oke ik ga het een poging geven om de namen te doen hahaha btw ik voel me erg welkom honeyy: wat leuk zeg ! die van ons kon ik toen ze pup was niet onder controle houden op de cursus en ze is gek op paarden mest en de training werdt gegeven in een rij bak hahaha dus dat was niet echt een succes hahaha ... ik heb wel gezegd mocht het niet goed gaan met de kleine straks waar ik niet van uit ga maar dan zoek ik idd ook een politie curcus voor haar zodat ze daar goed haar leer wil kan uit oefenen dus als je ooit tips hebt hihihi dark: ja alles op de fiets en zeker goed voor me conditie hahaha.. als ik zei wat sommige vrouwen al zijn aangekomen dan doe ik het denk ik goed met me 2 kilotjes en de mmm mega zwaar... misschien is het forum iui/ivf ook wat voor je? zitten lieve meiden en die weten precies wat je mee maakt dus misschien is het wat voor je sleepy: ja het werdt ook wel tijd vond ik zelf wij stonden op het punt om het behandel plan en dergelijke in het ziekenhuis te gaan bespreken en gelukkig was dat niet nodig en nee wij willen niet weten wat het wordt mij lijkt de verrassing het leukste dat ze het kindje laten zien en ik zie het dan al helemaal voor me dat ik dan zoiets zeg '' oooooh pat(is me man) het is een ..... '' dus ja dat lijkt me veels te leuk uuuh ik hoop dat ik het nu allemaal goed heb hahaha en dan ga ik is even de namen een beetje leren en even terug lezen veel liefs uit oss
@ Sleepy: mijn NOD is 10 december... dus nog even het geduld opbrengen tot volgende week zaterdag!! TRUSTEN
@forever: wij wisten ook niet wat het werd en dat was echt zoooo leuk! echt een verassing toen ons meisje geboren werd! Bij een evt 2e willen we het weer niet weten. Gaat alles goed met je zwangerschap? @Jufaman: Ik ben al begonnen met duimen....! Het staat ook in je onderschrift zie ik nu haha had ik niet gezien
sleepy: ik vind ook dat je in verwachting bent hihihi en als je het weet vind ik niet echt dat je meer in verwacchting bent en is de suprise er wel vanaf hihihi ... hier gaat alles goed... a.s maandag mogen we weer op controle en zijn jullie weer bezig voor een tweede of ??? liefs
Goedemorgen dames Wat is er veel geschreven!! @forever, welkom (schaam me dat ik je nog niet gemaild heb...) Je bent al redelijk ver! Binnenkort je 20 weken echo! spannend! ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij hebben 6 IUI behandelingen gehad en 1 poging IVF wat uiteindelijk een IUI geworden is. Helaas is de laatste behandeling september vorig jaar geweest. Ik ben daarna veel aangekomen en op de een of andere manier krijg ik dat gewicht er zelf niet meer vanaf! Ik heb daarom in september de beslissing genomen om een Gastric Bypass aan te vragen en daarvoor in oktober mijn goedkeuring gekregen.... zijn daarom ook niet echt meer bezig met zwanger worden... @2 banen, ja pittig is het wel en helemaal zoals vandaag (heb net 5,5 uur slaap kunnen pakken en nu alweer aan het werk)... maar goed financieel hebben we het gewoon nodig! dat blijkt nu wel weer, volgende week zeer waarschijnlijk geen boodschappen geld beschikbaar, dus dan nog maar eens kijken hoe we het gaan doen... Werk ze allemaal vandaag! of veel plezier....
Sleepy & Angel; dankje! ze loopt nu op die slofjes zeg maar.. maar vind die echte laarsjes zo leuk hihi Forever; haha dat is niet echt handig dan! zou even aan mn vader moeten vragen waar hij die cursus gedaan heeft.. is alweer zon 10 jaar geleden hihi.. Angel & Marjolinos; zwaar die MMM! heb veel respect voor de meiden die daari n komen! is toch een heftige periode! Marjolinos; geven ze je gewicht dan aan als " probleem "? fijn dat je die goedkeuring heb! kan je oven een tijdje weer verder gaan.. pittig zeg 2 banen! werkt je vriend / man niet? hoop dat jullie de week goed doorkomen!!!!
