Ik dacht dat je in V...d woonde niet in dat kleine dorpje erbij Wel mooi durrepke hoor Petra,,heel veel beterschap meis Het zit je idd niet mee.
@Noordbrabant1981, Esje & Vstiertje: wij gaan zaterdag naar beurs. @Noordbrabant: hoe ist verder met je? Knap dat je doorzet. Petje af. Fijne vakantie alvast. @Esje78: Dat belooft veel goeds hihi Lekker eigenwijs manneke. Wel leuk om te zien op de echo denk. @Wendy: hou die duivels op afstand hé. @Lilo88: lekker van genieten dan. van je verlof. @Petra: jeetje meid, dan hebben ze je goed te pakken beterschap. En das wel schrikken met die koliek, dr is bijna niks ergers. Hoop voor je dat je pony er door komt. Weet hoe t is En ziek, rust maar eens goed uit. Laat je nog wel een x weten hoe t met je pony is? en met je schouder natuurlijk.
ja ik woon in valkenswaard. maar waar centerparcs is noemen ze toch westerhoven? degene die daar heen is geweest zei dat het valkenswaard was. maakt niet uit haha. je woont dus vlak bij mij haha!!!
@Lilo: Vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt! Wel fijn dat je nu lekker rustig aan kan gaan doen. Geniet van je verlof! Was jij trouwens afgelopen vrijdag (met je zusje?) bij de Bruna? Dacht je te herkennen van de foto... @Petra: Balen van die ontsteking! En dan ook nog eens je pony erbij... Sterkte meid! @Esje: Fijn dat je jullie kleine mannetje weer gezien hebt! Altijd genieten volgens mij! @Wendy: Geen bloed = nog hoop! You never know!!! Ga voor je duimen. @all: Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest. Nogmaals echo gehad, er is inderdaad geen vruchtje meer aanwezig, alleen nog het vruchtzakje. Meteen afspraak gemaakt voor curettage, kan morgen al terecht! Moet morgen om 12.30 uur in het ziekenhuis zijn. Baal wel een beetje dat het pas zo laat is, want ik moet nuchter zijn en denk dat ik dan wel honger en dorst heb... Maar we zetten door! Ben wel heel blij dat ik zo snel geholpen wordt! Even afwachten hoe het daarna gaat. Wij wilden ook naar de 9 mnd beurs gaan (op vrijdagavond), maar denk niet dat we nu nog gaan. Vind het nog iets te confronterend... Volgend jaar maar weer! Ik laat morgen weten hoe het gegaan is! xxx
@NB: ja ik ben naar center parcs geweest, maar wij spraken vroeger thuis altijd van 'valkenswaard' maar het is inderdaad in westerhoven...je rijdt officieel valkenswaard uit op een gegeven moment Ik ga ook naar de 9 maandenbeurs en huishoudbeurs met mijn moeder en stiefvader...zaterdag de 19e! Vorig jaar ben ik ook bij beide geweest ook met mijn moeder en haar vriend, ik vond het heel erg leuk! dus heb er nu ook weer zin in maar wel jammer dat je (vooral op de 9 maandenbeurs) een beetje doelloos rondloopt Verder nog steeds ziek
Sterkte morgen!! @petra: wat vervelend van je ontsteking! klinkt pijnlijk! En ook met je pony, sterkte! @lilo: wat vervelend van je bekken! ja ik weet niet hoe ik moet reageren op je ziektewet...fijn dat je meer rust kunt nemen!! minder fijn dat je nu al moet stoppen lijkt mij..wat vind je er zelf van?
@TJ82: Veel sterkte morgen meid. En snap t dat t vrij confronterend is zon beurs. @Mamootje:Beterschap en wij gaan ook zaterdag de 19e. En je kunt je al orienteren hihi. Ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd. Ik ga lekker mn bedje zo in. Heb net acupuntuur gehad en nu zo duf als een kat, maar wel lekker ontspannen. Koppie ff leeg.
