Hallo! Ik ben nieuw op het forum dus moet alles nog uitvinden etc. We zijn deze week gestopt met de pil om voor een 1e kindje te gaan. Dus even kijken of alles op gang komt na 8 jaar pilgebruik... Ik kom uit Waalwijk.
Mopke, WELKOM! Hier weer een hele werkdag erop zitten! Lekker druk gehad dus de dag vloog weer voorbij.. Verder hier alles lekker zijn gangetje.. We zitten met deze cyclus weer op het wachtbankje.. Pfff, ben de dagen aan het aftellen. Op dag 1 van de volgende cyclus met het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor het monitoren van die cyclus .. Morgenavond gaan we gezellig bij onze buurtjes op kraamvisite! Hopelijk kunnen ze snel bij ons terugkomen... Fijne avond allemaal nog!
Welkom Mopke! Vandaag en morgen lekker vrij. Vandaag lekker niks gedaan, morgen maar een beetje opruimen in huis.
Goeie morgen dames, Amanda, opruimse vandaag! Hier gaan we vandaag weer lekker een dagje werken.. Nog 2 dagen en dan is het weer lekker weekend!
Vandaag toch maar vitamines gehaald. Vitaal zwanger van de kv. Begint steeds meer te kriebelen als ik op het forum kijk... Maar eerst afwachten hoe alles op gang komt.
@ mopke, verstandig om vitamines te halen, al is geloof ik, voordat je zwanger bent Foliumzuur genoeg. En wat ze mij bij de vk vertelde is zolang je gewoon gezond eet, je geen extra vitamines nodig hebt. Je kindje pakt alles wat hij nodig heeft en als je normaal groente en fruit eet, krijg je dat meer dan genoeg binnen. (ik kan geen grote pillen/capsules slikken, dus vandaar dat ik het toen gevraagd heb)
@MamaX, Ik las overal dat het wel nodig was. Wilde eerst alleen foliumzuur slikken. Vk ben ik nog nooit geweest, ach kan ik het altijd navragen. Er zit ook gewoon foliumzuur in dus is altijd goed lijkt mij.
Het kan nooit kwaad om extra vitamine te slikken hoor! Maar wat ze mij toen hebben verteld was dat het niet persee nodig is (is ook vrij duur allemaal) Ik ben de eerste 16 weken ook erg ziek geweest, dus heb het toen ook nog eens extra gevraagd, maar volgens de VK hier, was het niet nodig. Hoop voor je dat het snel raak is! (hier na 6 maanden, na 8 jaar pilgebruik)
Ik hoop het ook! Prijs vind ik op zich wel meevallen 3,60 voor 90 tabletten. En ik kan het door blijven gebruiken tijdens mijn zwangerschap. Ik werk onregelmatig, dus eet ook onregelmatig..
@Mopke, ik heb precies dezelfde pillen. Prijs valt idd mee en de extra vitamine's zijn ook mooi meegenomen. Ik werk zelf ook onregelmatig, dus weet wat je bedoelt.
Mopke, kan inderdaad nooit kwaad vitaminepillen.. Mamax, wat vervelend dat je zo'n moeite hebt met het slikken van wat grotere pillen/capsules.. Heb daar zelf gelukkig nooit moeite mee.. Hier slik ik de Etos Zwanger worden pillen.. Hoor en alleen hier op het forum zo ontzettend veel verschillende meningen over.. Fijne dag allemaal!
Amanda, het is hier inderdaad heel erg rustig! Zou zeggen werkze vandaag.. Lijkt me met dit weer veel minder erg dan wanneer het zonnetje schijnt.. Hier vandaag zo eens lekker wat opruimen en vanmiddag op visite bij de ouders van mijn vriend! Heeft de rest verder nog plannen? X
Krijg straks visite nog van mijn verjaardag afgelopen vrijdag Vanavond komen mn ouders terug van vakantie in griekenland, dus dan daar naartoe. En dan kan ik vakantie vieren Allemaal een fijne dag toegewenst!! xxx
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En geniet lekker van je vakantie! Hoe lang hebben jullie vakantie? Hier moeten we ook weer eens lekker een weekje vrij inplannen.. Alleen even afwachten hoe volgende maand afloopt met onze bezoekjes aan de gyneacoloog! X