Meiden, ik blijf goede hoop houden voor iedereen. Ik probeer effe wat minder aan te denken maar jeetje was dat moeilijk zeg. Daarom maar toch na maanden weer naar de behendigheid gegaan met de woef. Was echt weer leuk en gezellig Ennuhh ego berichtjes mogen hier wel hoor. Je moet je ei gewoon een keer kwijt kunnen. Voor de rest een fijne avond en denk aan jullie
haha mag hopen van niet want als er nog 1 in de eileider zit is dat gevaarlijk. neem aan dat ik dan ergere klachten zou hebben als ik dat zo op internet lees. nu wel meer afscheiding dus wie weet krijg ik nu pas mijn eisprong. zo shit dat ik dat niet kan testen!!! en als ik nu pas mijn eisprong krijg heb ik een cyclus van 32 dagen ofzo. bah. hoe is het met jou? xxx
wat shit zeg nu zit je je eigen natuurlijk helemaal druk te maken? snap het goed. heb jij een nekplooimeting gehad dan? xxx
Jeetje, dat ze dat dan niet ff uit kunnen zoeken, Ze snappen toch wel dat je dan erg graag wilt weten waarom ze belden. Sommige mensen he:x
Nee de nekplooi meting is pas volgende week donderdag. Dus een uitslag kan het gelemaal niet zijn. En daarbij staat er op de website dat een uitslag altijd naar een huisarts of verloskundige wordt gestuurd. Dus vraag me echt af waarom ze gebeld hebben. Misschien mijn buisje bloed laten vallen of zo ???
@ Bolbuikje: dikke knuffel meis. Hoop dat je snel weer wat minder depri bent. Is heel logisch dat je je zo voelt. Snappen we allemaal. @ gebakje: als je zelf al zegt dat het geen uitslag kan zijn, dan zal er idd misschien iets niet goed zijn met je buisje bloed ofzo of missen ze nog wat gegevens. Kan ook zijn, dat ze verkeerd gebeld hebben en je huisarts of je vk hadden moeten hebben. @ NB: hoop idd ook niet voor je dat er nog ergens eens kleintje verstopt zit. Dat had je vast en zeker meer klachten gehad dan nu, want dat schijnt geen pretje te zijn.
Dank je wel,je bent een schat. Hoe gaat het met je verder en met kleine beeb? Esje,petrab jullie ook bedankt voor het medeleven,doet me goed. Ben eindelijk ongi,bijna een week overtijd. En buikpijn dat ik heb De Aleve Feminax helpt al niet meer. Maak me nu al druk hoe dat moet als ik moet bevallen en ik ben nog niet eens zwanger. maar als dit al pijn doet,hoe moet een bevalling wel niet zijn?? Gebakje,heb je al iets gehoord? Noordbrabant gaat het een beetje meis? Wat rot dat die testen nog positief aangeven.
Morgen dames, Even een vraagje. Jah weet t komt ze weer aan met dr vragen haha. Maar ik ben deze maand begonnen met tempen en heb ook ovu testen binnen. Nu weet ik niet precies wat ik van mn tempkaartje kan aflezen. Temp vanaaf ongi en das nu 11 dagen geleden. Kan en wilt er iemand zijn blik erop werpen en vertellen wat zij ervan vindt/denkt? En wat de temperatuur doet voor de eisprong en erna. vooral na bevruchting. Weet al dat die moet stijgen, maar hoeveel? Ik wordt hier op het forum en internet er niet wijzer op door verschillende dingen te lezen. Zie dan door de bomen t bos niet meer en sla de info niet makkelijk op dan. Vandaar mijn vraag. Nou jah, zeg maar vragen. Sorry. hihi.
