Meiden uit Noord-brabant die voor een 1e kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lilo88, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeskekes, ik kom ook uit midden brabant, bij Breda in de buurt.

TJ wat heerlijk dat jullie gaan trouwen! En leuk dat jullie naar Antwerpen gaan met carnaval, geniet ervan he meis, effe lekker met zijn tweetjes, proberen je verlies samen een plekje te geven.

Ik hou wel van carnaval, maar nu ik niet kan drinken vind ik er niks aan (beetje sneu, maar tis nou eenmaal zo haha!). Normaal gezien ga ik 1 of 2 avonden met vriendinnen, mijn vriend geeft er ook niets om. Dit jaar ga ik alleen 's middags naar de optocht.

Petrab, jeej zeg, je hebt er echt wel veel pijn aan, hoop dat het snel beter wordt!

Heb vandaag verf gehaald, we willen morgen 3 muren van de babykamer gaan schilderen. 3 muren beige en dan 1 muur wat donkerder en we hebben witte meubeltjes. Maar als ik morgen echt heel moe ben komt het allemaal nog wel, heb het iig al in huis. Iedereen fijne zondag!

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)

Ik in Roosendaal:D

3. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ik vind t niet erg hoor jeskejes dat leden hier weten dat ik uit bergen op zoom kom:)

voor mij geen vastenavond nee, wij vluchten ook altijd belgie in:) gaan we naar de noxx bijvoorbeeld:D:D

Gr. wen x

4. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    en al geverfd? leuk als je dadelijk het kamertje aan kan kleden!!! oh ik vermaak me echt zonder alcohol! vind het niet eens lekker dus alcohol heb ik ook niet gemist toen ik zwanger was. wel mijn sigaretje en rook nu ook weer 5 sigaretten op een dag. jullie ook fijne zondag!!!xxx

5. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    heb vanmorgen nog een testje gedaan en geeft nog een lichte maar wel duidelijke streep. donderdag weer een test en als ie niet omo wit is maar het ziekenhuis bellen. ***zooi!xxx

6. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Hey meiden,
    Nou, hier begint de testdrang langzaamaan de kop op te steken... PFF, nog een paar daagjes wachten. Wil namelijk echt pas als ik overtijd ben gaan testen, ivm de teleurstelling. Merk niet echt iets bijzonders aan mijn lichaam, dus het zal wel weer niet raak zijn. Geduld is een schone zaak...

7. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    oh frou, idd goed van je, gewoon afwachten ivm teleurstelling!! succes joh!

8. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Frou: sterkte meid.
    Wachten duuuuuuuuuuuuuuurt zoooooooooo lang.

NB: Balen meid.
    Hoop dat de test donderdag omo wit is en je verder kunt.
    Liefs,

Hier VEEEEEEEEEEEL pijn gehad vandaag.
    Ik heb heel wat tranen gelaten en wist me geen raad meer.
    Mannetje helemaal in paniek omdat hij me niet kon helpen.
    Van ha post nog sterkere medicatie gehad.
    Die ik bij mijn andere medicatie moet innemen.
    Nu is de pijn gelukkig weer te dragen.
    Hopenlijk een redelijke nacht vannacht.

Liefs.

9. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    wat vervelend meid!!! vind het echt rot voor je!!! sterkte meid!!! dikke knuf!!!

10. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    #1830 petrab, 14 feb 2011
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
    Hey meiden,

VALENTIJNSDAG!!!!!!!!!!!!!
    Verwachten jullie iets vandaag???
    En geven jullie je vriend/man iets?
    Zo ja wat?