Hoi Allemaal! Pff ff pauze tussen studeren door...lekker bakkie koffie met speculaasje en ff bijlezen en reageren. @Forever: Fijn dat alles goed gaat. Nee wij zijn nog niet bezig met de 2e. Ben op dit moment erg druk met studeren en zal nog wel duren tot eind volgend jaar. We gaan waarschijnlijk december 2012 stoppen met de pil voor een 2e. Bij onze eerste stopte ik in juni met de pil en was in juli al zwanger. Dus hopelijk begin 2013 weer zwanger. @Honeyy: Ik vind die laarsjes ook helemaal geweldig! Vindt het zo leuk dat mijn meisje die nu ook aankan. Ze heeft nu maat 22. Ff wachten nog en dan kan jou meisje ze ook aan! @Marjolinos: jee heftig zeg! Moet je ook echt verplicht eerst afvallen voordat er weer een (mogelijk succesvolle) poging van IVF kan plaatsvinden? En heftig dat je volgende week geen geld hebt voor boodschappen, hoop dat het goed komt meis! Wij zitten ook wel eens krap eind vd maand maar hebben gelukkig spaarrekening(tje) om af en toe iets te overbruggen. En gelukkig krijg ik eind dec een 13e maand, dan hebben we weer wat meer lucht. De kosten van het KDV nekken ons nogal ( 780 pm en krijgen maar 400 terug) dit gaan we volgend jaar dus ook ander doen. Nou meiden ik ga weer ff verder met studeren en vanmiddag bij de boterham kom ik weer ff bij jullie kijken! Fijne ochtend allemaal!
Nou Nou 't is rustig hier deze middag! haha Ik ben d'r weer vandoor...dadelijk sinterklaas vieren op het kdv! Kei leuk! Tot vanavond!
Het is ook niet zo dat ik echt niets heb (probeer wel te sparen dus daar heb ik wel wat van staan, maar dan heb ik eigenlijk nodig voor de kerstcadeau's...) maar komt allemaal wel goed. Mijn man heeft gelukkig ook werk maar heeft helaas ook veel schulden, dus daar hebben we een uitdaging! Met betrekking tot IVF, ik ben inmiddels te zwaar om daarvoor in aanmerking te komen. Ik zat met de eerste ook al op het randje... nu word ik eerst geopereerd en dan mag ik de eerste periode nniet zwanger worden....
k*tzooi hele reactie getypt.......is die weg.. kan ik weer opnieuw beginnen...   forever: oh 2 kilo, dat doe je zeker goed, vind je t niet zwaar worden t fietsen? en ik ben regelmatig in t vruchtbaarheidsbehandelingen onderdeel te vinden hoor, maar vind t wel fijn om even ergens anders mee te kletsen.   jumaman: 10 december nod spannend! en ronde 11! al plannen om naar de huisarts te stappen?   marjolinos: lijkt me zwaar zo'n gastric bypass operatie! en hier ook vaak aan t eind van de maand geld tekort... balen is dat altijd he..   honeyy: laarsjes zijn ook super leuk! misschien kun je leuke laarsjes vinden met een plexibele zool?   sleepy: hoe was de sinterklaarviering op t kdv?