TJ heel veel sterkte morgen meis! Zal best wel pittig zijn.... Verder lees ik dat er veel zieken zijn, heel veel beterschap. Mijn manneke is ook ziek, hoop niet dat ie mij aansteekt. Ben al zo moe, geen zin om ook nog eens ziek te worden Verder ook een dikke knuffel aan alle dames die ongi zijn geworden. Ik hoop echt dat het snel gaat lukken voor jullie. Gimena, las ik nou dat je een time out hebt omdat je gaat verhuizen? Drukke bedoeling dus! De dames die op het wachtbankje zitten: ik duim duim duim duim voor jullie! 9-maaanden beurs ga ik op donderdagavond heen met mijn moeder en zus. Ik heb gratis avondkaartjes van de Kruitvat. Zijn normaal 10 euro, dus dat scheelt een hoop! Jammer dat we nog niet weten wat het wordt als die beurs is. Nou ja, nog effe geduld hebben. Morgen naar de vlos voor controle.
ja haha westerhoven is ook echt maar een klein dorpje dus kent bijna niemand hihi. ja dat vind ik nu ook jammer van de 9 maandenbeurs. er staat dat het ook is voor vrouwen die zwanger willen worden maar als ik zo kijk wat er te doen is dan lijkt het me meer voor aanstaande moeders. ben benieuwd of ik er moeite mee krijg. daarom gaan we wel eerst naar de huishoudbeurs en daarna naar de 9 maanden beurs. als ik het dan moeilijk krijg kunnen we naar huis. doe rustig aan meis!!! xxx
Morgen een echo !! Ik zal dan ongeveer 10 + 2 zijn. Ben benieuwd of alles goed is. Hoop het wel. Heb er zin in !!!
@ TJ: heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis meis. Wel heel fijn, dat je zo snel terecht kunt. Ben je gisterenmiddag toch nog netjes naar je werk gegaan? @ Petra: jeetjes meis. Sterkte met alles. Hoop dat alles snel goed komt met je pony en dat de medicijnen bij jezelf aanslaan. Heb het ooit in m'n heup gehad en is absoluut geen pretje. Houd je taai meissie! @ gebakje: spannend morgen! Hoe laat mag je? @ Mamootje: beterschap! Hoop dat je snel weer opknapt. @ Tooske: succes vandaag bij de VK. Ons manneke is idd nu al een eigenwijsje. Gisterenavond weer lekker naar de zumba geweest, maar daar had meneertje blijkbaar helemaal geen zin in. Heeft flink dwars gelegen (nu bij zumba, vorige week al bij winkelen = echt ventje dus...........hahahaha).
Mooi dat je er zin in hebt, lijkt me mooi om te zien en gaan er van uit dat alles goed is met die kleine
Weet niet of ik hier zomaar in mag vallen. Maar ik ben een Brabantse (Den Bosch) en samen met mijn vriend gaan we voor ons eerste kindje. Ik heb PCOS dus het gaat wat moeizaam maar hopelijk begint de behandeling gauw, spannend! O, en ik ben Jen, 26 jaar, kinderfotograaf en woon samen in de mooiste stad van Brabant
@ Jen: natuurlijk kuan je mee komen kletsen. Welkom! Leuk om er nog een Bosschenaar bij te hebben. Hopelijk heb je toch snel een mooie test, ondanks je PCOS.
ftjl welkom hier! Esje, whahahaha een echte vent dus! Nu al een hekel aan vrouwendingen Alles was gelukkig goed bij de vlos, hartje weer gehoord! Alleen is mijn bloeddruk erg laag, maar dat had ik de laatste paar weken al wel gemerkt. Dus nu veel zoute dropjes eten, heel erg vervelend Ook afspraak voor de 20-weken echo gemaakt, nog 5 weekjes geduld en dan weten we of we een menneke of een vrouwke kunnen verwachten
Hoi Meiden, Bedankt voor de enthousiasme welkoms berichten. En zal ik eens wat vertellen. Heb net.... 15 minuten geleden test gedaan... POSITIEF! Oei wat ben ik blij zeg. Brengt dit forum mij misschien geluk? X aan iedereen