Een sliert is altijd goed he Toevallig in de afgelopen 3 dagen ervoor ook geklust ?? Het blijft toch een dag of 3 zwemmen van binnen. ps: FF heeft het niet altijd bij het rechte eind, bij mij zei die dat mijn eisprong 1 week eerder was netjes op dag 14, en die was pas op dag 21. Maar aan je ovu test te zien, zal die nu wel ongeveer kloppen denk ik.
hey meis, vanmorgen heb ik mijn urine laten checken en ik heb een hee erge blaasontsteking waar ik waarschijnlijk al heel lang mee loop. waarschijnlijk dus van de curettage opgelopen. had wel last van mijn rug en een beetje buikpijn maar dacht dat het mijn ovulatie was(kan ook zijn maar dat weet ik dus nog niet zeker). hou jij dat ook maar even goed in de gaten ook al heb je nergens last van wel even je urine laten checken! als ik ermee rond was blijven lopen(zat nog te twijfelen om het te laten checken omdat ik bijna geen last meer had)dan had ik nierbekontsteking gekregen en waren de bacterieën uiteindelijk in mijn eierstokken gaan zitten!!! heb ook ergens gelezen op internet dat een zwangerschapstest positief kan geven bij een blaaontsteking dus misschien is het dat. als ik zondag nog een positieve test heb dan maandag maar even bellen naar het ziekenhuis. sterkte meis!!!xxx
die test betekend klustijd!!! ik hou mijn temp. sinds een paar dagen bij maar mijn temp. blijft laag. na je ei moet die toch stijgen tot nod? bij mij klopt dat temperaturen helemaal niet volgens mij. geef mijn maar een ovulatietest hihi!!! ik zou van je ovu-test uit gaan!!!xxx
Vanmorgen temp 0.3 hoger en er nog maar een ovu test tegen aan gegooid. Bekijk bijlage 131353 Dit is het resultaat. Druk aan de klus vanaaf. Hadden gisteravond ook geklust. Dus nog effe wachten voor we vandaag weer mogen
Dag dames, Nou ik heb dus echt al ovulatiekrampen. Maar ja vorige week donderdag was ik al ongi,het zette alleen niet door. Ben ik effe blij,vriend gaat as vrijdag op wintersport en mijn ei komt zeker daarvoor nog Noordbrabant,wat rot voor je meis, het zit je ook niet mee. jeskejes,slierten= vruchtbaar maar je bent al aan de klus lees ik hihi. Frou,alweer dag 2. Nog een paar daagjes en ongi is weer pleitte! Moeilijk af en toe he,positief denken. Ik zit er vaak helemaal doorheen als ik ongi ben Maar meestal krabbelen we maar weer overeind.
@ jeskejes das een mooie ovu test. Lekker klussen, beentjes omhoog en hopen dat ze de goede kant op zwemmen.
Knuff meid! Gaat het nu weer een beetje? Wel fijn dat je vriend thuis was, kon je het even samen verwerken. Altijd weer een teleurstelling elke maand...
@TJ82: wat lief van je oudere zus dat ze zo gevoelig reageerde! En wat rot van je schoonzus! Lijkt me erg moeilijk om dat zo te horen Knuff voor jou! En hopelijk valt het mee met je eventuele 2e curretage @Bolbuikje: gelukkig dat je vriend nog in het land is als je ei er is!! @petrab: hoe is het met jou?? @gimena: hoe is het met je opa? @esje: hoe is het met jou en je beeb? @NB: pijnlijk een hele erge blaasontsteking lijkt me!! Wel fijn dat je nu een verklaring hebt voor je steeds posi zwangerschapstesten! want dat bleef ook wel een duister verhaal... @lilo: ook alles goed daaro? en met je pijn? @hier: ik zou vandaag eigenlijk naar de huishoudbeurs en de 9 maandenbeurs gaan maar ik ben nog steeds niet fit, dus niet gegaan ik had er zoveel zin in! Ik hoop dat ik echt snelllll beter ben! Gisteren terug naar de dokter gegaan en die had me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor röntgenfoto's van mijn neus bijholtes...ben benieuwd naar de uitslag! Verder heb ik bruinverlies (zit nu op dag 33) maar volgens mij zet het weer niet door (dit verschijnsel heb ik elke keer bij mijn lange cyclussen) ik vind het zoo spannend of ik voor do (als ik naar de gyn moet) ongi word of niet!....
Dat lijkt me frustrerend om te horen! 2 keer ongepland en dan ook nog zo'n onstabiele situatie! Hoe oud zijn je schoonzus en broertje nu?
Goedenavond dames, Hier druk aan t klussen. En heb hele dag al steken links onderin mn buik. Ga er nu meer opletten, dus denk dat dat mn ei wel eens kan zijn. Dat ie er aan komt. Vriendlief en ik zijn wel naar de 9maandenbeurs gegaan en toen we die hal binnen liepen hadden we allebei zoiets van.... Oei wel raar. Vooral toen hij aangesproken werd met papa.Haha je had zn gezicht moeten zien. Maar t voelde wel goed. Heb een leuk boek gekocht voor t 1ste jaar van een kleintje. Vond m zo leuk, kon m niet laten liggen. Maar helaas lig ik nu in mn bedje en ben ik niet carnavallen. Heb 38.3, nu maar hopen dat dat geen invloed heeft. Hopen dat zaadje eitje vind. Voor alle dames een fijn weekend. En een dikke knuff.