@gebakje ik moest zelf bellen ronde 2 uur. anders gewoon bellen. @bolbuikje zie dat je ook ronde 7 in bent @hier niet zo goed nieuws dacht dat me opa het goed maakte. maar dit was helemaal niet zo. hij heeft er voor gekozen om niet meer verder te gaan. hij krijgt nu een medicijn toe gediend.waar hij aan zal sterven. dat zijn binnen nu en 3 dagen gebeuren. gister afscheid genomen. omdat we ook met een verhuizing zitten.en we moeten meer als een uur rijden. dus voor ons is dat echt niet te doen. hij kon een beetje uit zijn worden komen. dat hij ook veel van me hield en dat ik niet verdrietig moest zijn. hij probeerde te vertellen dat hij iets voor me had. kreeg toen we even bij me oma thuis zaten te horen of ik graag een ketting met me opa,s as wou. want dat hou hij ons graag geven van zijn spaar centjes. heb zo zitten huilen. vindt het nog steeds maar niets. dat ik me opa voor goed tot ziens en zijn laatste knuffel hebt gegeven met een dikke pakkerd. nu maar afwachten op het bericht....pfff Snik
Temp je s,morgens om een vaste tijd?? stel dat je elke ochtend rond bv 9.00 altijd tempt. van loop van tijd krijg je een temp verhoging en dat houd je eisprong in. als je temp bij je nod nog mooi hoog is het meestal goed nieuws, stel dat hij zakt is het meestal dat je nod er aan komt, persoonlijk vindt ik wel dat je een schommel kaartje hebt hihi
@gimena,,ooo ontzettend veel sterkte meis Ik zit idd alweer in ronde 7. @Marjolinos,ik hoop dat het goed met je gaat. In hoeverre je van 'goed' kan spreken met dat IVF gedoe.
@bolbuikje, op zich gaat het redelijk met mij! alleen een IVF poging zit er voorlopig nog niet in! Daarvoor moeten er eerst een aantal andere dingen geregeld worden!
@Gimena: sterkte meid in deze moeilijke dagen! Ik denk aan je, is altijd zo moeilijk om afscheid te nemen en los te laten. Wel heel goed dat je echt afscheid hebt kunnen nemen van je opa, terwijl je opa er nog is. Daar zul je later veel aan hebben, hoe stom dat ook klinkt. Hele dikke knuffel!!!
Hier nog steeds niks gespot. Heb met vriendlief afgesproken dat ik op zijn vroegst pas vrijdag ga testen. Durf ook niet eerder, haha... Voel van alles nu, maar dat is ook omdat ik echt op alles let. Heb wel alweer de hele dag hoofdpijn (gisteren ook), da's dus minder. Blijven jullie duimen voor me? xxx
Heb een briefg binnen van het bedrijf, ze misten een paar gegevens op het formulier van het lab. Dus ik moet ze morgen even bellen. ( toch gek dat als je zelf beld ze je niet kunnen helpen omdat ze niet weten wie je gebeld heeft) @Gimena veel sterkte meid.
Gimena: OOOO meisie toch. Jeetje wat zal je het zwaar hebben meis. Das echt verdrietig en truerig. Denk aan je en STERKTE!!!!!!!!!!!!! Marjolinos: Hoop dat alles snel geregeld is en jullie ivf kunnen starten. Zodat ook jullie straks een lief klein wordertje in de armen kunnen sluiten. LIEFS, Liefs,
@Jeskejes Ik heb ook getempd. Het beste is om elke dag te tempen als je wakker wordt maar nog niet opgestaan bent. Want in tijd van 10 min kan er al een verschil van 0.1 graad in zitten. in mijn geval als ik na een halfuur tempte na opstaan was het al 0.3/0.4 graad hoger. Meestal 1 dag voor je eisprong gaat je temp iets om laag om vervolgens de dag erna flink te stijgen. Minimaal 0.3 graden, of meer. Tevens kunnen veel mensen ook aan de afscheiding merken of ze vruchtbaar zijn. Dit is rond je eisprong net als eiwit. Doorzichtig en rekbaar. Ik denk dat je temp nog niet hoog genoeg is gestegen voor je eisprong. Nog even volhouden dus.
@gimena: sterkte!!! goed dat je nog bewust afscheid hebt kunnen nemen van je opa..lijkt me wel extra moeilijk maar toch ook wel fijn nogmaals sterkte de komende dagen!