Wat ik daar straks meemaakte hihi. Mn vriend zit er net zo vol van als ik. (hoop dat ik voller zit) Maar hij stond achter me, pakt me vast en zegt... jah ze zijn echt groter. Haha. Zomaar uit het niets. Vroeg aan hem of hij me zat te stangen, maar hij meende het serieus. Maar we wachten tot zondag en dan weer een testje. (als me dat lukt)
Jeskejes, ben je al lang gestopt met de pil? Mijn borsten zijn namelijk gegroeid toen ik met de pil stopte, dus daar kan het ook mee te maken hebben. Hoop dat het raak is meid! Wendy, lastig he dat wachten.... Ik was zeker de laatste week van het wachten meestal ook erg onzeker en ook beetje down. Tis gewoon allemaal heel erg spannend. Bolbuikje, zwanger zijn is ontzettend leuk!!!! Omdat: -je kunt uitkijken naar een klein hummeltje van je eigen en je vriend/man zijn vlees en bloed. -je samen namen kunt verzinnen, spulletjes uitzoeken en samen grapjes maken over dat die kleine er wel heel erg erboven op zit als je sex hebt -je lichaam veranderd en dat is bijzonder om mee te maken en te zien. -je (ik dan iig) enorme tieten krijgt, waar je man/vriend de hele dag aan wil zitten. -je familie het ook zo leuk vindt. -dat misselijk en moe zijn en alle andere kwalen die er zijn of nog gaan komen inderdaad niet leuk zijn, maar dat je dat er gewoon voor over hebt en dat straks (hopelijk) allemaal weer bent vergeten als je dat frummeltje in je armen hebt! Zo, heb ik je overtuigd? Want ik kan nog wel even doorgaan hoor Frou81, hoop dat het een vruchtbaar weekend voor je is! Lilo, ah nee, zo'n pijn gehad vannacht! Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen vandaag. Het ene weg en het andere krijg je ervoor terug.... TJ, wat fijn dat je met naaste familie bent dit weekendje weg, hoef je je niet in te houden en kun je je gewoon uiten. Hoop dat je het een beetje van je af kunt praten en dat je snel gecurreteerd kunt worden zodat je weer met een schone lei verder kunt. Dikke knuffel! Weet je dat ik me best wel kwaad kan maken om dit soort gevallen, omdat het eigenlijk al veel eerder geconstateerd had kunnen worden! In andere Europese landen heb je al veel eerder een echo om te kijken of alles goed is. In Nederland zijn er wel verloskundigenpraktijken die eerst een echo doen met 6/7 weken en dat je daarna pas je intake hebt. Maar bij de meesten heb je pas met 12 weken je eerste echo. De 12 en de 20 weken echo zijn ook de enige 2 echo's volgens mij die 'standaard' zijn in Nederland, behalve bij complicaties of eerdere problemen natuurlijk. Ook wat betreft bevallen en pijnbestrijding loopt Nederland een heel stuk achter op andere omringende landen. Snap ik gewoon niet helemaal waarom....
@Tooske,hahaha ik lig dubbel. Vooral dat stukje van de grote tieten Mannen! Het lijkt me zelf geweldig om zwanger te zijn maar de werkelijkheid kan tegenvallen. Maar goed,het gaat natuurlijk om dat wondertje wat je na 9 maanden in je armen houdt. Krijg je al een aardig buikje? Ik wil wel es een foto zien! Jeskejes,8 maanden is een behoorlijke tijd dus het zou zeker wel eens raak kunnen zijn! Wendy,sterkte meis Zo voelde ik me 2 weken geleden ook. Kut he,dat wachten.
Haii meiden, Weer terug van de echo ... helaas niet gelukt omdat kleintje te laag lag we hebben het wel zien gapen dus dat was de moeite al waard. Het is geschat op 6,5 pond als het geboren wordt. We hebben we weer de bevestiging van een meisje gehad dus dat is fijn 22 februari kunnen we weer komen en hopelijk ligt onze meid er dan wel goed voor. Ik was vantevoren naar de toilet geweest en had een uur van te voren moeten drinken en niet meer mogen plassen. Dus hopelijk 22 feb beter en anders wachten we gewoon af tot aan de geboorte Liefs
Het gaat al weer, gisteren niet, ging tekeer tegen mijn vriend dat t allemaal maar niet lukte etc.. ik voelde me zo dom. gepraat met hem en hij zei dat ik me ZO druk maak en dat dat niet goed is. Ik had ook hoofdpijn en dat is meestal als ik ongi moet worden. Nu is dat weg en ik voel nu ook niks van verschijnselen of zo.. Dus ik kan echt niks anders doen dan wachten.. Fijne zondag meiden!!
