@ Lilo hartstikke positief meid! van harte gefeliciteerd @ All hoe is het met jullie? Op naar de volgende!
hey meiden ben ongesteld geworden vannacht! helaas maar ben toch ook wel blij dat ik nu weet dat ik een eisprong heb gehad. maar heb de eisprong ook niet gevoeld. weet wel dat we toen de zaterdagavond en de maandagavond hebben geklust. niet gelukt dus! maar meiden: op naar de volgende ronde!!! liefs xxx
noordbrabant1981, heel er jammer... Maar nu weet je in ieder geval wel dat je gewoon een eisprong hebt gehad. Lijkt me ook wel een opluchting! Te weten dat alles normaal functioneert. Maar jouw tijd komt ook nog wel hoor! Lilo88, en hoe voel je je nu? Lijkt me echt een heel apart, maar super idee om te weten dat je zwanger bent! Groetjes, Duckertje
Wat jammer noordbrabant Maar inderdaad wel een goed gevoel dat je iig je eisprong hebt gehad en dat alles werkt toch?
Lilo: echt kei leuk. De streepjes zijn duidelijk te zien meid. Een dikke proficiat en knuffel van mij. Noord brabant: Dat is balen zeg. Maar nu ben je wel een x ongi geweest na het stoppen met de pil. Wannabemom: Ik zie dat je vandaag je ei hebt. Vandaag nog even jullie ebst doen en dan weer wachten, spannend!! Sjan: Hoe voel je je. Je bent er bijna. Spannend spannend en nog een spannend. Zie je er tegen op?? Ik heb toch mijn ei gehad het weekend ondanks een onduidelijke testen. Vanmorgen was mijn temp 0.4 hoger als anders. Nu is het afwachten, en nog eens wachten!! Ik kom vanavond weer een kijkje nemen. (moet zo weer gaan werken)
@allemaal thanks voor de lieve reacties!!! ben nu wel een beetje opgelucht ja dat alles gewoon goed werkt dus nu gaan we extra goed ons best doen!!! jullie allemaal succes met klussen!!! @sjan: alvast heel veel succes met de bevalling!!! liefs xxx
@ sjan gaat prima dank je wel en met jou? hou je het nog een beetje vol?? wil je thuis bevallen of het zh?
@ Petra dankje wel hier wel goed hoor. Idd erg spannend allemaal. Ik ben wel bang maar het mag wel komen Heb je goed geklust? hihihi. @ Noordbrabant dankje meid effe kijken woensdag uitgerekend kijken wat de VK gaat zeggen morgen. @ Gimena met mij gaat het wel hoor laatste loodjes zijn het zwaarst. Ik ga in het origine centrum bevallen dat is nieuw in breda een aparte afdeling in het ziekenhuis van breda
Noordbrabant,jammer dat je ongi bent geworden Lilo: gefeliciteerd zeg!! En in de 3e ronde,wow kei snel Sjan,je hoeft ook niet lang meer zeg. Heel veel succes alvast.
Haha vanavond mag mn mannetje nog even zn best doen ja en dan is het weer 2 weken wachten! In welke ronde zat je ook alweer? En wat is je NOD? Fijne avond iedereen!
wannabemom: Ik zit nu in ronde 2 en mijn NOD is 10 september. In welke ronde zit jij en wat is jou NOD?? Succes vanavond en doe je best.HIHI
Dank je wel meis dat is helemaal goed gekomen Ik zit in Ronde 3 nu mijn NOD is 13 september Spannend! Op de wachtbank. @ Gimena gaat goed hoor en met jou? Zit vanaf vandaag op de wachtbank hopelijk gaan die weken hard voorbij Heb t nog best druk voor de onze bruiloft op 1-10 dus dat komt wel goed! Fijne dag allemaal.
@Lilo: nog getest? Zijn je testen nog donkerder? En heb je al kwaaltjes? @Noord brabant: Jammer zeg dat het niet zo mocht zijn, maar wat je zegt: fijn dat alles goed werkt. Op naar de volgende ronde meid! @Wannabemom: Oh, goed geklust dus? Spannend he! @Sjan: zo Sjan, dus ieder moment nu, echt heel erg spannend zeg! @PetraB: Yes, je ei gehad!!!! Heb je goed je best gedaan het weekend? Ja, nu is het wachten, wachten en nog eens wachten. Mijn NOD is 9 of 10 september, dus kunnen we samen wachten haha @Gimena, nog op je eitje aan het wachten? Duurt lang he? Hier alles goed hoor, alleen ah wachten, pfff . @Duckertje: hoe gaat het met de voorbereidingen op de bruiloft, leuk hoor, lijkt me een hele bijzonder dag. @Bolbuikje: bezig aan je laatste strip, en dat duurt zoow lang voordat je die helemaal opgegeten hebt hihi!
Haii meiden Effe een update: gisterenmiddag getest met een clearblue en ja hoor 2-3 weken zwanger hihi! Ben zo blij! Vanochtend de dokter gebeld en vanmiddag de verloskundige voor een eerste echo spannend!! Ik ben 6 mei uitgerekend. De perfecte maand vind ik zo!! Kwaaltjes: gespannen borsten, borrelende darmen, af en toe krampjes liezen, veel veel honger, vrolijk en nog maar een beetje moe hoe is het verder met iedereen hier? Knuffels xx
Hier is gelukkig alles goed Lilo88,en nu een mooie banner he Tooske: Ja,ik zit hier echt de dagen te tellen..Wil het liefste NU stoppen maar heb een bepaalde datum in m'n hoofd haha.
@lilo idd nu nog een mooie banner voel je verders wel goed niet ziek? hier gaat het prima en daar? @tooske ik heb geen haast hoor komt allemaal vanzelf