Hier geen valentijn, doen we nooit aan eigenlijk. Ben nu wel een klein beetje depri: hoorde net van mijn vriendin dat ze vandaag ten huwelijk is gevraagd! Heel leuk voor hun, maar, ego-ikje, voel me er rot onder. Ik zou ook zo graag willen trouwen! Vriendlief ook wel, maar wat dat betreft is het een heel aparte. Hij wil me niet vragen zolang er andere mensen rond ons heen ook gaan trouwen... We hebben zo en zo eind november al een bruiloft gepland staan, dus dan weet je het al... Zo trouw ik natuurlijk nooit... En zelf vragen heeft dus ook geen zin, om dezelfde reden als dat hij het niet vraagt... Sorry voor mijn ego-berichtje, wat ook nog eens volledig off-topic is...
@ Gimena: met mn hondje gaat het wel heel haar oortje is rood en dik, maar lekker veel knuffelen @ Frou: Meestal als er 1 trouwt dan volgen de rest wij zijn als eerst met kinderen, maar dr zullen er snel volgen .. @ Petrab: Wat ontzettend lief van je mannetje!! @ All: Sorry als ik iemand vergeten ben .. ben een zeef op het moment Hier gaat het goed. Alweer 28 weken. Morgen weer naar de vk Fijne avond ladies
Petra, fijn dat het beter gaat met je pony. En wat ontzettend lief van je hubby!!!! Jullie zullen vast een leuke avond hebben ja Lilo, so alweer 28 weken, dat schiet echt wel op! Dus morgen weer naar vlos, hartje waarschijnlijk weer luisteren Frou81, kan me voorstellen dat je ervan baalt dat niet JIJ ten huwelijk bent gevraagd. Dikke knuffel meis! Gimena, klus ze meid! Hartstikke leuk dat je straks lekker in je nieuwe stekkie kan! Esje, wat leuk dat je vriendin een meisje krijgt, dat wordt dus bij deze al een match whahahaha! Wij zijn ook niet zo van de valentijn, zijn gewoon het hele jaar door lief en attent voor elkaar Gisteren nog 1 muur geschilderd, toen was de energie al op Werd echt dizzy van dat boven mijn hoofd werken met mijn lage bloeddruk. Nou ja, we hebben tijd zat natuurlijk, dus dan maar in etappes. Vriendlief heeft de tv beugel nog van de muur gehaald en toen lekker de bank op gegaan. Vanmorgen viel weer tegen, vroeg opstaan en naar t werk, maar de kop is er weer af
hey mop!!! wat een lieve cadeautjes voor je mannetje!!! ik had van de week al een grote kaart gegeven met hele lieve teksten en ik kwam vandaag thuis en stond er een grote bos rozen met een lieve kaart klaar op tafel, super lief!!! van mij krijgt hier ook iedereen een hele dikke knuffel en kus!!! omdat jullie allemaal altijd zo lief zijn en ik altijd mijn verhaaltje bij jullie kwijt kan en jullie me echt gesteund hebben afgelopen tijd na mijn miskraam. xxx
wat toevallig zeg dat je ze daar had gezien die ochtend!!! en voor 40 euro een volle tas, das leuk shoppen!!! en dat het tweedehands is maakt toch helemaal niet uit!!! xxx
hey mop, je verwaarloosd ons helemaal niet! je hebt het gewoon nu even wat drukker en dat komt allemaal wel goed!!! jullie kunnen dadelijk lekker gaan genieten van jullie nieuwe huisje!!! xxx
mijn duimen draaien overuren voor je meis(en voor de anderen natuurlijk die op het wachtbankje zitten)!!!xxx
geen sorry voor het off-topic gaan!!! is ook wel eens fijn om het ergens anders over te hebben toch? ik wil ook graag trouwen maar vriendlief moet mij vragen vind ik, daarin ben ik best wel ouderwets, ik vind dat een man een vrouw moet vragen haha. het hoeft voor mij niet perse snel want dat kost een hoop geld en ik wil wel echt alles erop en eraan!!!xxx
