@Nancke: welkom. Hoop dat de clomid aanslaat en je binnenkort een mooi 2e streepje op je test hebt staan. @ NB: fijn, dat alles helemaal schoon is meis. Nu nog een mooie bloedtest en dan weet je zeker dat alles weer helemaal goed functioneert. @ Petra: spannend. Zou wel heel toevallig zijn he, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het kan allemaal nog, totdat het tegendeel bewezen is . @ TJ: goed dat alles bij jou ook weer helemaal op gang komt en dat het toch vanzelf is gebeurd. Scheelt weer een stressvol en energievretend dagje ziekenhuis. Sterkte meis. @ Bolbuikje: duim voor je dat je ei nog voor vrijdag komt (desnoods kan zaterdag nog, want de zwemmers houden het toch wel 3 dagen vol ). @ Tooske: heb niet altijd zoveel energie hoor. Op de momenten dat ik juist heel veel energie heb, profiteer ik er ook optimaal van. Van sporten krijg ik op dit moment gelukkig ook echt energie. @ Lilo: heb je nou vandaag je nieuwe 3D echo? Hopelijk werkt jullie kleine meisje dit keer wel mee! Heb net ook een afspraak gemaakt. Wij mogen 21/3 onze kleine man weer gaan bewonderen. @ buikfoto: zal binnenkort weer eens een nieuwe maken. Is volgens mij idd alweer wat groter geworden.
oh het ziekenhuis heeft trouwens niet meer gebeld. zal wel iets tussen gekomen zijn. neem aan dat ze wel meteen gebeld hadden als het niet goed was geweest toch? ik ga morgen anders even zelf bellen als ze om 11 uur in de ochtend nog niet gebeld hebben. fijne avond iedereen!!!
@Nancke: Gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd Roze vreugd dan hé. Succes meid, hoop dat t snel raak is. @Noordbrabant: dat zinnetje is t favo zinnetje van mn vriend hihi. Hoor t bijna dagelijks. En ben superblij dat t goed schoon is. @Petrab: Zul je idd net zien, heb je time out effe de druk ervan af en dan raak. Spannend. Dames fijne avond, als ik helemaal bijgelezen ben enzo kruip ik mn bedje in. Nog niet helemaal fit. Snotter ook sinds vandaag, errug fijn...not. Tot morgen maar weer.
meiden mag ik jullie voorstellen aan ons meisje http://94.100.120.82/1240400001-1240450000/1240420701-1240420800/1240420713_5_TknZ.jpeg
de gyn heeft net gebeld en het hcg is nog niet goed genoeg gedaald. was wel laag maar zat niet onder de grens. zit er even helemaal doorheen. morgen bellen ze terug om een afspraak te maken en dan moet ik als het goed is maandag pas terug. moet dus weer een week in onzekerheid zitten!!!!!xxx
Heh! wat raar nou! Ik lees net eerst je positieve berichtje en wilde gaan typen dat ik heel blij voor je ben dat alles schoon is, maar toch klopt er dan nog iets niet.... Wat enorm vervelend voor je!!!!! Ik snap dat je er even doorheen zit...pfff en dan nog een week wachten. Sterkte hoor en hopelijk gaat de week snel voorbij!!
Aaaah wat lief! Wat ziet dat er enorm mooi uit, je bent zeker heel trots als je zo je eigen meisje mag bekijken
@Bolbuikje: hopelijk komt je ei snel! @petrab: toch wel een beetje spannend dan, het kan inderdaad innestelingsbloed zijn...misschien zijn het heeeeeele sterke zwemmers die 4 dagen volhouden you never know (tot je ongi wordt) @esje: jaa foto altijd leuk om te zien @hier: nog steeds geen ongi te bekennen... verder heb ik de uitslag van de röntgenfoto's van mijn neus bij-holtes (omdat ik al zolang ziek, zwak, misselijk ben) Er zijn gelukkig geen afwijkingen te zien, wel een kleine verstopping...huisarts denkt dat dit over moet gaan met de huidige kuur waar ik mee bezig ben, tot nu toe gaat het al wel elke dag een klein beetje beter, dus het gaat de goede kant op!
@ mamootje: ja we zijn erg trots! Foto is super mooi gelukt dus ons meissie heeft goed naar me geluisterd hihi. Kan nu helemaal niet meer wachten tot ze er is
@Nance welkom @lillo wat een mooi meiske hebben jullie had de echo al op hyves gezien en wat vond je er zelf van??? @nb ik lees af en toe eens mee hoe het daar gaat. hoe het hier gaat even kut vandaag de crematie in Breda van me opa zie er zo tegen op. druk met verhuizen deze week moeten we in het nieuwe huisje zitten @esje heey meis hoe maak je het?? @manoon over de vraag hoe het met me opa gaat. me opa is 17 feb gestorven @hier na dat ik me opa die maandag afscheid had genomen is hij in diepen slaap gevallen en 17 feb helaas overleden vandaag hebben we zijn crematie heb geen oog mee dicht gedaan. dus ben de helle avond wakker geweest. verders heb ik het nog druk druk.ivm verhuizen.en nog andere dingen regelen.
@ Gimena: gecondoleerd. Heel veel sterkte vandaag bij de crematie meis. Denk aan je. Dikke knuffel! @ NB: wat balen, dat het nu toch ineens weer niet goed is. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. @ Lilo: wat een gave foto. Leuk, dat ze nu wel mee wilde werken....hahaha.
@gimena, ontzettend veel sterkte met het verlies van je opa! Wat voor mooie leeftijd ze ook hebben bereikt, het is en blijft een verschrikkelijk iets om je naaste te verliezen. ik zie dat je trouwens uit Uden komt. dat is op een steenworp afstand van mij... (veghel) Nogmaals sterkte meis! @lilo, wat ontzettend mooi die foto zeg. de techniek staat voor niks tegenwoordig... @all, dank je wel voor het welkom allemaal. ik ga er eigenlijk vanuit dat het deze ronde weer niet is gelukt. nog geen een kwaaltje te bekennen. en voordat ik mezelf WEER gek ga maken, zoals iedere ronde, hou ik maar sterk in me achterhoofd dat het niet is gelukt... (misschien valt het dan nog mee )
@Nance dat is idd in de buurt heb eerst nog dichter bij veghel gewoonte Boekel maar we zijn over een week je woonachtig in uden leuk hoor iemand in de buurt.
@lillo hoe gaat het met Lillotje?? laaste keer las ik iets in je www,vandaar dat ik het vraag. zat trouwens gister ineens na te denken hoeveel lol we hadden in de kappers zaak samen.
@Lilo: ah wat een mooie foto, leuk hoor. Verder alles goed? @Noordbrabant: balen meid, dat je nog in onzekerheid zit. Dikke knuffel. @Mamootje: Fijn dat t beter gaat. @Gimena: Sterkte vandaag meid. Zal aan je denken. Hier aan de betere hand. Alleen vanmorgen erge steken in mn onderbuik. En last van gas. Weet ook niet hoe een innesteling voelt. En mn temp is gekelderd. maar komt waarschijnlijk ook omdat ik 's avonds koorts heb gehad in t weekend. Balen, morgen kijken hoe mn temp is.