Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Aah Tooske,wat leuk bij je familie zeg. Wat fijn dat ze allemaal zo geweldig reageerden. Moet hard voor je schoonzusje zijn geweest om 2x een mk te krijgen :(

Marjolinos,mocht je dit lezen: nog veel sterkte meis. Ontzettend klote om 2 weken overtijd te zijn en alsnog ongi te worden. Ik denk aan je.

Ik ben eindelijk ongi! Was ene week overtijd door klotemedicijnen. Wist zeker dat ik een eisprong had gehad maar ongi werd ik niet en ik ben een hele week pischagerijnig geweest. Gelukkig nu dan ongi terwijl ik merk dat er al een eisprong aankomt:$

2. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Bolbuikje: Balen dat de medicijnen je ongi in de war hebben gebracht.
    Maare nu ook al een eisprong??
    Das wel fijn.
    Gaat je cyclus lekker snel.
    En hoef je niet zo lang te wachten.HIHI
    Succes en doe jullie best!!

Marjolinos: Hoe gaat het met je meis??
    Ook voor jou/jullie hoop ik op een wondertje in 2011!!
    Veel sterkte.

Hier alles goed.
    Nog heeeeeel veel dagen wachten tot eisprong.bah
    Wat duurt wachten lang, maare kunnen we nu nog even oefenen.HIHI

LIEFS,

3. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Bevallen!, sjan, 25 jaar,1e kindje Caner
    ZWANGER! lilo88, uitgerekend 9 mei 2011, 22 jaar,1e kindje
    ZWANGER! wannabemom24, uitgerekend 22 mei 2011, 24 jaar, 1e kindje
    ZWANGER! Esje78, uitgerekend 23 juni 2011, 32 jaar, 1e kindje
    ZWANGER! Tooske, uitgerekend op 9 augustus 2011, 30 jaar, 1e kindje
    ZWANGER! Noordbrabant1981,uitgerekend 23 augustus 201129 jaar,,1ste kindje
    ZWANGER! TJ82,uitgerekend op 22 augustus 2011, 28 jaar,,1e kindje

NOD ?, Marjolinos, 30 jaar, Ronde ?, 1ste kindje
    NOD 16 november?, mamootje,21 jaar, Ronde 3, 1ste kindje
    NOD 4 januari, Gimena, 21 jaar, Ronde 5, 2de kindje
    NOD 16 januari Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 5,1stekindje
    NOD 20 januari, Frou81, 29 jaar, Ronde 6, 1ste kindje
    NOD 31 januari, Petrab, 26 jaar, Ronde 6, 1ste kindje

Heb hem even aangepast.
    Ongi heeft vandaag pas echt doorgezet!!
    (dus dan begint het vanaf vandaag pas te tellen, toch??)

4. gimena

gimena Niet meer actief

ik pluk even iemand van de lijst :) niet meer online gezien om haar lijstje aan te passen

Bevallen!, sjan, 25 jaar,1e kindje Caner
    ZWANGER! lilo88, uitgerekend 9 mei 2011, 22 jaar,1e kindje
    ZWANGER! wannabemom24, uitgerekend 22 mei 2011, 24 jaar, 1e kindje
    ZWANGER! Esje78, uitgerekend 23 juni 2011, 32 jaar, 1e kindje
    ZWANGER! Tooske, uitgerekend op 9 augustus 2011, 30 jaar, 1e kindje
    ZWANGER! Noordbrabant1981,uitgerekend 23 augustus 201129 jaar,,1ste kindje
    ZWANGER! TJ82,uitgerekend op 22 augustus 2011, 28 jaar,,1e kindje

NOD 16 november?, mamootje,21 jaar, Ronde 3, 1ste kindje
    NOD 4 januari, Gimena, 21 jaar, Ronde 5, 2de kindje
    NOD 16 januari Bolbuikje34, 34 jaar, Ronde 5,1stekindje
    NOD 20 januari, Frou81, 29 jaar, Ronde 6, 1ste kindje
    NOD 31 januari, Petrab, 26 jaar, Ronde 6, 1ste kindje

ze zeggen bij een 2 kindje dat je sneller zwanger raakt :S
    ik hoop het maar.
    bij de dec mama,s was ik de eerst de besloot om bewust zwanger te raken.
    iedereen haalt me in:(

5. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Gimena: zie dat je over een week kan testen.
    Voel je al iets?
    Ene heb je voor jezelf ook gependeld?

