Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Noordbrabant: Wat een heftig verhaal joh! Hoop dat je je goed voelt en dat je cyclus weer snel op gang komt. En dat je het allemaal een plekje kan geven! Veel sterkte hiermee en een dikke knuf voor jou!!! xxx

@Petra: Latsige beslissing waarschijnlijk! Wel leuk dat je blijft meekletsen! Hoop dat het dan in mei maar snel mag lukken!

@Vstiertje: Welkom hier! Weer iemand uit de buurt! Ik woon in Dongen.

@Wendy: Hopelijk is het klussen niet voor niets geweest en heb je op 11 feb een posi test in handen!

@Bolbuikje: Heel veel plezier met klussen! Hoop dat het ontpillen onderhand klaar is bij je! Op naar roze!!!

@all: Hier gaat alles goed. Maak me alleen wel een beetje zorgen of alles wel goed is. Is omdat ik bijna geen kwaaltjes heb en de echo nog niet heb gehad. Weet dus niet of alles goed is en dat maakt me erg onzeker. Waarschijnlijk is het nergens voor nodig en maak ik me druk om niks, maar je weet nooit... Herkent iemand deze onzekerheid? Gelukkig hebben we donderdag de 1e echo, zal heel blij zijn als we deze gehad hebben!
    Vrijdag lekker een dagje vrij, gaan een weekendje naar Landal met m'n zus en haar gezinnetje en m'n ouders. Nu al zin in!

2. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ NB: wat een heftig dagje is dat geweest zeg. Hoop dat je goed hersteld en alles snel weer normaal op gang komt. Sterkte!
    Wel lomp, dat ze je zo op staan jagen als je net het vruchtje in je handen hebt, maar dat gejaagde zal wel bij een zoekenhuis horen.

@ VSiertje: welkom!

@ Bolbuikje: wie weet is het deze maand wel gewoon raak! Je weet het nooit. Lichaam gaan z'n eigen gang. Hoop het iig van harte voor je.

@ Petra: lijkt me een moeilijk besluit. Sterkte met de omstandigheden. Wel heel leuk, dat je lekker mee blijft kletsen. Voor je het weet is het mei ;).

@ TJ: denk dat iedereen die net zwanger is die onzekerheid wel herkent hoor. Is ook allemaal zo nieuw en spannend. Heb het nu zelfs af en toe nog wel eens. Alvast veel plezier in Landal, voordat ik dat vd week vergeet. Nog een paar daagjes en dan heb je eindelijk je echo!

@ Tooske: gisteren werklaptop niet aangehad. Heb ook vanuit bed liggen werken vd week. Had deadlines die echt af moesten, dus had geen keus helaas. Vanaf nu echt afbouwen. Gaat al de goede kant op.

@ Hier: weer zo goed als beter. Gisteren volgens mij zelfs onze kleine man voor het eerst gevoeld en vanmorgen nog een keer. Geen idee of het echt zo was, maar denk het wel.

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ TJ82: Meis ik herken die onzekerheid maar al te goed. Ik kreeg mijn echo pas met 12 weken, heb dus 8 weken lang in onzekerheid gezeten of alles wel goed was, leeft het vruchtje, wat nou als het een "missed abortion" is. Gelukkig heb ik me al die tijd voor niets zorgen gemaakt. Gelukkig heb je donderdag je echo en kun je daarna volledig genieten! Knuf

4. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Hallo,

Bedankt voor jullie "support"meiden.:D
    Natuurlijk blijf ik hier kletsen.
    Jullie weten toch dat ik jullie niet kan missen.:pHIHI
    Op dit moment komt hier alles tegelijk.
    Das balen, maar het komt goed.
    Dat weet ik zeker.:)

Vsiertje: welkom!!

Tj: Snap best dat je je druk maakt.
    Hoop dat je as donderdag gerustgesteld word.
    Tot die tijd rustig blijven, meid.
    Kop op!!

NB: Hoe voel je je, meid??

Weet iemand hoe het met Sjan gaat??:(
    Die heb ik al zooooo lang niet meer op forum gehoord.

