Meiden uit Noord-Brabant die vrindinnen zoeken. :-)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mayrha, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Helaas ben vandaag ongi geworden :(

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Balen meid!!!

3. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    ahhh balen!

4. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    ach ja, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

5. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat ontzettend balen zeg! Ik probeer jou echt een beetje te volgen!

Hier vandaag de eerste follikelmeting gehad.. Was echt zo ontzettend nerveus maar het stelde echt helemaal niets voor :D.. Was zo gebeurd!

Helaas was er nog weinig te zien, in beide eierstokken zat een eiblaasje van 8 mm maar dat wilde zeggen dat er nog geen echte groei was opgetreden.. Ze moeten zo'n 20 à 25 mm zijn willen ze springen dus dat duurde nog wel even.

Om me goed te volgen moet ik komende vrijdag weer voor een echo en voor maandag staat er ook al een echo op de planning ;).. Denk dat ik maar ga proberen om wat thuis te werken..

Ben benieuwd hoe lang je zo iets verborgen kunt houden op je werk..

En wat breidt ons clubje brabo-meiden zich lekker uit! Gezellig hoor.. Ben alleen de laatste tijd best druk dus kan niet altijd reageren..

6. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    @anita gelukkig dat het is mee gevallen, dus vrijdag en maandag gaan ze kijken of de eitjes weer gegroeid zijn??

Moeilijk hoor geheim houden op je werk uiteindelijk willen ze toch een verklaring waarom je iedere x vrij neemt.
    Mijn zus moest het uiteindelijk ook vertellen. Vnl omdat ze huilbuien had (is 2,5 jaar bezig, sept beginnen ze met ICSI). Ze had het alleen tegen d'r baas verteld en uiteindelijk zijn haar collega's ook op de hoogte (door baas) Erg slecht!

Good luck :)

7. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Ik heb het mijn baas ongeveer een half jaar geleden verteld. Gelukkig heb ik het voordeel dat mijn baas van mijn leeftijd is, dat scheelt echt. Als ik even een uurtje weg moet voor echo's e.d. is dat geen enkel probleem.
    Verder heb ik het een paar collega's verteld waarvan ik zeker ben dat ze het niet het hele bedrijf doorvertellen, soms is dat wel fijn, want dan kun je even je ei kwijt als je het nodig hebt.

Ik moet in september een nieuwe afspraak maken bij de gyn als het tot nu toe niet gelukt is na mijn kijkoperatie. We zitten alleen nu in een verloren maand (man is in het buitenland tijdens de eisprong) wat denken jullie; toch bellen, of wachten tot oktober?

8. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    @mieps Als ik jouw was zou ik bellen. In mei heb je de kijkoperatie gehad en maar 1 verloren maand gehad. En rekening houdend met wachttijd bij de gyn. Of krijgen jullie voorrang?
    Succes ermee!

9. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hi dames,

Weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Kijk met mijn foon op het forum maar kan alles niet zo snel vinden.
    Ik zit nu thuis om bepaalde gezondheidsredenen, baal als een stekker. Dagen gaan langzaam vooruit.
    Verder druk aan de klus geweest omdat ik 1 sept. mijn ei heb gehad. Ben benieuwd, de eerste keer voor mij deze maand.
    Ik mag volgens mij dit weekend dan al met vroege testen aan de slag. Maar doe dit bewust niet, wacht eerst denk ik maar rustig af. Heb wel al testen in huis liggen.

10. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @Mandjuh; Ik weet niet of dat voorrang is, maar als ik bel, dan kan ik meestal vrij vlug komen. Vanaf volgende week heb ik vakantie, ik denk dat ik dan een afspraak ga maken, het voordeel is dat ik dan geen rekening hoef te houden met mijn werk, dus misschien kan het dan ook sneller. We zullen zien, ik hou jullie op de hoogte!

11. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Mijn man is weer terug vanuit het buitenland en samen hebben we besloten er nog 1x voor te gaan voordat we weer een afspraak maken bij de gyn. Ik hoop echt dat deze laatste keer voldoende is, anders gaan we beginnen met hormonen. Wie duimt er met me mee?

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik duim met je mee Mieps!!! Heel veel succes en natuurlijk veel plezier!!!

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    spannend mieps.... duimen draaien hier voor je!

Deel Deze Pagina