wat rot dat je zo'n buikpijn hebt en dat je een week over tijd was. haha ik dacht precies hetzelfde als jou toen ik die soort van rugweeën bij mijn miskraam had. maar meid denk er maar aan dat je het zo vergeten bent na de bevalling(tenminste dat zeggen ze allemaal tegen mij hihi). voel je je verder weer wat beter? hier nog steeds wel pijn in mijn rug en niet meer zoveel in mijn zij en buik maar breng vrijdag even de urine naar de dokter en ik hoop eigenlijk gewoon dat het een blaasontsteking is en niet dat er nog ergens iets verstopt zit. ik moet eigenlijk vrijdag bellen als mijn test donderdag nog positief is maar denk dat ik zondag nog een keer test en dan maandag even bel. het streepje wordt wel steeds minder heb ik het idee maar kan ook aan de verschillende testen liggen want zondag had ik er eentje van sensitest gebruikt en gister(jaja weer een test gedaan) eentje van zwanger en kids en die gaf lichter aan. dus ga niet weer morgen testen maar zondag denk ik. dan maar een paar dagen later naar het ziekenhuis bellen als ie positief aan geeft. heb nog nog meer slijm dan de andere dagen dus denk nu echt(ja zeg ik elke keer haha)dat mijn ei eraan komt. word dan wel een week later dan normaal ongi maar ja. we zien wel. xxx
hey meis, je mag alles vragen!!! ik ben deze week ook begonnen met temperaturen en snap er ook niks van zoals het op internet staat. een meisje bij een ander topic waar ik post heeft het mij ook uitgelegd en ik heb het idee dat het bij mij gewoon niet klopt. zou na mijn ei een lagere temp. moeten hebben maar volgens mij heb ik mijn ei nu pas of morgen gezien mijn slijm maar mijn temp. is nu laag. waar dat slijm dan vandaan komt weet ik ook niet. als je zwanger bent blijft je temp. na je ei geloof ik hoger en anders daalt ie. maar als dat bijv. zo weinig scheelt dan is er voor mij geen pijl op te trekken(als je snapt wat ik bedoel). je moet dan ook nog echt meteen temperaturen als je wakker wordt en niet 10 minuten wachten ofzo en altijd op hetzelfde tijdstip. ben benieuwd of het bij jou werkt. ik heb nu niks aan mijn ovu-testen omdat ik nog hcg in mijn lijf heb maar ik vind ovu-testjes echt super fijn, altijd precies weten wanneer je ongi moet worden!!! XXX
meiske toch!!! heel veel sterkte!!! wat zal het moeilijk voor je zijn!!! de tranen staan in mijn ogen!!! dikke knuffel!!!xxx
Bedankt voor reacties. Ik temp altijd wanneer ik wakker wordt, dus rond half 7 en 10 voor 7. Ga nog wel ff door met tempen. Was vandaag weer t zelfde als gister. Maar tis een raar kaartje hihi. Jeetje Gimena, das niet niks. Veel sterkte meid en zal aan je denken. Fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen. Ik ga nu werken probeer vanaaf bij te lezen en nog te reageren. Groetjes
@ Gimena: heel veel sterkte meis! Wel fijn, dat je nog afscheid van je opa hebt kunnen nemen terwijl hij nog bij kennis was. Ik denk aan jullie. Dikke knuffel. @ Marjolinos: jij ook sterkte meis. Hoop, dat alles wat geregeld moet worden snel gedaan zal zijn en jullie alsnog aan een IVF poging kunnen gaan beginnen. @ Frou: spannend! Blijf doorduimen voor je. @ Bolbuikje: jeetje, wat vervelend dat je nu zo'n ontzettende pijn hebt. Hoop voor je dat het snel weg trekt. @ Gebakje: gelukkig maar, dat ze alleen een paar gegevens moeten hebben. Problem solved .
He meis, Laten we hopen dat het streepje steeds lichter word! Mag je eigenlijk wel gewoon klussen nu je ei eraan komt of kan dat nog niet? (Ik weet niet of je nog vloeit,gaat me ook niets aan natuurlijk ) Zullen we maar gewoon hopen dat het geen blaasontsteking is en er niets achtergebleven is? Positief denken,jawel hihi. Ooh ik hoop zo dat jullie snel weer zwanger zijn! ik zit hier te soebatten over een weekje overtijd zijn en schaam me soms tov andere meiden. Frou: ik zal keihard voor je duimen! Wanneer ga je testen? Aaah ik kan wel gillen soms :x Vriend vertrekt volgende week vrijdag naar Oosterijk en ik heb geen zin om mee te gaan. Krijg ik waarschijnlijk de dinsdag ofzo mijn ei dus deze maand moeten we overslaan. We gaan wel vrijdag zo laat mogelijk klussen,net voordat ie gaat. Laten we maar hopen op een vroeg ei!
