en je man komt wel uit veghel? misschien ken ik hem. Schijndel woont mijn opa (wijbosch) en mijn ex ook!
Pfffff, jeetje. Tja, je kunt er niets van zeggen he..het kan in één keer en het kan ook helemaal nooit lukken. Maar ik denk dat als het wel lukt je dan nog dankbaarder bent op de een of andere manier.
Je bent inderdaad heel dankbaar als je zo'n wondertje in je armen mag sluiten.. Grappig ik ben ook 30 (over een week 31)! Mijn man is 33 trouwens, hij is geboren en getogen in Veghel, ga onze naam hier niet neerzetten. Je kunt me wel pb sturen..
Dat begrijp ik goed hoor, ik noem ook geen namen. Beetje anoniem mag wel he. En als we echt iets willen weten kan dat altijd via pb.
Lieve meiden, Mijn ogen vallen bijna dicht, ben kapot. En mijn laptop is bijna leeg... Ik ga lekker op bed filmpje kijken met vriendlief. Tot morgen maar weer. Liefs Mayrha
Was vbo toen al? Of was Fioretti toen al samengegaan met die andere school? Zat jij wel op die locatie bij het ROC?
ja ik zat eerst op de molenbeemde en dt ging daarna samen en heb toen nog 2 jaar naast de leijgraaf daar op de fioretti gezeten.
Hihi wat grappig ikkom ook uit veghel, maar woon nu in oss. Maar heb ook mavo op het fio gedaan. Ik heb al een dochter van 11 maanden en wij zijn nu bezig voor een tweede.
Er zijn er inderdaad veel die in de buurt van Veghel wonen of hebben gewoond. Sylvia1982 ik woon nu in Etten-Leur.