Welkom Char! Vervelend dat het op deze manier moet voor jullie en dat je al meer dan een jaar moet wachten. Maar hopelijk wordt dit DE manier voor jullie
Ik moet komende donderdag naar de gyn toe! Ik vind het zo spannend, ook omdat ik nu op cyclusdag 35 zit en ik wel bruinverlies heb gehad. Als ik ongi word, gaat ze de behandeling (even) stop zetten en als ik niet ongi word, gaat zij mij helpen... dus beide opties vind ik spannend
Wat fijn dat je morgen al terecht kunt. Dan hoef je niet langer in onzekerheid te zitten! Hopelijk komen de positieve testen van je blaasontsteking, dan is het in ieder geval lekker schoon van binnen....anders kun je het inderdaad nog niet afsluiten. Ik leef met je mee meis!
Lilo wat leuk een babyshower! Noordbrabant, ik hoop dat ze je morgen goed nieuws kunnen geven meis. Char welkom hier! Heel veel succes met de behandeling, hoop dat er maar 1 nodig is Esje, bezige bij ben jij nog hoor! Dat je daar de energie voor hebt, pfff.... Knap hoor! Ik wandel met de hond, das mijn enige beweging momenteel Mamootje, wat ontzettend spannend dus allebei.... Hou ons op de hoogte he!
@Petra: Wat vervelend dat het nog niet beter gaat! Hopelijk heb je snel minder last! Sterkte meid! @Lilo: Leuk, een babyshower! Hopelijk heb je leuke dingetjes gehad. Geniet je nog steeds van je verlof? Gaat het al beter met je bekken nu je wat meer rust hebt? @Char: Welkom hier! En wens je heel veel succes met jullie traject. Hopelijk met een hele goede afloop! @Jeskejes: Balen dat je ziek bent! Wel knap dat je toch nog aan het doorklussen bent! Beterschap! @Esje: Goed dat je op tijd rustig aan gaat doen! Wel fijn dat je nu nog lekker kan sporten. Enne...ook voor jou geldt: buikfoto!!! @NB: Fijn dat je morgen al naar het ziekenhuis mag voor controle. Hopen dat alles gewoon goed is. Ga heel hard voor je duimen meis! Op naar een ei! @Mamootje: Spannend donderdag bij de gyn! Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen! @all: Hier gaat het al een stuk beter gelukkig. Heb zaterdag een flinke bloeding gehad en ik denk dat dat het laatste was. Sinds gisteren helemaal geen bloedverlies meer. Vanmorgen nog een testje gedaan en deze was bijna wit. Denk dat het nu dus (eindelijk) klaar is. Volgende week donderdag nog controle en dan weet ik het zeker. Voel me in elk geval al een stuk beter! Emotioneel nog niet altijd even goed, maar dat hoort erbij... Alles komt goed! xxx
Tj: Hoop voor je dat het dan voorbij is maar zal geestelijk nog wel even duren. Neem je tijd het te verwerken. Is natuurlijk ook pas een kleine 3 weken geleden allemaal. Sterkte meis. Knuffel!!! Esje: Heb ander halve week geleden al een spuit gehad. Heb wel het idee dat het iets helpt maar heb totaal geen kracht meer in mijn hand. Hier gaat het best goed. Heb gister roze verlies gehad maar moet as vrijdag of zaterdag pas ongi worden. Is nu weer over. Hebben een time out maar houd wel alles in de gaten.HIHI (ei was op zaterdag 12 feb.) LIEFS,
NB: sterkte vandaag in het ziekehuis. Ben benieuwd waarom de testen positief blijven. Hoop voor je dat het meevalt. Knuffel!!! Char: Succes met de behandeling. Hoop natuurlijk dat het snel lukt en je snel een wondertje in je buik mag hebben. liefs,
Hallo mede-brabanders! Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben meestal op een ander forum te vinden. Had me al een tijdje geleden op deze website aangemeld, maar helemaal vergeten Ik ben een 27-jarige meid uit het oosten van brabant en mijn vriend en ik zijn sinds december 2009 gestopt met de pil. Zoals je onderin mijn handtekening kan zien heb ik al die tijd een ontzettend onregelmatige cyclus gehad. Vanaf januari zijn we daarom in de mmm gestapt. Nog niet echt heel drastisch, want op dit moment heb ik mijn eerste ronde clomid gehad. 12 of 13 feb heb ik mijn eisprong gehad en daarom heb ik a.s. weekend mijn NOD. Op dit moment voel ik nog helemaal niks van een mogelijk zwangerschap, maar goed iedereen is weer anders qua kwaaltjes natuurlijk. Ik ga proberen jullie gesprekken van de afgelopen tijd terug te lezen zodat ik een beetje op de hoogte ben van iedereen. Liefs Nancke
NB: succes vandaag! Hopelijk ziet alles er goed uit. Lilo: wat leuk,babyshower! Heb ik ook ooit gedaan met vriendinnen,erg leuk. TJ: Sterkte nog. Praat veel erover,misschien helpt het. (bij mij wel als ik iets ergs heb meegemaakt.) Char: welkom en ontzettend rot dat jullie voor ICSI moeten. Hopelijk is de eerste ICSI raak. Tooske,krijg je binnenkort te horen wat je in je buik hebt? J/m? Petra,,vervelend dat rood,hopelijk is het een innesteling,dat zou nog goed kunnen. Hier: allemaal ovulatiepijn gehad met beetje bloed,normaal krijg ik daarna vruchtbaar slijm,nu al 2 dagen niets. Vreemd. Hoop dat het opschiet,vriend is over 3 dagen weg. Edit: Nancke welkom meis!