hier gister superveel last gehad van mijn onderrug en de pijn trok helemaal naar voren naar mijn buik(onderin). weet niet wat dat was maar het deed ontzettend zeer!!! heb zaterdag wel heel het huis van onder tot boven gepoetst dus misschien dat ik iets teveel heb gedaan. vandaag was het gelukkig stukken minder. het was hetzelfde gevoel als dat ik had toen ik zwanger was (bandenpijn en groeiende baarmoeder) als ik donderdag nog een positieve zwangerschapstest heb dan maar even het ziekenhuis bellen. wie weet zit er nog een vruchtje ergens verstopt (in de eileider ofzo) hahahaha. xxx
@ Petra: fijn, dat alles weer helemaal goed is met je pony. Is het nog een leuke avond geworden gisteren? @ Frou: kan me wel voorstellen, dat je er van baalt hoort. Is nooit leuk als je zelf iets heel graag wilt en het gebeurt niet, maar wel bij een ander. @ NB: hahahaha, ja hoor. Begin hier idd ook wel wat meer te vergeten dan normaal. Heel irritant, maar schijnt erbij te horen. Valt gelukkig nog wel mee, maar we moeten nog even he. @ Gimena: succes met de verhuizing meis! We zien je vanzelf wel weer verschijnen. Je kunt nou eenmaal niet alles tegelijk natuurlijk. @ Tooske: je hebt idd nog tijd genoeg voor het kamertje. Iedere keer een beetje doen is toch ook leuk. Heb je er nog langer plezier van om er mee bezig te zijn .
He meiden ik kom ook effe kijken Ben aardig depri. Had alweer griep gisteren en ik word niet ongi,heb alleen roodverlies en test was negatief. (Goh) Dat komt dus door de griep,dit is niet de eerste keer dat het zo loopt. Maar ik word er zooo schijtziek van. Sorry voor het ego bericht,ik ga effe een potje janken. oh ja,ik weet ook zeker dat ik niet zwanger ben,zuchttttt
Bolbuikje, meis gewoon effe een goed potje janken, dat lucht vaak wel iets op! En je wil zo graag, dan is het gewoon heel moeilijk om geduld te hebben en je hebtr er geen invloed op zelf, ja op de juiste tijden aan de bak, maar verder niet.... Een hele dikke knuffel!
Heej meis, wat gek dat je nu nog soort van zwangerschapsklachten hebt. Hoop dat de hormonen nu toch echt eens je lijf uitgaan. Verstopt, haha, zou zo maar kunnen
pfff ik heb een beetje de zenuwen/ een onbestemd gevoel. Ik keek net op de nummermelder zag ik een nummer staan uit rotterdam. ( dus ik even googlen) kom ik uit bij star mdc. Hun zijn degene die de bloedmonsters screenen op syndroom van down etc. Ik dus al met zenuwen terug gebeld ( uitslag zou nog niet bekend kunnen zijn, pas 4/5 dagen terug bloed geprikt) kan die doos me niet helpen, omdat ze niet weet wie mij gebeld heeft. En ik moest maar wachten tot ik weer terug gebeld zou worden. Maar goed morgen ben ik ook gewoon werken. Ben benieuwd wat ze wilden zeggen/weten.
Gebakje: maak je nog niet te druk meid. Waarschijnlijk valt het allemaal mee. Sterkte. NB: Hoop dat alles snel weer op de rit is/komt. En dat jullie dan weer verder kunnen. Sterkte meis. Bolbuikje: Denk aan je. Ene hart luchten mag altijd. zijn echt geen echo berichtjes hoor. LIEFS,
hey meiden, even snel een berichtje van mij. Hier nog steeds niets te bekennen, maar heb wel een enorme koppijn. Hoop niet dat dat een voorbode is van een ongesteldheid! Heb nu trouwens echt het gevoel dat het weer niet raak zal zijn deze maand. Maar we wachten maar weer af!