Nou meiden, morgen ga ik weer lekker werken. Weer heerlijk aan de slag in een nieuw klasje! Ik heb er zin in... Vooral omdat ik dan mijn gedachten kan verzetten en niet alleen aan zwanger raken denk. En omdat het dan sneller zaterdag is, want dan is mijn NOD. Ik voel me niet anders of ziek, maar je weet maar nooit... Succes allemaal en laat het horen of er nog zwangeren zijn onder jullie. Ik duim voor jullie!! Liefs jufaman
Succes op je werk! Hoe oud zijn de kinderen in jouw klas? En wat voor les geef je? Spannend dat je NOD eraan komt, ik denk aan je! Liefs x Mayrha
Hoi meiden! Leuk een brabo-clubje ! Ik kom zelf oorspronkelijk uit de omg Eindhoven. We wonen nu al bijna 10 jaar in Noord Holland. Maar ons huis staat te koop en als het verkocht is gaan weer terug verhuizen! Lijkt me leuk om vast wat contacten te maken voor strax. Ik heb een dochter van februari 2009 , nu 2,5 dus. Heerlijke peuterpuber! Ze kan lekker kletsen, meestal vrolijk en spontaan, maar soms ook behoorlijk lastig, haha. Ik ben thuisblijfmama en doe daarbij wat klusjes voor het bedrijf van mijn vriend. Zwanger worden was niet zo'n probleem (wel 1 vroege MK), zwanger zijn daarentegen was voor mij een regelrechte hel! Ik wil het dan ook niet graag over doen en twijfel nog steeds over een tweede (ooit). Maar het antwoord gaat steeds meer richting 'nee', ook gezien mijn huidige gezondheid.
Welkom! Leuk! Lijkt me een superleuke leeftijd 2,5. Ik kan me goed voorstellen als je al een kind hebt dat je dan makkelijker afziet van nog een zwangerschap, zeker als het heel vervelend was. Wij weten nu al dat we waarschijnlijk 1 kind willen en geen 2. Liefs x Mayrha.
Arevinol, WELKOM! Jufaman, spannend hoor, nog 4 daagjes voor je NOD.. Wat voor gevoel heb je er zelf over? Liefs, Anita
Thanx! @Mayrha, 2,5 is zeker een hele leuke leeftijd, vooral die wijze opmerkingen uit zo'n klein wezentje vind ik echt hilarisch. Al heeft iedere leeftijd wel z'n charmes, maar ik vind het nog steeds leuker/makkelijker worden! Waarom weten jullie al vrijwel zeker dat jullie 1 kind zouden willen, vanwege de MMM? Ik vind het wel/niet afzien van een tweede zwangerschap wel echt een enorm moeilijke keuze hoor Ondanks dat ik doods en doodsbang ben voor nog een zwangerschap die misschien nog ondraaglijker zal zijn, ik blijf -helaas- wikken en wegen... Maar goed, wel makkelijker idd dan een grens stellen tot hoe ver je gaat voor een eerste kindje. Ik besef heel goed wat een geluk we al hebben!
hoi hoi Hier ook een brabo mama Heb een zoon van 5, een dochter van 3 en in november verwachten wij ons kersje op de taart Zie dat er verschillende bijna mogen testen, spannend!!
ik wil me ook aansluiten, oorspronkelijk uit noord-holland. sinds 2007 eindhoven. Eind oktober zijn wij begonnen met zwanger worden. Begin maart was ik zwanger. Stefan (mijn vriend) heeft snelle zwemmertjes denk ik. Ben zwanger van de eerste uitgerekend op 14-12.
Ha meiden, Ik ben even niet op het forum geweest, want had het de eerst week wel erg druk op school met een nieuw klasje!! Ik mag helaas op rood meiden!! Aan de ene kant natuurlijk heel jammer, maar aan de andere kant heb ik nu al ruim een half jaar een cyclus van precies 26 dagen!! Dat is toch ook wel fijn om te weten. Ik ga gewoon lekker verder met klussen en hop naar de volgende maand!! @ Mayrha: ik geef les op een basisschool aan groep 7/8. Dat zijn die heerlijk beginnende pubers!! Ik vind ze geweldig... Groetjes jufaman
Hoi Jufaman! Balen dat je ongi bent geworden. 26 dagen is inderdaad een hele mooie cyclus hoor! Geweldig hoe je dat schrijft van die pubers! haha Kan me er wel iets bij voorstellen. Liefs x Mayrha
Hier ook een uit de omgeving van Veghel! (ik zeg liever niet welk dorp; ons kent ons hè!) Ik ben 31 en wij zijn bezig vanaf september 2009. We zijn sinds oktober 2010 in de mmm gegaan en hebben ondertussen allerlei onderzoeken achter de rug. Afgelopen mei heb ik een kijkoperatie gehad om te zien of er verklevingen/verstoppingen zitten. Het goede nieuws is dat bij mij en mijn man alle testen hartstikke goed zijn, maar het slechte nieuws is dat het tot nu toe nog niet gelukt is. (en een miskraam in januari) Daar word je wel een beetje moedeloos van, maar we gaan gewoon door. Oktober mag ik me opnieuw melden, dan gaan we verder met hormonen e.d. Succes iedereen en grappig dat er zoveel in de buurt wonen!
@Jufaman balen dat je ongesteld bent geworden @Mayrah, nog 2 dagen wachten, spannend, hoop dat het raak is! waren er nog meer die dit weekend mogen testen?
Nieuwe meiden, welkom! Gisteren ben ik ongi geworden. Eerlijk gezegd raakt me dat niet eens meer...Heb me allang bij icsi neergelegd. Natuurlijke manier gaat hem echt niet meer worden. Liefs x Mayrha
@Mieps welkom, hoop dat jullie wens in vervulling mag gaan @Mayrha balen van je ongi! snap wel dat het je niet meer raakt. Dat het met de ICSI maar mag lukken! Hoop het echt voor jullie. xxx
@Mayrah, wanneer kunnen jullie beginnen met de ICSI?? Hoop dat dat er voor zorgt dat jullie snel zwanger zijn!! @Mandjuh.... bijna nod! spannend!
ja inderdaad! dacht gisteren al ongi te worden had lage rugpijn en krampjes. vandaag weer niks. hoop stiekem zaterdag te kunnen testen