het is zo dat het meestal 2 a 3 maanden duurt voordat je een goed inzicht in je temperatuur krijgt. De temperatuur die je nu gemeten hebt al die dagen, neem daar het gemiddelde van. Tel bij dat gemiddelde 0.3 graden op, tot daar moet het minimaal stijgen voor je eisprong. Deze temperatuur blijft zo hoog tot minimaal aan je menstruatie, of in het beste geval zakt hij de komende 9 maanden niet meer ( kan zijn dat hij bij de innestelling ook nog een keer wat zakt)
Amai ! beld me moeder net op dat me schoonzusje alweer zwanger is ( van mijn broertje). Zeker niet gepland, en al de 2de keer dit jaar. 1ste keer door de prikpil heen, toen abortus laten plegen. ( schoonzusje was 19 kon niet thuis terecht, en woonde op een zolder ergens en ze kende me broertje pas 7 weken) Nu zwanger door het spiraaltje heen. Echt waar die 2 hoeven maar naar elkaar te kijken of het is raak. En dan mensen die je het echt gunt en er wel klaar voor zijn , zijn soms maanden/jaren bezig. Ze houden het nu wel hoor, ze hebben beide spijt van de abortus gehad toen. Maar z ehebben geen huis, geen geld, en ze heeft geen idee wat een maxi cosi is. Dat wordt nog wat.
hihi jij mag ook klagen hoor!!! iedereen mag klagen haha. ja ik mag gewoon weer klussen en ik vloei ook niet meer maar we doen het wel veilig omdat ik eerst mijn ongi af wil wachten. maar ik mag het wel gewoon onveilig doen. ik heb sinds een week meer slijm en gister had ik echt steekjes links onderin mijn buik en dacht jeuh eindelijk mijn ei. maar normaal gesproken moet je na je ei minder slijm hebben(had ik eerst ook altijd) maar nu heb ik dat dus niet. grrr, wil echt mijn ei al gehad hebben want als ik gister mijn ei zou hebben gehad zit ik al op een cyclus van 34 dagen!!!!!! ik had altijd een cyclus van rond de 27 dagen. morgen even mijn urine bij de dokter afgeven. heb eigenlijk geen pijn meer dus word er een beetje gek van dat mijn lichaam raar aan het doen is. maar komt goed!!! jij was dus een week over tijd! jammer dat je nog ongi bent geworden!!! xxx
Meiden, weer bijgelezen maar geen fut om te reageren. Zware dag gehad. maar denk aan jullie allemaal. Hier gister weer door mn knie gegaan en een tijdje met mn rug tegen de voordeur gezeten omdat ik niet omhoog kom. Morgen fysio en kijken wat hij zegt. Jeetje kl*te knie. Dus sorry dat ik niet gereageerd heb, maar maak dat nog wel goed. Voor nu fijne avond en welterusten alvast.
Ha meiden, Ook van mij weer even een berichtje. Hier gaat het iets minder, ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest. Had gisterennacht ineens flink bloedverlies met flinke stolsels. Vond dit wel een beetje vreemd, een week na de curettage. Heb vk gebeld en moest meteen contact opnemen met het ziekenhuis. Kon daar 's middags meteen terecht. Hebben weer een echo gemaakt, blijkt er nog een flinke bal bloed in m'n baarmoeder te zitten. Dit moet er vanzelf uitkomen, maar als ik maandag nog vloei krijg ik medicijnen om het op te wekken en als het daarna nog niet over is, krijg ik misschien opnieuw een curettage. En dat hoop ik echt niet!!! Ben er nu wel een beetje klaar mee, wil dat alles gewoon schoon is en dat ik dit af kan sluiten. Maar dat is me dus nog niet echt gegund... En daar komt ook nog bij dat m'n schoonzusje zondag kwam vertellen dat ze zwanger is, ongepland. Zij en haar vriend kennen elkaar 3 maanden, wonen beide in een krot en ze is deze week begonnen aan een nieuwe baan. Daarom weten ze ook nog niet of ze het willen houden... Nou, ik kan jullie vertellen, dat komt hard aan! Heb hier veel verdriet om gehad. En m'n zus (ook zwanger) vertelde gisteravond helemaal verdrietig dat ze m'n miskraam zo moeilijk vind, omdat zij wel een gezond kindje draagt. Ze durfde van de week niet te vertellen dat ze de baby gevoeld heeft. Heb uitgelegd dat ik alles wil weten, omdat ik haar zo een goede zwangerschap en gezond kindje gun en ik dat echt wel kan handelen! Ik wil juist nergens buitengesloten worden! Gelukkig begijpt ze dat ook. Hebben weer lekker zitten huilen aan de telefoon, haha! Heb gelukkig goede afleiding ivm onze bruiloft. Hebben vandaag de trouwkaarten op de bus gedaan, dus ben benieuwd naar de reacties! Een aantal mensen weet nog niet eens dat we gaan trouwen, haha! Wegens omstandigheden hebben we het stil gehouden, maar hebben nu toch een paar familieleden ook een kaart gestuurd. Spannend! We trouwen op 1 april aanstaande en dat ik geen grapje, haha! Sorry voor mijn enorme ego bericht, maar moest dit even kwijt hier... @Gimena: heel veel sterkte meid! Is niet niks om op deze manier afscheid te moeten nemen van je opa. @Frou: Spannend!!! Ga heel hard voor je duimen dat de test posi is! @Noord-Brabant: Wat vervelend dat het bij jou ook nog niet gaat zoals het zou moeten gaan! Hopelijk wordt je snel ongesteld en kun je weer aan de slag! Op naar een december baby! @Bolbuikje: Wat balen dat je vriend net weg gaat als je ei komt! Hopelijk komt ie eerder en is het raak deze ronde! Duim voor je meis! Sorry als ik de rest vergeten ben! xxx