He meiden,Bedankt voor jullie lieve medelevende berichtjes! Nancke welkom hier ik ben hier ook nieuw op deze forum en voel me hier al erg thuis dus dat zal jij vast ook vinden! Succes allemaal met alles! "Je bent pas rijk,als je iets bezit wat niet te koop is"
ik weet nou niet meer wat mijn zus eerst krijgt. IUI of ICSI. volgens haar gaan ze meestal eerst IUI proberen. heb jij dat ook gehad? hoop voor je dat je snel zwanger bent van een wondertje!!!xxx
pfffffffff!!! ben wel opgelucht voor je zeg!!!!!!!!!!! hopen dat volgende week donderdag ook alles goed is!!!!!
welkom meis hoop dat je snel zwanger bent van een mooi wondertje!!! balen dat je cyclus zo onregelmatig is!!! xxx
Ik hoop het ook noordbrabant en dus hoop ik dat de medicijnen aanslaan en ons een handje willen helpen. Ik zie dat jij bij 9 wk een miskraam hebt gehad. wat heftig zeg. hoe gaat het nu met je? heb je het een plekje kunnen geven?
@petra: haha zul je zien, heb je een time-out en ben je er niet zo mee bezig en tel je aan!!!!!!!! ja aan een innesteling dacht ik ook meteen. duim voor je!!! xxx @bolbuikje: dat je eitje eens gaat springen voordat je menneke weg gaat!!!! klus ze!!!!xxx
hey meiden, hier vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. alles was schoon!!!!!!!!!!!!!!! ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!! de gyn zag ook het gele lichaam in mijn eierstok zitten en ik had dus een eisprong gehad zei hij. pfff wat ben ik opgelucht!!! weet niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad maar ja moet in ieder geval binnen twee weken dus ongi worden. of mijn positieve test kon komen door de blaasontsteking wist hij niet maar heb bloed laten prikken en rond 5 uur vandaag krijg ik daar de uitslag van. ik vroeg wat het dan kon zijn als het hormoon nog in mijn bloed zat maar daar wilde hij niks over zeggen (buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus) omdat dat waarschijnlijk niet zo was. hij zag alles positief. gelukkig maar. nu afwachten voor de uitslag van het bloed. laat wel wat weten!!!xxx
Nance welkom! Hoop dat het helpt. Jullie zijn inmiddels echt al een lange tijd bezig. Hopenlijk word dit jaar een vruchtbaar jaar voor jullie. EN VOOR DE REST NATUURLIJK!!!!!!HIHI Bolbuikje en nb: Dat zou kunnen maar ga daar zeker niet vanuit. Hebben 6 dagen voordat ei moest komen onveilig gedaan, ging plotseling.OEPS!!!!! Ei was 2 dagen te vroeg dus toen waren het 4 dagen voor ei.HIHI Maar zou dan wel HEEEEEL toevallig zijn als dat dan nu ineens raak zou zijn. We hebben dan wel een time out, maar betekend natuurlijk niet dat als het in die tijd onverwacht toch mocht gebeuren het ongewenst zou zijn. LIEFS,