Meiden uit Noord-Brabant!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lautje22, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    We hadden ze verkleed als boer & boerin! Ze zagen er leuk uit, we hebben ze niet voor aap laten lopen de hele dag. Ze trouwen over een paar weken al, in december!

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    boer en boerin haha leuk! oh over een paar weken al! spannend

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Leuk hoor die vrijgezellefeestjes !! Ik was ook boerin met vrijgezellefeest ..Heb toen een cursus boerin worden gehad ( leren tractor rijden , koeienmelken , etc) daarna badkuipvaren en daarna eten en aan de boemel en toen met alle meiden een hotelletje gepakt ...

Hier gister intocht van Sint gehad , was gezelli , maar heb hem nu wel weer genoeg gezien ......

4. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Goeiemorgen meiden!
    Ten eerste welkom aan iedereen die mee is komen kletsen! Gezellig!
    Hebben jullie een leuk weekend gehad?

Ik ben vandaag zelf weer een beetje boven water. Nog steeds niet erg super, maar het gaat. Vandaag alweer een drukke dag op het werk, veel zieken, dus een hoop geregel!

5. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    @ Vlinder: ik denk ook dat je dan bent aangenomen, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd.
    @Lautje: leuk 8 december, hoef je ook niet zo lang op te wachten.
    @Jufaman81: leuk dat de vrijgezellendag zo leuk was en dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad.

En leuk dat er meer meiden mee komen schrijven. Ik ga ook mijn best doen om dit bij te houden. Zal wel voornamelijk het weekend worden (ben doordeweeks laat thuis).

Hier niet veel spannends te melden, een erg rustig weekendje gehad. Loop nu al 1,5 week te hoesten, dus misschien ga ik morgen voor de zekerheid maar weer naar de huisarts.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    lautje: ben je ziek geweest? werk ze!

sunshinelover: ook al aan het hoesten hier ook al dik 2 weken... vervelend he..

zo ik ga even aan de slag, huisje opruimen, wc poetsen, stofzuigen...

7. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Wat vervelend meiden dat jullie zo lopen te hoesten! Misschien is dan even alngs de ha gaan wel verstandig!

@Darkangel25 Ja ik ben afgelopen dagen erg beroerd geweest, Niks binnenhouden en me gewoon in het algemeen niet lekker voelen. Ik doe daarom vandaag maar rustig aan! Maar moet zeggen dat die kinderen totaal geen rekening met me houden ;)

Moet nog een uurtje maar zit er sterk over te denken eerder weg te gaan, was al om kwart over 5 wakker en heb wel een beetje behoefte aan wat extra slaap!

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    lautje: nee houden de kinderen geen rekening met je.. wat RAAR! ;) haha tja als je eerder naar huis kunt gaan waarom niet toch?

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

sorry dat ik nu pas reageer maar dit weekend geen computer aan gehad! te druk geweest met onze pleegdochter!
    Gisteren ook een drukke dag gehad met mijn normale baan en het oppassen (was om 7 uur thuis weg en om 23.30 weer thuis)....

Vanavond een nieuwe salontafel ophalen (ben heel benieuwd mogen hem nl gratis afhalen)... heb ik zin in!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Zo hier net alle Sint -cadeautjes ingepakt , ik dacht laat ik die goed eman maar eens helpen ..Heel drukke weekend voor de boeg ..Vrijdag met de jongste naar de ka , zijn we nogal mee aan het dokteren ..Ze wil niet goed aankomen en tot nu toe nog geen rede gevonden .........Zaterdag vieren we de verjaardag van Thijme alweer 7 ~!! Zondag Sint thuis , maandag bij oma , dinsdag is Thijme echt jarig en hebben ze vrij van school dus , goede dag voor kinderfeestje en dan weer rust in de toko !!

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik ben 25 jaar en ik woon nu ongeveer sinds een jaar in Rijen. :)

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @wachtende, waar woonde je dan voorheen? Bevalt het je in Rijen?
    Woon dan niet te ver bij je vandaan (tilburg)...

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Het bevalt hier prima !
    Lekker bij het bos :)

In woonde hiervoor in Leiden, dat is nogal een overgang haha
    Ik belde vandaag het ziekenhuis in Tilburg en ik dacht echt even dat ik in de maling genomen werd ! Het leek echt alsof er iemand expres met een heel overdreven accent tegen me sprak...na snel even in het display gekeken te hebben of ik wel echt het ziekenhuis had gebeld schaamde ik me rot :p

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahha wachtende , gelukkig konden ze dat niett zien dat je je schaamde

15. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Goeiemorgen meiden!
    Hoe gaat het met jullie vandaag?
    Hier een enorm drukke dag! Alleen maar zieken vandaag dus ik kan m'n lol weer op! Probeer hier wel af en toe te spieken ;)

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier is ons kleine meisje ook weer eens ziek , dus lekker vertroetelen vandaag !!

17. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hoi Allemaal !!!

Vanaf het weekend niets meer laten horen...SORRY! ...maar zo druk druk druk!

Nu op het werk..maar lees even mee en vanavond een update over het leven van Sleepy, Sleepyman en Sleepydreumes hahaha

Groetjes,
    Sleepy

18. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ Marjon. Wat sneu zeg dat je meisje ziek is! Idd lekker vertroetelen vandaag!

@ Sleepy. Nou het is je vergeven hoor! Ben benieuwd naar de update vanavond! :D

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Als wij dan maar niet tooo sleepy zijn voor een update , hihihihhi

20. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Hihi nee dan moet het niet na 12en zijn want dan slaap ik al!
    Ben zo moe, echt niet normaal! Maar ja ik werk nog steeds 40 uur en fiets heen en terug.. Dus ik verdwijn elke avond op tijd naar mijn bedje ;)

Deel Deze Pagina