hey meis, wat vind ik dit erg voor je!!! denk dat wij al genoeg straf hebben gehad niet? en dan heb jij dit weer!!! ik heb dat niet gehad maar die pilletjes heb ik dus ook gehad. kan wel wat flinke buikkrampen geven. hoop voor je dat de tweede curettage niet nodig is!!! heb net nog een test gedaan en geeft nog een licht streepje!!! waarom gaat het bij ons niet gewoon normaal?! moest eigenlijk vandaag het ziekenhuis bellen als de test nog positief aangeeft maar ik doe zondag nog wel een test en dan bel ik maandag wel als ie nog een licht streepje aan geeft. mijn curettage is nu 3 weken geleden. de gyn zegt dat het al uit mijn lichaam moet zijn maar op internet lees ik dat het wel 9 weken in je lichaam kan zitten. meis, we gaan allebei voor een plakbeeb!!! als je me nodig hebt mail je me maar he? dat je zus zich zo voelt kan ik wel begrijpen. ik had dat met mijn zus toen ik zwanger was. bij haar wil het niet lukken en ik werd zwanger. ze was er eindelijk een beetje aan gewend dat ze eerder tante zou worden dan moeder en toen het bij mij mis ging had ze ook verdriet. samen huilen lucht ook echt wel op, hebben wij ook gedaan. ik hoop dat jullie trouwerij je veel afleiding geeft!!! dikke knuffel!!!
Helaas meiden. Volle bak rood hierzo. Deze keer heb ik helemaal niets voelen aankomen, maar werd vanmorgen wakker... kon niet missen. Gelukkig had ik wel een maandverbandje ingedaan... Baal echt verschrikkelijk. Vanmorgen al gehuild. Vriendlief was gelukkig ook thuis vandaag, dus dat is wel heel erg fijn. Op naar de volgende ronde (en dat het ooit nog raak is!)
TJ,,,wat ontzettend rot van je schoonzusje zeg. Grrr je zou ze wat! En dan nog niet weten of ze het willen houden. Bij iemand van 16 snap ik dat nog. Laten we maar gaan duimen dat het stolsel gewoon loskomt en je niet weer zo een rot curretage moet hebben! 1x is al erg genoeg lijkt me. Ik zal in ieder geval keihard voor je duimen. Van je zus snap ik het trouwens wel. Wel heel lief dat ze rekening met je houdt. Oooh frou,ontzettend sterkte meis! Laat je maar lekker knuffelen door je vriend en koop iets leuks voor jezelf ook al heb je er geen zin in. Bij mij hielp het soms Hier: niet meer ongi en het idee dat ik al ovulatiekrampen heb?? Vaag. Misschien is het toch nog buikpijn van ongi die al over is.
Thanks, heb echt enorm veel krampen, en heb het al de hele dag koud. Ga straks maar eens een lekker heet bad nemen en lekker een tijdschriftje lezen in bad...
@Noord-Brabant: Wat ben je toch een schat! Had van de week ook nog een heel licht streepje op de test, maar ik snap nu wel waarom. Ik zou inderdaad op tijd contact opnemen met het ziekenhuis als je het niet vertrouwd! Dikke knuf! @Frou: Wat ontzettend balen!!!! Kan me voorstellen dat het een enorme tegenvaller is en dat je verdrietig bent. Ook een hele dikke knuf voor jou meis! @Bolbuikje: Nu al ovulatiekrampen zou wel snel zijn! Hoop echt voor je dat dit de laatste ongi was voorlopig! Ik kan me voorstellen als je 16 bent dat je twjfelt of je je kindje wil houden, maar als je 30 bent... Ik kan me er ook met m'n verstand niet bij en dat doet ook gewoon pijn. Maar daar zullen we mee moet dealen helaas.
Dag dames, Moet nog bijlezen maar wil dit ff kwijt. Ik kijk net op FF en temp van vanochtend ingevoerd en wat blijkt. Zit al op 3 DPO Dat wilt dus zeggen dat mn cyclus opeens een stuk korter is. Ik heb net voor 8uur snel ovu test gedaan. (uur ervoor wel naar toilet geweest) En dit is de foto. Ik snap er ff niks meer van. Bekijk bijlage 131219 Gister na t klussen naar toilet gegaan en er kwam me toch een sliert slijm uit. En nee denk niet dat t van de zaadjes kwam, hihi. Das altijd wel anders. Zo weer een lekker praatje haha. En van de week achteraf gezien) steken gehad.