Meiden uit Noord-Brabant!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lautje22, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hey Antares, Berghem is hier niet zo gek ver vandaan. :)
    Misschien kennen we elkaar wel haha. :D

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zou zomaar kunnen hahaha, ik ken nog wel iemand hier van het forum....

3. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    @ Lautje22: Vandaag nog zo beroerd, of een wat betere dag?

@ marjolinos: Wil liever niet zeggen wat voor functie het is en waar (lezen namelijk nogal wat mensen mee) maar het is niet de beltel.
    Werk je al lang bij de beltel? Ikzelf werk vanaf 2007 bij de BD.

@ Sleepy84: Lijkt me ook erg leuk om bij een bank te werken.

@ Jusi, Sunshinelover, Antares: Welkom :D Gezellig clubje wordt het zo...

Vandaag een rustig dagje gehad, beetje gepoetst in huis en boodschapjes gedaan met de kids..
    Straks als ze op bed liggen dan plof ik op de bank en dan ga ik helemaal NIKS meer doen... Heerlijk! ;)

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @vlinder, ik werk er sinds april van dit jaar, dus nog niet zo lang.... helaas ook alleen maar op uitzendbasis, zou graag wat vasters willen, maar dat schijnt niet mogelijk te zijn!

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oooh word er nieuwsgierig van. :D
    Ik had stiekem al in je profiel gekeken of je een foto online hebt staan, maar helaas. ;)

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Is een vrouwtje wat hier in het dorp woont, toevalligerwijs is haar zoontje 3 weken ouder/jonger weet niet zeker als mijn dochtertje en zaten we in hetzelfde mama topic.....

Kleine wereld!

7. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Wel grappig eigenlijk, je weet nooit helemaal zeker of je misschien meeschrijft met bekenden (tenzij je er direct naar zou vragen).

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    idd, soms herken je wat in verhalen ofzo.....en dan ga je twijfelen hahaha

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb in het verleden ook meegeschreven met het brabant-topic, maar dat was niet bij te houden. Dus ik zal eens kijken of ik het hier volhoud.

Ik woon in het dorp van de new kids (zet even niet de naam, anders ben ik wel heel makkelijk te googelen :)), ben 33 en mama van 2 kindjes...

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Is het goed dat ik ook meeklets?? Het is inderdaad lastig om in een topic mee te kletsen waar ze elkaar allemaal al kennen...

Ik woon in de buurt van Roosendaal en vanaf januari bezig om zwanger te worden. Hopen dat het maar snel mag lukken. Ik werk op een basisschool in de buurt wat ik echt geweldig vind. Ik las dat er meer 'juffen' meeschreven.

Leuk zo'n gezellig klein clubje! Groetjes

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Oja, ik ben 30 jaar, maar dat hadden jullie vast wel door gezien mijn nickname.

12. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Goeiemorgen meiden!
    Alles goed met jullie?

@ Alle nieuwe meiden, Welkom en gezellig dat jullie mee komen kletsen!

@ Vlinder, spannende dag vandaag! Ik hoop met positief nieuws!

Ik voel mezelf vandaag wat beter. Afgelopen dagen was ik echt niks waard... Sliep en gaf alleen maar over, dat was de routine van mijn dag. Ben vandaag maar weer eens aan het werk gegaan... Kijken hoe dat gaat!

13. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Goeiemorgen allemaal!

Wat zijn er veel meiden bijgekomen sinds de laatste keer dat ik ingelogd heb. Leuk leuk!

Hoe gaat het bij jullie?

Hier zijn gangetje...
    Vandaag even werken en vanavond lekker shoppen met mijn man en dochter...
    Morgenochtend naar Sinterklaas op mijn man zijn werk met onze dochter! Ben benieuwd wat ze ervan vindt...
    Morgenmiddag komt mijn nichtje gezellig met haar man en kindje op bezoek en morgenavond gaan mijn man en ik lekker relaxen op de bank en een goeie film kijken!
    Zondag ff voetbal kijken bij mijn man en dan s'middags de kerstshow vd Avri ( tuincentrum in Dongen ) eens bekijken..

Leuk weekend dus!

Jullie nog leuk plannen?

Liefs,
    Sleepy

14. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @Vlinder: ik las net dat je vandaag de uitslag krijgt, spannend! Laat je het ons ook even weten? Ik zal voor je duimen...

15. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ Sleepy84 Hier eigenlijk nog niet zoveel plannen. Werk denk ik vandaag tot 3 uur en dan lekker naar huis ( hopelijk is het dan droog) Vanavond wat boodschappen doen en dan helemaal niks.
    Morgen willen mijn man en ik iets gaan doen, maar weten nog niet wat... Heb op de een of andere manier zin om te gaan zwemmen :)
    En dan zondag een feest van de ouders van mijn stiefvader want die zijn 60 jaar getrouwd.
    Maar spannend hoor naar sinterklaas! Ben heel benieuwd hoe jullie dochter het gaat vinden!

16. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @Lautje: Jee 60 jaar getrouwd da's lang! Dat hoor je niet vaak meer, zal vast een leuk feest worden!
    Mijn man en ik zijn nu 3 jaar getrouwd, hopelijk halen we de 60 jaar ook hihi

17. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ Sleepy84 Ja dat klopt, hoor je idd niet vaak meer! Haha wij zijn pas 3 maanden getrouwd dus wij hebben ook nog even te gaan :p
    Ja ik ben heel benieuwd, maar het zal idd vast een leuk feest worden!

18. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @Lautje: 3 mnd getrouwd? en ik zie dat je ook bijna 3 mnd zwanger bent....leuke huwelijksnacht gehad zeker? hihi :p

19. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Hier ook niet veel spannends eigenlijk, nu snotverkouden en met een zere keel op de bank hangen. En als je naar buiten kijkt, word je ook al niet vrolijk. Ga zo maar een lekkere warme chocomelk maken :).

20. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @Sunshinelover: Mmm lekkere warme choco, ik vanavond ook! Beterschap!

Deel Deze Pagina