Mamootje: Hoe gaat het met je?
    Wil de ongi nog niet komen?
    Hoop dat dit snel gebeurd en je geen medicatie hoeft te slikken.:)

Wendy: Das nogeens een duidelijke test.
    Zoals ik lees hebben jullie je best gedaan :pen is het nu aan moeder natuur.;)

LIEFS,

5. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Esje: Het was best een moeilijk besluit omdat we het beide heeeeel graag willen, maar soms moet je nare beslissingen nemen.:x
    Dat weten wij helaas maar al te goed.
    Maar het komt goed daar ben ik van overtuigd!!:)

LIEFS,

6. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @NB: Hey meissie, hoe voel je je nu? Was een lange dag in het ziekenhuis, maar je lichaam heeft het maar mooi zelf gedaan voor het grootste deel!
    Ik geloof ook wel dat het helpt qua verwerking dat je toch een week met een dood kindje hebt rondgelopen. Hoe vreemd dat ook klinkt.
    Wat nu verder? Moet je een tijdje wachten voor je weer mag proberen of maakt dat niet uit. En kan me voorstellen dat jullie hoofd daar nu niet naar staat...

Dikke knuffel!

7. gimena

gimena Niet meer actief

@NB nee Zie het net pas!! :( zit met tranen achter me pc!! heel heel sterkte mop!!

@ VSiertje: welkom!

@sjan nope lang niets meer gehoort

8. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ooh gezellig bij je ouders! Wel minder gezellig dat je moeder gehandicapt is. Hoe gaat het met Sophie? Is ze niet erg verkouden? Ik zie dat zoveel bij die kleintjes nu :(

TJ: dank je wel!

Wendy,ik hoop ook dat het deze maand eens raak is! :D Ik sla zelf trouwens geen dagen over. Ze zeggen dat het beter is om om de dag te doen maar dat weet ik zelf niet hoor.

9. gimena

gimena Niet meer actief

@bolbuikje.me moeder is door ziekte Ms in een rolstoel beland. en ze heeft kanker ook nog dus ze moet wekelijks ziekenhuis in en uit.
    en me moeder krijg geen recht op huishoudelijke verzorging via de gemeenten oosterhout dus had maar besloten om het zelf maar te doen voor me moeder.
    sophie maakt het goed :)
    der 14 maande prikje gehad wel een beetje ziekjes van geweest maar dat was heel normaal voor die prik.
    en nu doet ze het super heb niet te klagen :D
    hoe gaat het met jou lieverd?
    en denk je dat het deze ronde raak is;)? want zo ik zie heb je je ooievaar,s gevonden (avarter)

10. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    meid ik snap wel dat je je druk maakt. in ben immers net met een niet zo'n prettig verhaal gekomen na mijn echo:) maar je zegt dat je ook zo weinig kwaaltjes hebt maar hoeveel mensen zwanger waren tegelijk met mij en helemaal geen klachten hadden en ik voelde me hondsberoerd. de vk zei nog tegen me dat dat een heel erg goed teken was. nou niet dus en degene die amper of helemaal geen klachten hadden kwamen terug van een supergoeie echo. weet je de volgende keer hoeven ze mij echt niet meer te vertellen dat zo misselijk zijn alleen maar goed is. geloof er niks meer van. ben tot op de dag dat het kindje waarschijnlijk is overleden misselijk geweest dus bij mij waren de klachten ook nog niet eens af genomen terwijl ze zeggen dat dat af neemt net voordat het fout gaat. meis, geniet er van, elke minuut dat je zwanger bent! weet dat het moeilijk is maar het komt allemaal goed!!!xxx

11. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ik kan ook nooit mijn werk los laten dus ik herken het wel meis! langzaam afbouwen werkt het beste denk ik haha. en ik had de laatste week echt zoiets van waar maak ik me druk om zeg als er iets is op het werk ofzo! pfff vind nu andere dingen veel belangrijker!!!xxx

12. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    pardon geen recht op huishoudelijke verzorging!!! sorry hoor maar vind dat dus echt niet normaal!!! wat is dat voor gemeente!!! respect voor je meis!!! xxx

13. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hier gaat het echt op en af! gister naar de mac geweest en dacht bah zal ik een big mac pakken want vorige keer vond ik 'm niet meer lekker(toen ik zwanger was)maar nu weer gewoon weer een big mac gepakt en vond 'm weer super lekker. dan ga je weer nadenken en denk je: ja frummel is er echt uit. oke heb de hele week met een dood frummeltje gelopen en dan kun je het ook al steeds een beetje meer verwerken maar wat kwam het er allemaal gister even uit zeg!!! vandaag weer een hoop gejankt. nu is het besef er echt dat ik in augustus niet met een kleintje in mijn armen loop. augustus zal ook wel een moeilijke maand voor me zijn denk ik. maar ja komt allemaal goed zeggen ze. xxx

14. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Gimena: GEEN hulp??:$
    Wat is dat voor gemeente??
    Ik heb respect voor je dat je het zelf op je hebt genomen.

Bolbuikje: Klus ze!!;)
    Dat het deze ronde raak mag zijn en je over twee weken een knal positieve test in handen hebt.:)

NB: Het is begrijpenlijk dat je moeilijke momenten hebt.
    Je hebt dan ook de afgelopen weken iets heftigs meegemaakt.
    Doe het rustig aan meis en denk aan jezelf.
    Denk aan je en je mag hier altijd je hart luchten.

LIEFS,

15. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noordbrabant, kan me voorstellen dat het besef nu pas komt en dat je echt even alles eruit moest gooien. Het is echt gewoon rouwen wat je doet en dat kan nog best wel even duren denk ik. Ik hoop zo hard voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en een superplakbeebje hebt! Dikke knuffel!

Bolbuikje, hoop echt dat t jouw maand is deze maand, gun het je zo!

Wendy, wij deden het op de dag van mijn positieve ovulatiestest en de paar dagen daarna gewoon elke dag. Ik probeerde in te schatten dat we het de dagen daarvoor om de dag deden. Hoop dat er een superzaadje bij zat die zijn doel bereikt heeft :D

Petra, wat het ook moge zijn, heel veel sterkte ermee en heel gezellig dat je met ons blijft beppen!

TJ, ik was ook vreselijk onzeker de eerste weken! Daarom heb ik op eigen houtje zelf een echo aangevraagd met 7 weken en met 10 weken. Dat vond ik heel erg prettig, ik wist dus gewoon dat het goed zat! Ik zou dit de volgende keer weer precies zo doen. Kostte me 25 euro per echo, nou ik had het er dubbel en dwars voor over om de bevestiging van een groeiend en levend beebje in mijn buik te zien. Heel veel succes en plezier met je eerste echo meis!

Esje, goed bezig meid! Voel je je al wat beter? Oh, heb je m gevoeld???? Wat lijkt me dat mooi zeg!

Gimena, wat vreselijk dat je moeder en gehandicapt is en ook nog eens kanker heeft.... Is het goed te behandelen? Wat bruut dat ze geen hulp krijgt vanuit de gemeente!!!! Ontzettend lief dat jij haal helpt!

Mamootje, hoest met jou?

Hier nog steeds heel erg moe, maar komt goed. Morgen 13 weken!

16. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @all: bedankt voor de lieve opbeurende woorden! Soms roep ik mezelf ook eens tot orde: denk een positief!! En inderdaad: alles komt goed. Dat ik ook niet voor niks het motto van mij en m'n vriend, we zetten het zelfs op onze trouwkaart! Ik ga vanaf nu alleen nog maar genieten van dat kleine frummeltje en hopen dat we donderdag een super echo hebben!

@Noord-brabant:Wat ben je toch een lieve schat! Ik zit hier een beetje te zeuren over m'n onzekerheid terwijl jij net zo ver was en je kindje gewoon bent verloren... Ik moet ook heel veel aan je denken. Logisch dat alles eruit is gekomen, is ook alleen maar goed. En dat vooral ook met ons blijven delen hoor!!! Dikke knuf!!!!