Uhh Komt me heel bekend voor. Had gister ook ff knallende ruzie. Baalde zo dat ik ongi was geworden. En hij reageerde zo koeltjes. (terwijl hij het wel jammer vond) Jah dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, maar nu is alles weer goed. En ook ik moet me niet zo druk maken. En om zijn favoriete zin te citeren: "Komt wel goed, schatje." Sterkte met wachten.
jeskejes en wendy,helaas heel herkenbaar. Ik ga ook altijd tegen mijn vent tekeer en roep dat ik onvruchtbaar ben en noooit van de pil afkom! (sorry voor mensen die dit lezen en al heel lang bezig zijn) Hij reageert gelukkig wel altijd heel lief,me troosten enzo want ik moet altijd huilen. Sterkte meiden! Hier: zwaar griep,hoofdpijn,niet te harden en vreselijke koorts. Mijn eitje zat eraan te komen maar het vruchtbare slijm is pleitte nu en dat ei zal wel een paar dagen in de wachtstand staan. (Als er uberhaupt nog eentje komt.) Kortom: ik denk dat ik deze maand weer op m'n buik kan schrijven. ZUCHT.
@Bolbuikje: Pff vervelend dat je nu ziek bent, veel beterschap. En hou moed. @Gimena: balen meid. Kwou dat ik ze weg kon jagen.
Die rooie duivels ook weer! Ik haaaaaaaaaaaatttttt rode duivels! Hier nog op het wachtbankje. Heb gisteren besloten naar de 9maandenbeurs te gaan, ookal ben ik (nog) niet zwanger. Lijkt me gewoon leuk. en de huishoudbeurs zit ernaast, dus dat wordt ook gezellig, ga samen met mijn zusje. xxx
hoi meiden, Ook hier een brabander die zwanger wil worden... Vandaag dag 30 van mijn cyclus. Vorige maand 31 dagen gehad. EI is erg laat geweest. Door middel van ovutesten gezien dat ik dag 22 de piek had. Nu dus 8 dagen geleden. Maar ja wie ben ik, kon het niet laten en heb er een testje tegeaan gegooid. Maar helaas (nog) negatief. Denk dat ik gewoon te vroeg geweest ben!!!. GRR dat wachten wachten. Volgens mij moet ik minimaal 14 dagen wachten na ei toch? Mits ik natuurlijk overmorgen ongesteld word. Heb verder helemaal geen kwaaltjes.. Beetje jammer. Denk dat we door gaan naar ronde 4.
Hey meiden, Voor degene uit het jaar 1981: Ik heb vandaag een topic geopend. Want ik ben wel eens benieuwd hoeveel meiden er uit dit 'geweldige' jaar komen En waar ze vandaan komen enz, enz. Je weet wel die dingen. Topic: Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan
jij krijgt ook een dikke knuff!!! weet je wat, iedereen hier krijgt een dikke knuff! inclusief mezelf haha, had vannacht een hele grote dip. mijn vriend kwam thuis van een verjaardag(half 3). ik had echt geen zin om mee te gaan want zat al niet echt lekker in mijn vel. ik lag al in bed en voelde me zo alleen. hij zou veel eerder thuis zijn maar het werd dus kei laat. gewoon weer in slaap gevallen en om 4 uur werd ik wakker en moest toch ineens hard huilen! mijn vriend werd wakker en toen hebben we samen even flink gehuild. begin steeds meer te beseffen dat we opnieuw moeten beginnen. nu heb ik hele dikke ogen van het huilen maar het gaat nu we weer een beetje. net weer een zwangerschapstest gedaan maar er zit nog heel veel hcg in mijn lichaam. xxx
@jes sorry kom niet uit 81. die er maar 7 jaartjes bij tellen . @nb Knuffelt terug! komt goed lieverd!
Noordbrabant,ooh meis,dikke kus hier. Hoop dat het Hcg snel weggaat en jullie opnieuw kunnen proberen Frou jeskejes en gimena,sterkte met die k*tduivels! Nvdb welkom hiero! Vriend heeft nu ook griepverschijnselen en wil niet klussen. Ik eigenlijk ook niet maar ik wil zo graag een baby. Maart moeten we ook al overslaan omdat vriendlief 10 dagen in Oostenrijk zit,net terwijl ik vruchtbaar ben En trouwens als een man griep heeft,heeft ie volgens mij ook geen goed zaad.