekker te slapen. Wel heel even uitgerekt (zo ontzettend schattig) en gezwaaid en toen meteen weer lekker gaan slapen. Straks even afspraak maken voor pretecho met geslachtsbepaling. Ben zo benieuwd wat het wordt.
    Mijn hele goede ook zwangere vriendinnetje had gisteren ook haar echo en die was ook top. Waren dus allebei helemaal hyper gisterenavond.

10. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Attentie dames: ik heb net een ovutestje gedaan en die was schreeuwend positief! Klusweekendje voor de boeg dus, haha!

11. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Tooske: wat een super leuk idee om het zo te vertellen! Ben benieuwd naar de reacties! Verwachten ze het van jullie of niet? Blijft altijd een super verrassing!

@Esje: Fijn dat de echo goed was! Lijkt me zo bijzonder om je kleine wurm zo te zien! Geniet er maar van!!!

@Frou: Word een gezellig weekend bij jullie, haha! Altijd fijn zo'n positieve ovu test, dan weet je dat je het niet voor niets doet! Ga voor je duimen dat het raak is!

Hier met de zieke gaat het gelukkig al iets beter. M'n innige band met de wc wordt steeds minder gelukkig :) Wel jammer dat we de afgelopen dagen niet hebben kunnen klussen, maar mocht het deze maand niet raak zijn, dan gaan we gewoon weer vol goede moed de nieuwe ronde in!

12. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ TJ: beterschap meis. Hoop dat je je snel beter voelt!

@ Frou: alvast een goed klusweekend!

13. gimena

gimena Niet meer actief

goede middag dames

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Gimena: Meis zie dat je alweer in je nieuwe cyclus bent. Ben je ongi geworden :(

15. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

TJ,beterschap meid!
    Esje,fijn dat de echo zo goed was. Leuk dat je je kleine zo kunt zien spartelen.

Frou,mijn ovutesten zijn ook positief dus aan de klus haha.
    Tooske,leuk zeg die rompertjes!
    Gimena,hoe gaat het met je?

Ik ben klaar met medicatie,hoera!! Nu hopen dat het niet terug komt.

16. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bolbuikje, wat heerlijk dat de medicatie klaar is EN dat je ovutesten positief zijn, lekker aan de gang dus, zet m op meis!

TJ82, zo is dat meid, mocht t deze ronde niet gelukt zijn op naar de volgende ronde! Maar je weet het nooit he. Fijn dat je je al iets beter voelt.

Frou81: you go girl!

Esje, oh wat moet dat geweldig zijn om dat te zien! En wat heerlijk dat alles goed is!!!!

@Frou81 en Noordbrabant: die rompertjes heb ik besteld bij T-shirts kopen & T-shirts zelf ontwerpen | Spreadshirt daar kun je illustraties en teksten op een rompertje laten drukken.
    Bij mijn ouders verwachten ze het wel een beetje denk ik. Maar bij mijn schoonouders helemaal niet! Ik denk dat ik mijn schoonmoeder op een stoel moet zetten en een glaasje water moet geven haha!
    Gisteravond op de verjaardag van mijn schoonzusje geweest, die is nu 12 weken zwanger van het eerste kleinkind van mijn schoonouders. Ik dat boekje van Claudie de Breij gegeven (krijg nou tieten). Oh zegt mijn schoonzusje, die is keileuk, heb ik van iemand geleend maar ik wilde m sowieso zelf hebben! Ik lees van week tot week, is echt heel leuk zegt ze. Ik denk ja, dat weet ik, want ik heb m zelf alvast even gelezen voordat ik m jou kado gaf, maar dat kan ik je niet zeggen whahahaha! Ik heb echt in mezelf zitten gniffelen! Ook een heerlijk zacht boxpakje van jip en jammeke gekocht, zo schattig!

17. gimena

gimena Niet meer actief

@lillo jaa jammer 2011 wordt misschien ons jaar :) heb er een goed gevoel over :)
    hoe gaat het met jou?

@bolbuikje Goed goed en daar???

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
  19. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

@Gimena,ach beetje saai hier he. Eisprong is al geweest denk ik en heb er nauwelijks iets van gemerkt door medicijnen dus weer wachten nu. Jij moet ook nog 10 dagen wachten,brrr. Heb je voor jezelf eigenlijk al eens gependeld?
    @Tooske,voor jou duurt de eerste echo niet zo lang meer he? Wel echt gaaf net voor de kerst!
    @lilo: prachtig kamertje zeg!

20. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Lilo:mooi kamertje hoor.

Esje:kei leuk,joh.Je kleintje zo te zien.Wel jammer dat hij/zij sliep.
    Ben benieuwd wat het word.Wat denk je zelf??

Gimena:Kun jij pendelen?
    Zo ja zou je dit voor mij willen doen?

Hier vandaag mijn ei.(denk ik)
    Heb tussen de middag wat "buikpijn"" gehad.
    Later vanmiddag wat steken.
    (slijm was vanmiddag ook meer)
    Dus vanavond na het werk eerst even mijn mannetje aan het werk gezet.HIHI
    Nu afwachten.

Liefs,
    Bolbuikje:Ben blij dat je de medicatie niet meer hoeft te nemen.
    Hoop op roze voor je deze maand.
    Zou toch wel echt een mooi kerst kado zijn.

Deel Deze Pagina