@Lilo: Ik vind de echo met 12 weken ook wel laat hoor! Had van mij al veel eerder gemogen! Hebben jullie ook geen nekplooimeting laten doen? Want dan kun je volgens mij wel eerder een echo laten maken. Ben jij toen ook in Rijen geweest?

@Tooske: Kan me heel goed voorstellen dat je zelf eerder een echo hebt geregeld! Zou ik de volgende keer waarschijnlijk ook doen. Vond het heel lastig om het geduld op te brengen om te wachten tot 12 weken, zeker gezien geduld niet mijn sterkste kant is, haha! Gelukkig is het nu aftellen tot donderdag!

Iedereen een hele fijne zondag gewenst! xxx

17. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

#1537 BolBuikje34, 30 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2011
    He lieverd,wat ontzettend erg voor je moeder! En dan ook nog kanker erbij. Ik vind het meer dan belachelijk dat ze geen huishoudelijke verzorging erbij krijgt. Misschien stomme vraag,je hoeft niet te antwoorden,,weten ze al of er iets aan gedaan kan worden,ik bedoel dat ze het gaat halen? Moet voor jou ook vreselijk zijn. :(

Ik hoop dat het deze maand raak is! De ooievaars zijn idd al aangekomen,nu de rest nog hihi.

xx Bolbuikje

meiden bedankt voor jullie opbeurende woorden. Ik denk dat ik vandaag m'n eisprong heb dus nog 10 daagjes wachten. Iedereen op de wachtbank: succes!

Noordbrabant,ik kan me helemaal voorstellen dat augustus een moeilijke maand voor jullie zal zijn. Hopelijk ben je in die maand wel al een maand of 6,7 zwanger van een nieuw wonder ;)

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ TJ82: Wij hebben inderdaad geen nekplooimeting laten doen, omdat het maar een kansberekening is. Het zou mij ook veel te onzeker maken als er een lage kans uit zou komen. Daarnaast zitten we ook niet in de risico-groep, dus zodoende :)
    Ik moest naar diagnostisch steunpunt in breda. Wilde een afspraak maken voor in Rijen maar die o zo vriendelijke mevrouw aan de tel (NOT) zei dat ik alleen maar naar breda kon ..
    Oooh en dat moment vergeet ik nooit meer. Bij een 2e zwangerschap zal ik net zoals tooske eerder een echo laten maken om te kijken of het goed zit. Die onzekerheid 8 weken lang was voor mij echt heel zwaar.

@ Gimena: Respect voor jou meissie! Ik vind het belachelijk dat je moeder geen huishoudelijke hulp krijgt. Het leven is zoo oneerlijk :(

@ Bolbuikje: Goed klussen voor jou dus ;) en over 10 dagen weer spannend!

@NB: Heel begrijpelijk dat al je emoties eruit moeten komen, wat jullie hebben meegemaakt is ook niet niets!! Ik kan me voorstellen dat de maand augustus een moeilijke maand voor je wordt!! Maar 1 ding weet je wel (wat ook wel geruststellend is) je lichaam werkt wel en je kunt zwanger worden. Dus ik duim kei hard voor je dat je snel weer zwanger bent, zodat je augustus kan herdenken samen met je kindje in je buik!!

Heel veel liefs Sabine

19. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    @ tooske: ik hoop het ook joh! zou mooi zijn, gisteren erg druk gehad dus niet meer geklust maar het zaad leeft als het goed is zeker 48 uur.
    voel nu duidelijk aan mijn lichaam dat de eisprong geweest is, zo apart als je je lichaam leert kennen.. mijn borsten zijn niet meer gevoelig nu..

@ bolbuikje, elke dag : daar lees je steeds meer over dat dat mag, dat daar het zaad zelfs sterker van wordt ipv lui?

Hoe is t met jou nu trouwens?

Fijne zondag allemaal

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Aamai, zelfs als ik een dag helemaal niets doe, ben ik nog moe.
    (vandaag uitgetest ;) )

Hebben jullie hier ook last van?

Deel Deze Pagina