@ Mamootje: Lief dat je het vraagt hier gaat het wel, heb het de laatste paar dagen erg druk met regelen etc. Moet nog best veel babyspullen halen dus we zijn nu druk aan het kijken maar kan nog niet echt iets vinden naar mijn smaak ... 16 maart komt de kraamverzorgster dus wil dan wel graag het kamertje klaar hebben zodat ze deze even kan controleren Verder alles goed met iedereen? Sorry heb niet het fut om alles terug te gaan lezen ben zo moe de laatste tijd. Hoop maar dat alles goed is met iedereen!! Voor degene die ongi zijn geworden: Dikke knuffel!!! Voor de wachters: Toitoitoi!! DUIMDUIMDUIM DIKKE KNUFFEL!!!!
hey meis, ja hoop dat het aan die blaaontsteking ligt dat mijn testen nog posi aangeven. jammer dat je vandaag niet naar de huishoudbeurs/9maandenbeurs kon omdat je nog niet fit was. is ook niet fijn om dan daar rond te sjokken want volgens mij is het vandaag echt druk geweest. gister was het ook kei druk, iedereen loopt in de weg en als je dan niet fit bent ga je je alleen maar irriteren:x aan anderen haha. tenminste dat had ik gister. had erge hoofpijn en al die mensen die dan voor je voeten lopen of ineens stil gaan staan hihihi. ach ja vond het wel heel leuk. weer een hoop onzin dingen gekocht natuurlijk maar dat mag ook daar vind ik. aan de ene kant is het maar goed dat ik niet meer zwanger ben want had veelste veel gekocht op de 9 maandenbeurs denk ik. het deed wel even pijn al die kinderwagens/baby's/zwangere vrouwen te zien maar denk dat het ook wel weer goed is geweest voor de verwerking. ben benieuwd naar de uitslag van de röntgenfoto's, wanneer krijg je de uitslag? voordat ik het vergeet te zeggen(je weet maar nooit met mij, kan het ooit allemaal niet onthouden hihi): alvast heel veel succes bij de gyn!!! fijn weekend allemaal!!!xxx
hey meis, doe lekker rustig aan!!! je hoeft geen sorry te zeggen meis!!! maak het straks maar goed met leuke foto's van de babykamer hahaha. xxx
Hoi dames, drukke week gehad, dus geen tijd en fut gehad om hier actief te zijn.... Noordbrabant, jeej een blaasontsteking! Wat fijn iig dat de oorzaak nu bekend is en hopelijk heb je je positieve testen daarvan! Bolbuikje, wat fijn dat je ei vroeg is, kunnen jullie deze maand toch nog goed benutten Gimena, wat vreselijk van je opa.... Hoe gaat het nu met je? Heb je het erge bericht al gehad? Heel veel sterkte meid, is echt moeilijk.... Frou81, hele dikke knuffel meis, is echt zo´n tegenvaller als dat rood er dan weer is! Fijn dat je vriend je goed heeft kunnen opvangen. Gebakje, wat een verhaal zeg van je broer en schoonzus. Gewoon 2 keer door anticonceptie heen, das ook niet normaal hoor! Marjolinos, hoi meid! Hoop dat je snel in beter vaarwater komt. TJ, hoe staat het er nu voor met je? Hoop niet dat je weer curretage moet ondergaan hoor, das dus echt niet leuk meer dan. Mamootje, kan me voorstellen dat het erg spannend is ja. Esje, hoe is het met jou? Lilo, is inderdaad wel fijn als de kraamzorg je kamertje nog even kan controleren. Ben donderdagavond met mijn moeder en zus op de 9 maandenbeurs geweest, was erg druk, maar wel gezellig. Best wel wat positiekleding gekocht en nog een oranje draagzak. En mijn moeder ook nog wat gekocht, maar dat wil ze straks pas geven Verder gaat t wel goed met me, heb t idee dat de moeheid in het weekend iig al wat minder wordt (dus als ik uit kan slapen). Afgelopen week gesprek gehad met mijn baas, dat ik na mijn verlof ga stoppen. Maandag even alles op papier zetten en dan kan ik het aan iedereen vertellen. Buikje begint toch gestaag te groeien nu
Ik ben vorig jaar ook naar beide beursen geweest en toen was het ook zooooo druk! en dan ga je je inderdaad irriteren en dan wordt mijn hoofdpijn nog erger als het zo druk is! maar vind dat wel leuk met al die stands en spulletjes, lekker kijken en kopen Ik snap dat dat af en toe moeilijk voor je was hoor! zo zie je er ook wel heel veel bij elkaar Ik moet maandag al bellen voor de uitslag! dus dat is best snel. Thanks voor je succes voor donderdag
Wat leuk dat je al wat spulletjes hebt gekocht voor jou en je beeb! En weet je ook nog niet wat je moeder voor je heeft gekocht of dat al wel? super leuk hoor, lijkt me Ga je na je verlof helemaal stoppen met werken om voor je kindje te zorgen of bedoel je iets anders? Leuk dat je buikje begint te groeien