hoi allemaal, ik ga morgen pas testen. moet vandaag als het goed is ongesteld worden maar het is pas onze eerste ronde dus weet niet hoelang mijn cyclus is. was die bij jullie wel gewoon rond de 28 dagen? klinkt raar maar zou het liefst vandaag ongi worden zodat ik weet dat ik een normale cyclus heb. nou ik ga verder wachten op mijn ongi hahaha. @lilo88: vind het zo spannend voor je!!! we lezen het morgen wel!!! @duckertje: ik had dat gevoel ook haha. het liefst roep ik het van de daken dat ik gestopt ben met de pil maar dat zal ik maar niet doen. toen ik wist dat ik met mijn laatste strip bezig was begon ik ook echt naar bayspulletjes te kijken, maar heb nog niks gekocht. het kriebelt wel heel erg!!! dus jullie blijven nog eerst een tijdje oefenen? wie weet is het dan meteen raak!!! @marjolinos: vandaag zijn we aan het klussen in huis, we zijn een beetje aan het verbouwen dus heb vandaag nog genoeg te doen haha. succes morgen in het ziekenhuis!!!
dit is mijn test van vanmorgen, wat denken jullie?? http://img829.imageshack.us/img829/7639/img0332k.jpg
@ Marjolinos Ik wilde heel graag effe naar tilburg rijden maar we moesten naar de oma van mijn vriend (die ligt niet zo goed namelijk) dus vandaar dat k gewoon geduldig moet zijn Ik denk dat ik dinsdag ga testen ik houd jullie op de hoogte liefs xxx
@Noordbrabant81,dank je wel voor het toevoegen,gezellig! Toen ik vorig jaar met de pil kapte had ik 3x een 28 dagen cyclus,daarna werd het 25. Ben helaas zo stom geweest om toen weer aan de pil te gaan (vriend wilde toen geen kinderen) @Lilo: Ik zeg POSITIEF! Alvast een voorzichtige felicitatie...
@ noordbrabant gezellig dat ik je vriendinnetje ben op dit forum! Ook spannende dagen voor jou! Laat even weten hoe het afloopt morgen. Ik had de eerste ronde wel 28 dagen toen vondt ik het natuurlijk een beetje jammer maar wel ook opgelucht dat ik mn cyclus terughad omdat helaas sommige heel lang moeten wachten. Tweede ronde was 29 dagen en nu zit ik in de klustijd @ lilo88 ik zie een streep hoor oke nog geen knaller maar wel een duidelijke dus nogmaals een voorzichtige felicitatie van mijn kant meid! Hopelijk krijg je morgen of overmorgen een knaltest! @ marjolinos veel succes morgen met Jeugdzorg. Hier gaat het ook goed, gister vruchtbaar slijm gehad dus geklust en volgens mij is die vandaag weer een heel eind over toch nog maar even doorklussen want volgens de berekening komt mn ei morgen pas Vanmiddag een verjaardag gehad en ons huisje aan kant gewerkt. Fijne avond iedereen!
bedankt voor jullie geduld hahah.. voel mezelf echt een onzekere zeikerd komt gewoon omdat ik het zo niet verwacht had .. Nog 2 spannende daagjes en dan zal de clearblue het mij vertellen
Dank je wel meissie! En ik denk dat iedereen snapt dat dit onzekere dagen zijn en dan wil je gewoon een beetje meer bevestiging zou ook gek worden van onzekerheid hoor maar ik denk gewoon dat Ronde 3 jou ronde is! ..... hopelijk die van mij ook (als zullen we dat over een paar weken pas weten.
Lilo: proficiat!!!! Ik zeg ook harstikke zwanger hoor! Geniet ervan, moet een heerlijk gevoel zijn! Duckertje: welkom hier! wannabemom: goed geklust rond jullie ei? Marjolinos: succes met jeugdzorg Noordbrabant: nog geen ongi? Spannend hoor!!!! Zaten er nog mensen op hun NOD te wachten? Hier nu ah wachten op NOD, pas over anderhalve week.... Duurt vele te lang.... pfff
@wannabemom24: natuurlijk laat ik het jullie weten!!! vind het zo fijn dat ik bij jullie mijn verhaaltje kan doen en vind het ook kei gezellie met jullie brabanders!!! klus ze he meid!!! @lilo88: volgens mij ben je echt kei zwanger ja!!! gefeliciteerd!!! wat zijn we blij voor je!!! @allemaal: ik ben nog niet ongi. morgen avond maar even een testje doen. ben een beetje bang dat ik geen eisprong heb gehad. weet het, beetje stom in de eerste ronde maar als je geen eisprong hebt dan ben je ook een beetje voor niks extra aan het klussen toch? heb gister bij sensitest toch maar even ovulatietestjes besteld met zwangerschapstestjes. wou eerst die ovulatietestjes nog niet gaan doen maar is toch wel makkelijk. jullie horen het morgen!!! liefs xxx
@ Noord-brabant Ik dacht ook dat ik geen eisprong had omdat ik helemaal niets heb gevoeld .. Ik ga voor je duimen meid!!!!
@ Tooske Het is ook een heerlijk gevoel maar tegelijkertijd erg eng.. Over een paar weken een eerste echo en dan zullen we pas weten of alles goed zit!! Hoop dat ik tot die tijd geen bloed verlies! Liefs
maar jij bent al twee keer(?) ongesteld geweest nadat je met de pil bent gestopt? dit wordt mijn eerste echte ongi of niet natuurlijk hihi. zou leuk zijn als we allebei zwanger zijn!!! doei!xxx
Ja ben al 2 keer ongesteld geweest .. de eerste maand veilig sex gehad om te kijken hoe mijn cyclus was dus vandaar dat ik ronde 2 zit .. anders was het ronde 3 geweest!!! Hoop dat je ongi wegblijft zodat we samen zwanger zijn hihi
@ Tooske Goed geklust haha Gister en eergister zowiezo dan vandaag voel ik dat mn eii komt want heb al heel de tijd krampjes dus waarschijnlijk vanavond ook nog Wachten op NOD duurt inderdaad megalang succes na vandaag mag ik me ook aansluiten op de wachtbank. @ Noordbrabant Succes meid met vanavond nog een test! Zeker spannend en ook omdat dit inderdaad de eerste ronde voor je is. @ Duckertje welkom bij de gezelligste mensen van Brabant Fijne dag iedereen ik ben alweer druk aan t werk maar kom af en toe rondkijken hier!