oh haha HELE reactie valt ook wel mee.. op mijn post-it op t buroblad zag t er veeeeeeeeeeeeeel meer uit
dark: het is ook niet dat ik je hier weg wil hebben hoor hahaha ! ik zal wel de laatste zijn die dat zou zeggen hihihi maar ik klets daar ook mee maar dat mag eigenlijk niet hihihi omdat ik geen iui/ivf nodig heb gehad gelukkig... maar het fietsen nee daar heb ik nog geen last van gelukkig.. en daarbij heb ik vandaag mijn mama fiets gekregen (vorige fiets was gestolen en was geen mama fiets dus nu maar een mama fiets gekozen) en ik merk dat het fietsen veel goed doet met mijn kilotjes liefs
@Majolinos: Wanneer wordt je geopereerd ivm die gastric bypass? Vindt het echt knap dat je die keuze hebt gemaakt! Ohhh meiden sinterklaas op het kdv was echt geweeeeeeeeldig! Amber was helemaal niet bang en gaf zelfs zwarte piet een handje. Wel riep ze de hele tijd: soen uit! ( =schoen uit!) omdat ze dacht dat ze haar schoen moest zetten hahaha we hebben zitten gieren van het lachen. Ook heeft ze een mooie puzzel kado gehad. Echt complimenten voor het kdv hebben ze echt leuk gedaan. Jullie nog leuke plannen van 't weekend? Wij vanavond lekker bankhangen. Morgen boodschapjes doen en s'avonds sinterklaas en dan komen mijn ouders en zusje. Zondag gaat mijn man eerst voetballen en gaan we misschien kijken en s'avonds komen mijn schoonouders om sinterklaas te vieren. Maandag lekker vrij en lekker relaxen en genieten van mijn meisje, en spelen met alle kadootjes die ze van het weekend krijgt! Fijn weekend allemaal! Liefs, Sleepy
Hoi meiden, ik zag dat hier wat meiden uit Den Bosch komen, daar kom ik zelf ook vandaan. Ik hoop dat ik hier even mag inbreken voor een goed doel. Ik ben op zoek naar een fijne kinderopvang voor mijn kindje van 1 en twijfel nog steeds tussen gastouder en kinderopvang. Naar welke opvang (graag naam vermelden) gaat jullie kindje in Den Bosch en waarom ben je er tevreden over? Ik moet zeggen dat ik het toch een hele stap vind om m'n kindje door iemand anders te laten opvangen. Dus graag jullie mening.
Hallo allemaal, Even een weekje geen tijd gehad om te schrijven... sorry Druk weekend met sinterklaas enzovoort. Vanavond of anders morgen weer wat uitgebreider. @ de nieuwe mensen: Welkom Groetjes!
Goeiemorgen meiden! Nou ben even niet geweest, omdat ik erg slechte dagen heb gehad Veel overgeven, ook nog een heftige verkoudheid er overheen en veel keelpijn. Vandaag gaat het weer wat beter, maar doe rustig aan! Hoe gaat het met jullie vandaag? Hebben jullie een fijn weekend gehad?
Hi LAdies , hier eeen enorm stuiterweekend gehad ..De verjaardag van Thijme gevierd , gister pakjesavond thuis , vandaag nog bij oma en Thijme en Tara hebben ook nog Sinterklaas op school .... En afgelopen vrijdag zijn we met Marit naar de kinderarts geweest , haar lijn vanaf juli buigt nu nog verder naar beneden .....Ik moet nu extra drankjes gaan geven .(nutridrinks, maar eerst overleg met dieetiste).....Maar heb al wel gezegd dat dat waarschijnlijk niet zal werken omdat de fantomalt ook niet werkt ..Als ik het een bij geef laat ze het andere staan en eet ze dus heel slecht , maar goed we gaan het proberen ..Over 6 weken terug en kijken wat het doet ..wil ze de drankjes niet dan komt ze heek dicht in de buurt voor sonde-voeding ...De ka wil eerst voor 100% zeker weten of haar gewichtstekort ligt aan de intake ( of ze te weinig voeding binnenkrijgt ) ofdat toch haar opname verstoort is .....Als het aan haar opname ligt dan worden het darm onderzoeken en die wil die zolang mogelijk uitstellen omdat die niet prettig zijn .En voordat hij aan de onderzoeken begint wil hij ook zeker weten dat het een opname probleem is ..
Lautje wat vervelend dat je zo misselijk bent en dan ook nog ziek ..Hoop dat de ergste misselijkheid snel zal verdwijnen
@ Marjon Dank je wel! Ja ik hoop ook dat het iig een beetje verdwijnt! Pff maar dat is ook niet niks met jullie meisje! Wel fijn dat de ka eerst ook alles goed wil onderzoeken, voor ze aan die vervelende onderzoeken beginnen!