Ik zal beginnen:

-Ik weet het niet.
    Manlief zei dat hij om 17u thuis zou zijn en dan red hij het niet om vanuit zijn werk nog iets te halen/regelen.:(
    Maar ik heb goede hoop.
    De dag is immers net begonnen.HIHI :p:p

-Hij krijgt van mij:
    lieve kaart met helium ballon met i love you erop.
    en een doos milka chocolade, hart model, met nog een valentijns kaart eraan met daar op een chocolade hart erop afgebeeld met onze namen erin.(allemaal besteld bij greetz via internet)
    Kan immers niet zelfstandig weg van huis om iets anders te halen.
    Maar denk dat hij dat wel leuk gaat vinden.:D:D

En jullie allemaal en warme knuffel van mij voor deze valentijnsdag.
    Omdat ik hier alles kwijt kan en jullie zo lief en vriendelijk zijn!!!!!

Ben benieuwd of jullie iets verwachten/doen.

Liefs,

11. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    NB: bedankt meis.
    Hoe gaat het nu met jou?
    Kun je het een beetje een plekje geven?
    Het is natuurlijk nog maar pas geleden.

Frou: Hou het vol he meis.
    Om niet voor nod te testen.
    Zet 'm op.
    Je kunt het.

Hier een redelijk goede nacht achter de rug.
    Medicatie helpen op dit moment goed,ben niet helemaal pijn vrij maar dat is niet erg, maar ja mag ook wel met 5 tot 8 pijnstillers per dag.
    Ga zo naar een vriendin, in de straat, lekker thee drinken en kijken hoe het met de kids is.
    Even wat afleiding.HIHI

Nou meiden, een leuke dag gewenst!!!!
    LIEFS,

12. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    #1832 Esje78, 14 feb 2011
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
    @ Frou: spannend!!! Duim heel hard voor je.

@ TJ: alvast veel plezier in Antwerpen (ga ik anders vast vergeten :)).

@ Petra; balen meis, dat je zoveel last hebt van je arm. Hoop echt dat het snel wat beter wordt en je je medicatie wat af kunt bouwen. Sterkte!

@ Mamootje: beterschap! Bijholte-ontsteking is ook geen pretje.

@ Bolbuikje: hoe is het nu?

@ Wendy: balen, dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk de volgende ronde wel raak.

@ Tooske: is het gelukt met verven? Wij hebben zaterdag ook verf gehaald. Gaan 1 muur blauw maken en de rest laten we wit. Vriendlief gaat volgende week schilderen :).

@ Lilo: wat leuk, dat je dat echt kunt voelen. Lijkt me heel gaaf. Vrijdagavond was onze kleine man echt een feestje aan het bouwen. Een aantal hele harde trapjes, die ik zelfs aan de buitenkant kon voelen. Meteen vriendlief z'n hand gepakt natuurlijk en gelukkig deed ie het nog een keer. Afgelopen 2 dagen weinig gevoeld en nu is ie weer lekker bezig.

@ Carnaval: hier een rasechte Oeteldonker, dus ik sta al in de startblokken hoor. Kan me niet schelen, dat ik niet kan drinken dit jaar. Ga gewoon 5 dagen de stad in, al zullen de dagen dit jaar geen 15 uur duren......hahaha. Ben heel benieuwd. Hoop op mooi weer, want dan hoeven we niet continu een overvolle kroeg in (dat is dus een nadeel in Den Bosch met carnaval. Komen vanuit het hele land naar ons toe, dus is erg druk). Vriendlief is ook een echte carnavalsvierder, dus dat gaan we onze kleine man ook bijbrengen. Kan niet wachten. Gelukkig nog maar 3 weekjes wachten en dan mogen we weer!

Heb afgelopen zaterdag kleding gekocht via Marktplaats. Doe ik normaal echt nooit, maar ga nu echt niet zoveel geld aan positiekleding uitgeven. Heb zo gelachen toen ik bij die mensen aan de deur kwam. Wij waren 's ochtends bij de T-Mobile winkel in de stad en zij stonden tegenover ons. Wist dus niet dat zij het waren. Sta ik daar 's middags aan de deur, schieten we allebei in de lach: he, jij was vanmorgen toch ook bij T-Mobile?? Hoe toevallig wil je het hebben he. Ze had superveel leuke dingen, dus heb nu een hele grote tas vol voor maar €40. Ben er helemaal happy mee :).