Liefs,

6. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    komt allemaal goed meis(ja sorry weet het ik heb makkelijk praten)! snap wel hoe je je voelt als iedereen je in haalt. dikke knuffel!!!

7. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    :)knuffel:)

8. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    vervelend is dat! knuff!

@ Tooske, ik hoop toch ook echt dat het mijn jaar wordt! :(;)

Wat betreft mijzelf ik weet niet echt zeker in wat voor een cyclus ik nu zit, bijna 2 weken geleden heb ik (zoals wel vaker) weer bruinverlies gehad maar nu had ik ook 2 dagen 1x helder roodverlies. Normaal gesproken heb ik als ik ongi ben: enorme(!) buikpijn en moet ik constant pijnstilling nemen ervoor en ben ik ook toch zeker wel 5 á 6 dagen ongi...denken jullie dat door het helder rode bloed ik toch ongi ben geweest? ik ben erg onzeker. Zo niet, zit ik alweer op dag 102 en zo wel, zit ik op dag 11..i don't know...:S

9. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

He Mamootje,ik heb deze week precies hetzelfde gehad als jou. Dan bruin,dan rood,toen een paar dagen niets maar hoera,na 3 dagen niets toch vette buikpijn. En ik ben ook minstens 5 dagen ongi. Ik denk dat je dus nog een onaangename verrassing krijgt..maar hoop voor je van niet natuurlijk!

He petrab,nu ik ongi ben laat de eisprong ook op zich wachten gelukkig. Ja of niet,duurt alles wel weer langer,bah. Hoe gaat het met jou?

Gimena,sterkte meis.

hier: hele dag hoofdpijn,ik zag er scheel van! Blijkt dat er weer iets heerst. Schoonzusje had precies hetzelfde en kreeg keelpijn en dat heb ik nu ook. Gelukkig heb ik nooit griep dus morgen voel ik me weer beter:D

10. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet gaan ziek gaan worden he Bolbuikje! Toch wel zekerheid dat nu je ongi doorgebroken is, op naar je ei! Petrab voor jou ook! Mamootje, wat een vreemde bedoeling ja, ik weet niet of je dan echt je ongi hebt gehad hoor, zou dat niet minimaal 2 dagen moeten zijn?

Gimena, dikke knuffel meis! Helaas heb je het niet volledig zelf in de hand, probeer je daar een beetje bij neer te leggen, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Het leven loopt zoals het loopt en op dit moment kun je niet meer doen dan je best meis!

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    heej meiden

Hier gaat het wat minder. Heb sinds een kleine week gigantisch veel pijn in mn onderrug, wat doorstraald naar voren. Zak er continu doorheen als ik moet bukken en dan weer rechtop ga staan. Bij het niezen doet het pijn .. heb zelfs een beetje het idee dat ik al waggel :S. Een kruik geprobeerd maar ook dat helpt niet.
    Ik heb om 09:20 een afspraak bij de dokter om even te kijken wat er aan de hand is.

@ Tooske: Zowhee jij bent al weer 8 weken ... de tijd vliegt haha
    @ Gimena: Meis ik duim voor je!! Jij zult ook snel een 2e wondertje in je armen houden!
    @ Mamootje: Wat een onzekerheid meiss *knuffel*
    @ Bolbuikje: Hopelijk voel je je snel weer goed!! Beterschap

12. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Sorr, ben een paar dagen niet online geweest. 5 Dagen lopen rennen en vliegen, maar het was allemaal erg gezellig.

@ Frou en Petra: balen meiden, dat jullie toch ongesteld zijn geworden. Hopen dat 2011 alsnog super gaat beginnen met een mooie positieve test.

@ Tooske: misschien heb ik het berichtje gemist, maar hoe reageerden je ouders op het mooie nieuws?

@ Lilo: he bah meis. Hoop dat de dokter je verder kan helpen en je er snel minder last van hebt.

@ rest: hoop voor jullie uiteraard ook dat 2011 alsnog een wondertje mag brengen.

@ hier: alles prima. Nog steeds misselijk helaas, maar is al wel wat minder geworden. Alleen al 2 weken strontverkouden en daar word je zo moe van he. Vandaag en morgen werken en vrijdag weer lekker een dagje vrij.

