hoi meiden, @lilo, heb je al getest? @sjan,hoe gaat het met jou? @hier,vandaag gaan we naar mijn ouders en vanavond naar mijn broertje want die viert zijn verjaardag! dan slapen we bijmijn ouders... zo dus maar douchen en dan over 45 min ong. richting mijn ouders!
@ Marjolinos gezellig en gefeliciteerd met je broertje! Veel plezier meis. Hier alles nog hetzelfde beetje brak van het slecht slapen maar verder wel ok!
@lilo spannend!! Ik duim voor je @ marjolinos Gefeliciteerd met je broertje en veel plezier! @ sjan jammer dat je je zo brak voelt hopelijk voel je je snel beter! Fijne dag iedereen!
Hallo meiden! Mag ik hier ook meekletsen? Ik kom ook uit noord-brabant en wij willen ook voor ons eerste kindje gaan! Sinds april is mijn nuvaring eruit en ik ben nu eerst aan het ontpillen... We willen alleen nog heel even wachten, omdat we 29 april gaan trouwen en het niet echt heel handig is als ik dan hoogzwanger ben. Maar het lijkt ons wel heel leuk om met zijn drietjes te trouwen! In ieder geval vind ik het wel al heel spannend en heel leuk om jullie verhalen te lezen, ik hoop echt dat het bij ons straks ook snel raak is! Liefs, Duckertje
Nou meiden ik kan nog geen antwoord geven of ik zwanger ben of niet.. Ik heb vanochtend weer een kruidvat test gedaan die heel licht positief aangaf. toen heb ik meteen een matcare midstream gedaan die niet positief aangaf dus ik ben weer naar bed gegaan. Een half uur later kreeg ik honger en toen ben ik weer naar beneden gegaan. Ik keek naar de midstream test waar ik een 2e roze streepje zag. Donkerder als de kruidvat test .. maar na afleestijd dus zou ongeldig zijn. Omdat ik zo ongeduldig ben had ik nog een kruidvat test gedaan in de middag.. deze gaf binnen de 5 min amper het 1e streepje aan laat staan het 2e.. Ook weer toen ik 5 min later keek was er een roze lijntje zichtbaar... Hmm nu weet ik dus nog niets morgen maar nog een keer testen
Thanks allemaal voor het duimen!! Pfff wens niemand deze onzekerheid toe Morgen eerst test met kruidvat daarna als er een streepje zichtbaar is met clearblue! Houd jullie op de hoogte!! Liefs
Alle nieuwe meiden welkom. Lillo88 wat spannend zeg ik leef met je mee meid. Voor alle andere meiden hoop ik dat het deze ronde raak is. Duckertje: Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Spanned hoor en leuk al die voorbereidingen. Ben zelf afgelopen mei getrouwd en dat was echt de mooiste dag uit mijn leven. Ik begrijp wel dat je niet hoog zwanger wilt zijn als je trouw.
Bedankt voor het warm welkom! En inderdaad, het is heel leuk al die voorbereidingen voor ons huwelijk. Aan de andere kant zouden we ook al graag met jullie meedoen! Maar ja, dan eerst maar goed oefenen . Al hebben we ook al lekker voorpret hoor! We waren gister in de stad en we hebben onze eerste rompertjes gekocht! Wel iets te vroeg, maar we konden ze echt niet laten hangen! Dus het voelt al wel een beetje alsof we bezig zijn! Maar het lijkt me zo leuk om met z'n drietjes te trouwen. Lilo88, ik duim voor je mee hoor! Spannend... Groetjes, Duckertje
Ha meiden Mijn test van vanmorgen was weer licht positief.. dit keer binnen de afleestijd. wel weer een heel licht roze streepje Wilde net een clearblue doen is die kapot ... en nergens is het koopzondag waar ik effe een test kan halen Dus nu zullen we het pas morgen of overmorgen weten! Liefs
@lilo88 wat klote zeg maar ik ga je toch voorzichtig feliciteren hoor een streep is een streep meid! Ik zal voor je duimen op een knaltest morgen of overmorgen!
Hoi lillo, Wat spannend zeg. Krijg er zelf kippenvel van. Balen dat de test kapot is. Is er ook geen supermarkt of zo open?? Volgens mij verkopen die ook zwangerschaps testen. Ik denk aan je en nog even geduld meid. Toch al een kleine proficiat alvast en toi toi toi.
thanks lieverdss Helaas hier in de buurt geen tankstation of supermarkt die open is .. dus wordt mijn geduld op de proef gesteld Morgenavond probeer ik alsnog een test te kopen en dan voer ik m dinsdagmorgen uit denk Ik houd jullie op de hoogte xxx
Jammer!! Dan word je gedult zeker op de proef gesteld, maar je moet maar denken als de test positief is ben je het wachten zo vergeten. Succes en sterkte met wachten. Je laat toch wel weten als je weer een test hebt gedaan, Toch??
hoi lilo, weet niet waar je woont maar in tilburg is het vandaag gewoon koopzondag en de AH is open! Spannend hoor! Hebben jullie verder nog plannen? Hier moeten we nog poetsen aangezien ik daar morgen niet al te veel tijd voor heb en morgen komt jeugdzorg praten! Ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen! Morgen verder ook naar het ziekenhuis voor de FM! heel erg spannend!