Meiden uit Noord-Brabant!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lautje22, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Hello Ladie´s

Vanmiddag telefoontje gehad dat ze erg positief waren over me, en dat ze binnenkort nog een gesprek willen om alle puntjes op de i te zetten. Dus dan zal waarschijnlijk salaris e.d. besproken worden...
    Maar ze hebben niet echt letterlijk gezegd van je bent aangenomen ofzo, dus ja ik ben dan ook weer iemand van hmmm straks heb ik dat gesprek en dan willen ze me toch niet.

Wij hebben een vrij rustig weekend, oudste dochter mag zaterdag nachtje bij oma logeren en gaat naar het sinterklaashof in nuenen.. Blijkt erg leuk te zijn.

Kan ik samen met mijn man en jongste dochtertje (die slaapt toch lekker in de kinderwagen) sinterklaas inkopen doen en er een gezellig middagje van maken.
    ´s Avonds is mijn man naar PSV, dus heb ik heeerlijk een avondje voor mezelf! :D
    Wij zijn trouwens ook 3 jaar getrouwd.

@ sunshinelover: Beterschap!
    @ Lautje22: Veel plezier op het feest zondag :), jeetje 60 jaar getrouwd! Super zeg.
    @ Sleepy: Kerstshow kijken is altijd leuk, lekker weer in de kerstsfeer komen.

Allemaal fijn weekend toegewenst!

2. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ Sleepy Hihi ja we zijn 1 september getrouwd en 4 september was de eerste dag van mijn laatste menstruatie waar ze vanuit gaan :)
    Maar aankomende 8 december hebben we de tweede echo, afgelopen keer kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk een week korter zwanger ben, dus dan zou ik nu op 10 weken zitten ( aankomende zondag 11)

3. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @Vlinder: positief zeg! Mijn ervaring is dat bij een 2e gesprek waarbij ze "de puntjes op de i willlen zetten" meestal een afrondend gesprek is. Dus dat je meestal wordt aangenomen. Weet je al wanneer je op 2e gesprek moet?

@Lautje: 8 december leuk leuk leuk! Ik vond dat altijd zo leuk en speciaal die echo's. Jammer dat je die maar zo weinig krijgt...

4. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Die ervaringen heb ik er zo ook mee. Zeker als ze het willen afronden!

Ja ik vind het ook jammer dat je ze niet meer krijgt! Gelukkig hebben we ons ukje al een keertje kunnen zien!

5. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    @Lautje22
    '
    Rosmalen, mooie buurt. Gave huizen daaro :D

6. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Het zou dan nu om een 3e gesprek gaan waarbij de ze puntjes op de i willen zetten :p Dus we wachten het maar af, maar ja zal wel goed komen.

Heb een stapeltje met echo´s liggen van beide dochtertjes, in het begin dan om de 4 weken op controle en daarna iedere week dus ja reken maar uit je echo´s... wel super leuk hoor. O, ja was dan wel onder controle bij gynecoloog dus vandaar.

Iemand nog tips waar ik morgen lekker kan lunchen in Den Bosch?

7. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Of krijgen jullie de echo´s op een usb stick? wordt tegenwoordig ook vaak gedaan heb ik gehoord.

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Morgen vrijgezellendag van mn schoonzus (zus van mn vriend) en van mn zwager! Ik en mn vriend hebben het georganiseerd! We hebben er enorm veel zin in en het wordt vast heel erg gezellig. Een hele dag vol leuke activiteiten, heerlijk eten met elkaar en dan 's avonds nog de kroeg in! En dan zondag bijkomen.... Heerlijk dit weekend!

Jullie ook allemaal een heel fijn weekend!

Groetjes jufaman

9. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Da silva en dan die goede club sandwich die ze daar hebben :D

10. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @Vlinder: Ik kom af en toe in den bosch om te winkelen ( woon zelf in raamsdonksveer ) dus ken de eettentjes niet bij naam. Wel weet ik dat je op de markt genoeg leuke tentjes hebt om te lunchen.

@Jufaman: heel veel plezier!!! Wat gaan jullie allemaal doen?

Wij hebben totaal 3 "gewone" echo's gehad bij het echocentrum ( bij 7,12 en 20 weken) en 1x een pretecho 3d laten maken. hiervan kregen we een dvd en foto's mee.

11. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik ben Wendy en ben 30 jaar jong.
    Ik ben getrouwd met Lars, nu 3.5 jaar en woon in Breda.

13 weken zwanger, 2e zwangerschap 1e kindje.

Werk in de zorg.

Erg leuk zo'n Noord Brabant clubje.

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey meiden..

Ik werk op een kdv :) Ben nu wel benieuwd hoor naar mn medetilburgers :p

@Lautje.. Wat balen dat je je je zo misselijk voelt, hopelijk niet al te lang meer last van ;)
    @Vlinder.. Duim voor je dat je aangenomen word!
    @Sleepy.. Kan niet zien of je al geweest bent op de kerstmarkt.. Zo niet veel plezier, zo wel hoe was het? :p
    @Sunshinelover.. Beterschap, lekker binnen blijven dan.. Lekker kaarsjes aan :D
    @All.. Nog een fijn weekend!!

@hier.. Heb zin om de kerstboom te zetten :D

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey hallo,

hier nog iemand uit noord-brabant!

lizzy: ik heb hem al staan! haha al een week! :D

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik dacht kom hier gezellig kletsen haha.. heb ik jullie nu weggejaagd? :D

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier ook een brabo !!! Woon in Oeffelt !!
    Mama van 3 kindjes , getrouwd ,...

Lijkt me leuk om mee te beppen !!

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    marjon: hoi,

ik wou ook gezellig mee kletsen, maar der was niet echt iemand om mee te kletsen haha

17. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @darkangel en marjon: Welkom!

@allemaal...hoe is het met jullie? leuk weekend gehad?

Gisteren zijn wij met ons meisje bij Sinterklaas op papa's werk geweest...echt kei leuk!
    Ze was wel een beetje verlegen maar helemaal niet bang!
    Daarna kwam mijn nichtje met haar man op bezoek en hun kindje.
    Ook heel gezellig en de kids hebben lekker met elkaar gespeeld!

Nu is mijn man met mijn vader een nieuwe tv kopen....ben benieuwd
    Daarna gaan we naar de Avri ( dongen ) daar is alles in kerstsfeer, ben benieuwd!

Vanavond lekker bankhangen en Grenzeloos verliefd kijken, dat vind ik altijd zo leuk!

Morgen nog lekker een dagje thuis, mama dag!

Allemaal nog een fijn weekend!

Liefs,
    Sleepy

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hoi ik woon in Ossendrecht, vlakbij Bergen op Zoom, en ben 30 jaar. ik ben getrouwd sinds 2,5 jaar maar al 11, 5 jaar samen. we hebben een zoon van 14 maanden en een poes en konijn, allebei 4 jaar

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Het was een geweldige vrijgezellendag gisteren voor mn schoonzus en zwager! Er hing een fantastische sfeer en vandaag zijn we bekaf!

Gisteren om 8 uur uit bed, bruid & bruidegom to be aangekleed, gebruncht, met de bus onderweg naar activiteitenboerderij, BBQ, met de bus weer terug en daarna nog de kroeg in.... dus om 04.30 uur in bedje!! Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 12 uur.

Wat hebben ze genoten van deze dag! En de rest ook.... Het was een zeer geslaagde dag. Aan het nagenieten en foto's bekijken. Ze zijn echt hilarisch geworden. Nu lekker even op de bank hangen en dan vroeg naar bed!

grts jufaman

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    sleepy: oh leuk sint op t werk van je man, en stoer dat je kleine meisje niet bang was! krijgen jullie een nieuwe tv? wat voor een tv? lekker dat je morgen vrij bent!

blinky: hoi :)

jufaman: wat leuk dat je schoonzus gaat trouwen, en vrijgezellenfeest is altijd leuk haha, hoe waren ze gekleed? en wanneer is de grote dag?

hier lekker relax dagje gehad, niet heel veel gedaan, ben wel moe en op, maar hebben vrijdag en zaterdag druk gehad. dus straks maar lekker slapen! morgen en overmorgen ben ik lekker nog vrij, dus lang weekend voor mij! (of ze moeten me nog bellen om te werken)

net lekker even in bad gweest, en haartjes weer gefohnt <--schrijf je dat zo? en met de stijltang bewerkt.. dus weer frisjes! en klaar voor de avond :p

Deel Deze Pagina