13. gimena

gimena Niet meer actief

@lillo denk dat je bekkeninstabiliteit heb.of een zware blaasontsteking.
    zijn 2 dingen die de pijn geven aan je onderrug enz.
    maar ik denk het eerst want ik heb het zelf ook gehad.
    ik had er wel erg veel last van me 25 weken kon ik niet meer langer lopen dan 10 min.
    want dan zakte ik daar me benen heer raak.
    verders voel je wel goed? behalve de pijn?

@bolbuikje jeb het heerst heel erg. me mannetje is weer de dupe.
    alles goed met je?

@esje maakt niet uit fijn dat je er weer bent! alles goed met je?

@tooske gelukkig ben ik er nu niet zo mee bezig als een jaar ervoor,maar zit niet te springen om weer 2 jaar bezig te zijn,

@hier net gelezen dat er weer een nieuw zwanger in de dec groep.
    nummer 7 al eigelijk was het nummer 8 maar deze dame heeft helaas een mk gehad.
    allemaal binnen 1 a 2 ronds.
    ik ben zo jaloers op hun dat wil je niet weten.

14. gimena

gimena Niet meer actief

nope voel niets. dus verwacht eerlijk gezegd ook ongi.
    vrijdag toch even test als hij negatief is drink ik gezellig een wijntje mee op het nieuw jaar.
    ja ik heb voor me zelf ook gependeld.was eerst lang jan 2011 maar ik al veranderd is nu mei 2011 jongentje geworden dus wel zien wel weer

15. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Gimena: Het zijn inderdaad mn bekken. Moet morgen naar een fysiotherapeut. Het lopen gaat inderdaad nog net maar niet erg lang. Waggel een beetje en mn rug staat helemaal hol ..

Op dat na gaat het goed met me! Voel de kleine nu volgens mij wel af en toe.

Kan me goed voorstellen dat het niet leuk is als al die andere meiden je voorgaan!! Maar ook jullie gaat het lukken mop! Dikke knuffel

16. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilo, wat lastig meid dat je zo'n last hebt van je bekken!!!! Hoop dat de fysio helpt.

Gimena, kan me heel goed voorstellen dat je jaloers bent hoor, is niks geks aan! Ik duim heel hard voor je dat je snel zwanger mag zijn!

Esje, wat enorm balen dat je nog steeds misselijk bent! Hier is het nog steeds aanwezig maar wel goed vol te houden zo. Die uitbarsting van vorige week hoop ik niet weer te krijgen. De ouders waren helemaal happy! Mijn zus en mijn zchoonmoeder aan het huilen gekregen :D

17. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Tooske: fijn dat je misselijkheid toch weer gezakt is. Hoop voor je dat het zo blijft. Hier is het wel minder hoor, dus is wel te doen. Zolang die kleine maar goed groeit, vind ik het allemaal prima.
    Fijn dat ze allemaal zo enthousiast waren. Superleuk zulke reacties.

@ Lilo: wat balen dat het je bekken zijn. Hopen dat de fysio helpt.

Mijn broertje had dit jaar als kerstkadootjes ook een aantal dingen voor ukkie gekocht. Echt superschattig dat hij zelf rompertjes en een badjasje uit is gaan zoeken. Waren echt heel erg leuk. Leuk om te zien, zo'n trotse oom.

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Esje: 14 weken alweer joh!! Wat gaat dat hard. Zie je al wat aan je buikje?

19. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Hey meiden,

Voel me al 2 dagen heel raar. Heb een trekkerig gevoel in mijn onderbuik en mijn borsten doen nog steeds pijn. Ben ook maar 2 dagen ongi geweest, niet zoveel als anders, maar toch wel behoorlijk. Herkent iemand van jullie dit, of komt het iemand bekend voor?

Volgens mijn moeder zou ik wel zwanger kunnen zijn, zij had dat bij alledrie haar zwangerschappen ook, maar ik heb hier geen hoop op. Vind het ook zo zonde om een test te gaan verspillen...

Ach, morgen is het misschien wel weer wat minder.

Sorry voor het ego-berichtje, maar moest het eventjes kwijt..

xxx

20. gimena

gimena Niet meer actief

@lillo ja las het net op je hyves! vindt het erg rot voor je lieverd, hoop dat je niet heel je zwangerschap er last van blijft houden

Deel Deze Pagina