Meiden uit Noord-Brabant!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lautje22, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik ben gelukkig nooit misselijk geweest in alle zwangerschappen niet...............Het is bij mij tussen tara en Marit 3x mis gegaan ....maar echt in alle 6 de zwangerschappen nooit misselijk geweest ..Alleen bij mijn bbz moest ik echt overgeven van de pijn ...

2. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Oh dat is wel fijn als je eigenlijk niet misselijk bent geweest! ( behalve van de pijn dan, want dat is helemaal vervelend!)
    Mijn moeder is van ons alledrie de volledige zwangerschap misselijk geweest! En dat hoop ik dan in ieder geval niet! Maar zij hield ook geen water binnen en die heeft daardoor in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig houd ik veel dingen wel binnen :D

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    gelukkig kun je wel genoeg binnenhouden , anders belandt je idd in het ziekenhuis ...............

4. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Ja daarom en daar heb ik helemaal geen zin in!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kan ik me voorstelle , maarstel dat het zo erg zou zijn denk ik dat je maar al te blij bent dat er dan ook iets aan gedaan wordt ..

6. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Ja ook dat is waar! Haha maar ik ga er nu maar niet vanuit ;)
    Van mij mag het stiekem wel verdwijnen!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hop het ook voor je !!!!!!

8. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    hallo! :)

@ Lautje22: Hoe voel je je nu? Nog steeds zo misselijk? Duim voor je dat het heel snel over gaat, want prettig is het niet.
    Heb het gelukkig alleen de eerste 3 maanden gehad iedere morgen overgeven, bij allebei de zwangerschappen.

@Reina5: Mijn 2 dochtertjes gaan naar een gastouder hier in de buurt, via het gastouder bureau de vlinder (www.de-vlinder.nl)
    Is heel wat goedkoper als je gaat vergelijken met andere gastouder bureau´s en al helemaal qua kinderdag verblijf.
    Inmiddels zitten we nu dus al ruim 2 jaar bij haar, we hebben toen der tijd aantal keer gesprekken gehad met elkaar en het klikte.Had een goed gevoel bij haar en dat is natuurlijk het belangrijkste!
    In het begin is het ook moeilijk hoor om je kindje door iemand anders te laten opvangen, maar je merkt snel genoeg aan je kind of ze het naar haar zin heeft of niet.
    Gewoon op je gevoel af gaan!

@Marjon2: Pff, jeetje schiet allemaal niet op zeg!
    Hopen dat die nutridrinks iig helpen, want darm onderzoeken bij zo een kleine meid :(

@Jufaman81: Oh spannend zeg! Nog een paar daagjes.

@Marjolinos: Jeetje, 2 banen dat is zeker pittig.
    En dan lees ik ook nog dat je misschien geen boodschappen geld hebt, hoop dat het goed komt meis.

@ Allemaal: De kinderen zijn flink verwend dit weekend, gezellig sinterklaas gevierd met de familie en daarna met zijn allen gegeten.
    Vanmorgen gelijk maar kerst spulletjes gekocht en de kerstboom gezet :) Gezellig!

Ik zou eigenlijk gisteren weer moeten gaan werken na mijn zwangerschapsverlof maar zit dus nog met dat andere bedrijf waar ik het gesolliciteerd. Ik heb zowiezo 13 december mijn 3e gesprek bij het zelfde bedrijf over de uren en financiën enzovoort, dus ik hoop dat het allemaal positief uitpakt en ik de 13e het contract kan ondertekenen. Is dit niet het geval, dan ga ik in januari weer terug naar mijn vorige baan (eigenlijk wel een beetje met tegenzin) en ga alsnog op het gemakje op zoek naar ander werk.

Groetjes Vlinder 85

9. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Jeetje, is wel een erg lang verhaal geworden! :$ haha

10. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi noord brabant :D

ik zal me ook weer is een keer melden...:)

erg druk gehad van de week veel gewerkt ..

maar hier gaat alles goed voel de ukk nu met enige regelmaat :) dus ben daar lekker van aan het genieten.... :)

iemand ook nog een tip voor slecht slapen?

en hoe is het verder met iedereen las dat iemand veel aan het spugen was das wel erg vervelend zeg ! hoop dat het gauw over is...

en de rest ben ik intussen alweer vergeten :S

nou veel liefs !

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    een rubberen hamer?

Vlinder hopelijk pakt het gesprek gunstig uit en anders heb je je andere baan nog achter de hand en kun je idd rustig verder zoeken ...........eigenlijk een luxe positie in deze tijd !!

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Vanmiddag nog overleg gehad met dieetiste en kinderarts over de bijvoeding van MArit en een plan getrokken voor de komende 2 weken ....zou eerst voor 6 weken zijn maar ze willen nu binnen 2 weken resultaat zien , geen resultaat dan neemt zoals het er nu naar uitziet de ka het over en dan zal het misschien toch voor 1 of 2 weken sondevoeding worden om te kijken of ze dan wel aankomt ..

We moeten nu 2 weken lang elke gram , elke hap , elke ml opschrijven wat ze eet of wat ze laat staan ....dan aan het eind van de dag de bijvoeding , overdag heeft geen zin , want dan laat ze de andere dingen staan ....Wel door het toetje gewoon de fantomalt ....

En morgen ook de terugkom afspraak bij de natuurgeneeskundige , heb daar eigenlijk niet zo'n zin in ..Maar ja kan hem ook niet meer afzeggen .....

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Hahaha marjon heb jij er 1 voor mij dan want ik heb allen maar ijzeren :( hahaha en dat doet zon pijn en krijg ik een deuk in me hoofd hahaha

Liefs

Vlinder succes en hopelijk komt het allemaal goed :)

14. kiwe2001

kiwe2001 Lid

26 okt 2011
    22
    0
    0
    NULL
    raamsdonksveer
    Hallo!!

Ik heb ook geprobeerd een eerdere topic te openen met dit onderwerp maar toen hield mijn beeldscherm het ineens voor gezien zodat ik een tijdje niet op mn computer kon. Dus bij deze reageer ik maar op deze topic lijkt me gezellie om mee te kletsen!
    Ik ben Linda al moeder van 2 kids van 10 en 11 jaar oud en 14 weken zwanger van de derde, helaas door omstandigheden alleenstaand. Ik ben 29 jaar en woon in Raamsdonksveer!

Gr Linda

15. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Welkom linda !!

Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen :)
    en gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    Jammer dat je alleenstaand bent want zeker met een kleine op komst kun je wel wat hulp gebruiken maar geniet maar wel van het wonder in je buik :)

Liefs

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Welkom Linda !!

17. kiwe2001

kiwe2001 Lid

26 okt 2011
    22
    0
    0
    NULL
    raamsdonksveer
    Ooooh ik geniet volop van mn zwangerschap en gelukkig is het contact met de vader vriendschappelijk.

Gr Linda

18. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @allemaal: vanavond of morgen weer een update! Ben erg druk geweest met sinterklaas, werk en iedere vrije minuut studeren!

@Vlinder: Klinkt allemaal goed mbt je sollicitatie! 3e gesprek las ik...nou hier alvast een voorzichtige proficiat!

@Linda: welkom! Enne toevallig hoor, ik woon ook in Raamsdonksveer.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das wel goed dan , wil hij straks ook voor de kleine gaan zorgen ?

20. kiwe2001

kiwe2001 Lid

26 okt 2011
    22
    0
    0
    NULL
    raamsdonksveer
    @sleepy24 das idd heel toevallig hahah

@Marjon2 ja we willen straks wel een goede omgangsregeling. Maar nog niet als het kindje nog zo jong is.

Deel Deze Pagina