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wij doen niks aan Valentijnsdag, behalve klussen hihi. We zijn uit eten geweest gister dus een vervroegde valentijnsdag.

Petra: ben blij dat t al iets beter gaat, hoop dat je snel van de pijn af bent. Idd effe afleiding. Veel plezier.

Ik ga zaterdag al weer carnavallen. En dan nog effetjes en t feestgedruis barst voor 6 dagen los.

Wel toevallig Esje, daarom de wereld is maar klein :)

Ik heb fysio gebeld voor mn knie, vrijdag kan ik terecht. We zullen zien wat hij zegt.

Ondanks de lange cyclus zijn we maar aan de klus begonnen. Mn cyclus zou maar opeens korter zijn. Ach jah, we zien wel.

14. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Jeskejes: hahaha, jij bent dus nog erger dan ik ;). Leuk hoor.
    Hebben afgelopen zaterdag al wel een complete carnavalsoutfit voor onze kleine man gekocht en m'n moeder is bezig met het breien van een Oeteldonkse das voor hem. Cd's staan thuis ook alweer aan als ik aan het strijken of poetsen ben. Het kriebelt echt alweer enorm. Best apart, dat je zo uit kunt kijken naar zo'n feestje.

15. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Bllleeeeehhhhh, ben al de hele ochtend misselijk... Maar dat had ik vorige ronde ook, hoeft dus niks te betekenen. maar vervelend is het wel!

16. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    OOOOOOO meiden,

Gaat net de voordeur bel.
    Staat onze bezorger, ik werk in een bloemenwinkel, met een enorm wit boeket met hart erin en parfum eraan in zijn hand.:$
    Is van mijn mannetje.
    Echt kei lief.
    Wat is het toch een schatje!!!:D:D
    Moest ik even kwijt.

Frou: er is nog hoop meid.
    Die is pas vervlogen als de duivels zichtbaar zijn.
    Houd moed.
    Liefs,

17. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Petra: wat lief van je mannetje! Jij hebt ook erg leuke dingen voor hem zeg. Maak er een leuke avond van met z'n tweetjes.

Hoe is het nu met je paard? Gaat het al beter?

@ Frou: succes met wachten. Hoop voor je dat het deze maand toch positief is, dat je zo misselijk bent ;).

Net berichtje gehad van mijn zwangere vriendinnentje. Hun kleine uk is ook goedgekeurd bij de 20 wekenecho en ze krijgen een meisje. Ik stuiter waarschijnlijk net zo hard als zijzelf.............hahahaha.

18. gimena

gimena Niet meer actief

@lilo vandaag 28 zwanger jeeeeh :) hoe is het met je hondje lief??

@petra wat lief :) hier geen vallentijn dit keer.ivm druk zijn met verhuizen en hij is werken.
    als hij maar bij me is doet het me al snel goed,

@frou blijft toch spannend wat zegt je gevoel??

@hier sorry ik verwaarloosd jullie. sorry we hebben het druk met verhuizen huisje opknappen naar wens.enz

@all Fijne Valentijnsdag

19. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Gimena: logisch dat je druk bent, mop! Schiet het al op?

het ene moment denk ik ja, het andere nee. zou het echt niet durven zeggen. Afgelopen keren dacht ik ook wel eens zeker te weten dat het raak was en dan was het toch weer niet...

gisteravond toen ik naar bed ging deden mijn borsten zo pijn, dat ik eigenlijk niet op mijn buik kon liggen. en ik slaap op mijn buik altijd...

20. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Frou: met mijn pony gaat het goed.
    Ze is weer de oude gelukkig.

Gimena:
    Geeft toch niet.
    Als je straks weer wat meer tijd hebt klets je maar weer gezellig mee.
    Ene succes met klussen.(dit keer echt klussen)HIHI
    Weet zeker dat je straks een leuk huisje zult hebben.

Manlief was helemaal ontroerd toen hij de tekst van de kaarten las met de ballon en de chocolade.
    Word vast een leuk avondje.HIHI

LIEFS,

Deel Deze Pagina